1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

برنامه‌های سرگرمی و کاربردی برای دوران قرنطینه در خانه

شروع موضوع توسط Anoosh ‏11/4/20 در انجمن برنامه و بازی

  1. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,394
    تشکر شده:
    26,274
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    چه به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه قرنطینه یا برای پیشگیری و جلوگیری از پخش آن در خانه مانده‌اید، بالاخره بعد از گذشت چند روز حوصله‌تان سر می‌رود و خسته می‌شوید.

    جالب است بدانید شما تنها نیستید، قرنطینه در چین باعث شد تا آمار دانلود برنامه و بازی برای گوشی شکسته شود. به جز تماشا فیلم و سریال کارهای دیگری می‌توان با انواع برنامه‌های گوشی انجام داد که در اینجا برخی از این برنامه‌های کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم.



    Duolingo

    [​IMG]


    در قرنطینه، زمان خود را صرف یادگیری یک مهارت جدید یا تقویت مهارتی که دارید کنید. دولینگو برنامه ایست که با آن می‌توانید در این دوران با دیگران در اطراف دنیا ارتباط برقرار کنید و عین حال به آموزش زبان جدید یا تقویت زبانی که می‌دانید بپردازید. با این برنامه می‌توانید به آسان‌ترین روش ممکن زبان یاد بگیرید و پس از این دوران از آن استفاده کنید.


    Todoist

    [​IMG]


    اگر شغل شما به گونه ایست که می‌توانید درون خانه کار کنید احتمالا به این برنامه نیاز دارید. انجام همزمان کارها و فعالیت‌های خانه ممکن است کمی گیج کننده و زیاد باشد و باعث فراموشی برخی از آنها شود. این برنامه با یادآوری کردن و تعیین زمان برای انجام آنها به شما کمک می‌کند تا تمامی کارهای خود را بدون هیچ حواس پرتی انجام دهید.


    Draw Something

    [​IMG]


    در دوران قرنطینه با دوستان خود از طریق برنامه‌های و بازی‌های اینترنتی در ارتباط باشید. Draw Something یکی از برنامه‌های عالی برای گذراندن وقت با دوستان در این زمان است. این برنامه به آسانی به دیگران متصل می‌شود و سرگرم کننده است. شما یک کلمه را انتخاب و آن را نقاشی می‌کشید و منتظر می‌شوید تا دوستانتان آن را حدس بزنند. این برنامه سرگرم کننده باعث می‌شود تا زمان کمی سریعتر برای شما بگذرد.


    Musee du Louvre Official App


    [​IMG]


    اگر در قرنطینه خانگی به سر می‌برید و نمی‌توانید به مکان‌های دیگر سفر کنید، می‌توانید از طریق تلفن خود به آثار هنری زیبا دسترسی پیدا کنید و به جای رفتن و حضور فیزیکی در موزه لوور، برنامه رسمی آن را نصب کنید و به پاریس و موزه لوور سفر کنید. صدها و هزاران آثار هنری را تماشا و بررسی کنید و برای سفرهای بعدی خود برنامه ریزی کنید. سایر موزه‌ها نیز مانند موزه Uffizi Gallery در فلورانس نیز چنین برنامه‌ای را دارند.



    Headspace

    [​IMG]

    اکنون زمانی است که مدام اضطراب و استرس‌های گوناگون به انسان‌ها وارد می‌شود، بنابراین مراقبت از سلامت روان از همه چیز مهمتر است. تمرین مراقبه و مدیتیشن یکی از بهترین روش‌ها برای مراقبت از خود است. استفاده از یک برنامه برای این کار می‌تواند بسیار موثر باشد. یکی از برنامه‌های خوب برای مدیتیشن Headspace است و به شما کمک می‌کند تا فکر خود را از موضوعات مضطرب کننده دور کنید و به مسائل خوب فکر کنید.

    منبع bigseventravel.com
     
    AftabGardoon و کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده اند.
  2. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏10/8/11
    ارسال ها:
    2,364
    تشکر شده:
    14,247
    امتیاز دستاورد:
    133
    قرنطینه باعث شد من برای اولین بار در عمرم بازی نصب کنم رو گوشیم:))
    خیلی هم دوس دارم python یاد بگیرم ولی نمیذاره که:banghead:
     
    AftabGardoon، کوکی♥❄ و Anoosh از این ارسال تشکر کرده اند.