1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

موشن گرافیک

شروع موضوع توسط mahshid8844 ‏25/8/20 در انجمن سایر علوم

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/8/20
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    خلاقیت در راه انتقال پیام و معرفی محصولات از طریق تولید موشن گرافیک تاثیر ویژه ای دارد. با ساخت موشن گرافیک خلاق و موثر با ایده و سناریوی جذاب می توان هر مخاطبی را درگیر کرد. استفاده از سازه های ویژوال سه بعدی و طراحی موشن گرافیک خلاق و تاثیرگذار را به ما بسپارید.
    موشن گرافیک چیست؟
    گسترش نرم افزارهای رایانه ای و مالتی مدیا باعث گسترش انجام کارهای گرافیکی شده است که موشن گرافی یکی از آن نمونه هاست. یکی از نتایج تلفیق شاخه های فیلمسازی و گرافیک، موشن گرافی است. این شاخه ی هنری که امروزه طرفداران بسیاری دارد محصول گرافیک متحرک است. موشن گرافیک که از ترکیب حرکت و جلوه های ویژه تشکیل شده است برای ساخت ویدئو یا تیزرهای تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد. دلیل استقبال مخاطبین فضای مجازی از موشن گرافیک، موجز بودن و در عین حال جذاب بودن موشن گرافیک در نگاه اول است. از این رو اغلب بیننده گان با هر سطح سلیقه ای علاقه مند به دیدن حداقل یکبار موشن گرافی تولید شده هستند. مجموعه ی طلوع فیلم با دارابودن موشن گرافیست های با تجربه و خلاق آماده ی اجرای سفارشات تبلیغاتی و هنری شما عزیزان است.
    ساخت تیزر موشن گرافیک
    با توجه به میزان سهولت ارتباط فرم بصری موشن گرافیک با مخاطبان، ساخت تیزر موشن گرافیک یکی از بهترین و بصرفه ترین راه های تبلیغ محصولات برای مخاطب است. سفارش ساخت تیزر موشن گرافیک میتواند با کمترین هزینه و به شکلی کامل و جامع محصول شما را به مخاطب معرفی کند. برای سفارش ساخت موشن گرافیک با ما تماس بگیرید تا
    ضمن سرعت در ساخت موشن گرافیک شما را به اهداف اقتصادی خود نزدیک نماییم
    .
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏25/8/20
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏17/4/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    دنیای موشن گرافیک واقعا جذابه
    دنیاییه پر از رنگ و خلاقیت و هنر، اکثر افرادی که این حرفه رو دنبال می کنند دیدم که در دیگر هنر ها هم تونستن موفق بشن. همه ما با کارتون های کودکی خاطرات خوبی داریم، اینکه بتوانیم چیزهایی شبیه به آن ها به نام موشن گرافیک بسازیم، میتونه جذاب باشه. اینکه بتونیم پیاممون رو با کاراکتر هایی که ساخنیم و المان های حرکتی منتقل کنیم، هیجان خاصی داره که موشن گرافیست ها بهتر درکش میکنند.
    امیدوارم شما هم در کارتان موفق باشید.