1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تصاویر جالب و دیدنی از لحظه فرود فضانوردان به زمین

شروع موضوع توسط m naizar ‏18/4/20 در انجمن مهندسی هوا فضا

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,878
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]

    به گزارش ایسنا، این فضانوردان با نام های "اندرو مورگان"(Andrew Morgan) و "جسیکا میر"(Jessica Meir) از ناسا و "اولگا اسکریوپوچکا" (Oleg Skripochka) از سازمان فضایی روسیه روز گذشته، ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ میلادی با استفاده از کپسول سایوز در قزاقستان فرود آمدند.

    به این ترتیب در این ماموریت جسیکا میر و اولگا اسکریوپوچکا به مدت ۲۰۵ روز و اندرو مورگان به مدت ۲۷۲ روز از زندگی خود را فضا سپری کردند.

    با ترک این سه تن، سه فضانورد جدید در ایستگاه فضایی بین المللی باقی مانده اند.

    "کریس کاسیدی (Chris Cassidy) از ناسا،" آناتولی ایوانیشین"(Anatoly Ivanishin) و "ایوان واگنر"(Ivan Vagner) از سازمان فضایی روسیه فضانوردان جدیدی هستند که اخیرا به ایستگاه فضایی بین المللی رسیدند.

    از نکات جالب توجهی که راجع به بازگشت این فضانوردان وجود دارد، این است که آن ها در روزهایی به خانه بازگشتند که تقریبا تمامی کشورهای جهان با "کرونا ویروس" مقابله می کنند.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    "اندرو مورگان"( Andrew Morgan) فضانورد ناسا هنگام حضور در فضا، در این باره اظهارکرده بود که فضانوردان ایستگاه فضایی تلاش کردند که اخبار مربوط با بیماری "کووید-۱۹" را به دقت رصد و پیگیری کنند. ولی با این وجود درک اینکه واقعا چه اتفاقی در زمین در حال وقوع است و چه چیزی در انتظار است، بسیار مشکل است.

    [​IMG]

    جسیکا میر هم بازگشت به زمین در این شرایط را دشوار دانسته بود.

    این فضانوردان طی دوران حضور در فضا کارهای بزرگ بسیاری انجام دادند. به عنوان مثال، جسیکا میر موفق شدند برای اولین بار در تاریخ در یک پیاده روی فضایی کاملا زنانه حضور داشته باشد.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    انتهای پیام

     
    para3to، Mrs.Xiii و Anoosh از این ارسال تشکر کرده اند.