1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تولید کوچک‌ترین حافظه بی سیم دنیا

شروع موضوع توسط saddaf ‏9/9/20 در انجمن گجت های پوشیدنی

  1. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/7/15
    ارسال ها:
    655
    تشکر شده:
    3,051
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    کوچک‌ترین حافظه بی سیم دنیا تولید شد.
    - یک شرکت تجاری از تولید کوچک ترین حافظه اس اس دی و بی سیم دنیا خبر داده که با طیف گسترده ای از وسایل الکترونیکی سازگار است.



    به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، این حافظه ابعادی به اندازه یک کارت اعتباری بانکی دارد و میتوان از آن برای ذخیره سازی عکس، ویدئو، فایل های موسیقی و غیره استفاده کرد. انتقال اطلاعات بین این حافظه و نیز انواع رایانه ها، دوربین ها و پهپادها به سادگی ممکن است.



    ابعاد کوچک این حافظه اس اس دی نقل و انتقال آنرا تسهیل می کند. این حافظه که توسط شرکت اسکای باکس تولید شده با استاندارد بی سیم وای فای ۶ سازگاری دارد و بزرگ ترين مدل آن تا ۴ ترابایت گنجایش ذخیره سازی اطلاعات دارد. مدل های متنوع این حافظه بی سیم اس اس دی ۵۱۲ گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایت ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات دارند.



    حافظه های یاد شده را میتوان به سرورهای کلود تبدیل کرد تا بتوان از منزل یا محل کار به داده های ذخیره شده بر روی آن دسترسی پیدا کرد. سرعت نقل و انتقال داده از طریق این حافظه به ۹۰۰ مگابایت در ثانیه می رسد. این حافظه چهار برابر سریعتر از حافظه های اس اس دی ساتا و ۲۰ برابر سریعتر از حافظه های اچ دی دی است.



    اتصال بی سیم این حافظه به چند وسیله بطور همزمان و مشاهده محتوای ذخیره شده بر روی آن نیز ممکن است. اپلیکیشن اسکای باکس نیز مدیریت محتوای ذخیره شده بر روی حافظه ذکر شده را تسهیل می کند. قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی این حافظه ۹۹ دلار و قیمت مدل ۴ ترابایتی آن با لوازم جانبی ۸۹۵ دلار است.
     
    Anoosh از این پست تشکر کرده است.
  2. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,402
    تشکر شده:
    26,290
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    خیلی جالبه ولی خوب خیلی گرونه
    ۸۹۵×۲۵ = 22,375,000
    بیست و دو ملیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار تومان