1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

طراحی سایت با وردپرس

شروع موضوع توسط seobomb ‏7/3/20 در انجمن طراحی سایت

Tags:
  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏7/3/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    آموزش طراحی سایت با وردپرس تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر است، و زمان زیادی را از شما نمی گیرد، اما برای آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس ، کار ساده ای در پیش ندارید، زیرا تنها با نصب قالب وردپرس ، تجارت شما به درآمد نمی رسد و به همین دلیل، شما می توانید با ویدئوهای رایگان سئو بمب، کسب و کار اینترنتی در ایران خود را آغاز کنید و از تجربیات چندین و چند ساله ی ما بهره مند شوید و برای آموزش طراحی سایت با وردپرس خود، مسیر اشتباه هزاران نفر دیگر را نروید. با وردپرس خیلی راحت می توانید هر سایتی را برای خودتان راه اندازی کنید، اما باید در این مسیر از تجربیات دیگران هم استفاده کنید که اگر چنین کاری را انجام ندهید، سرعت وب سایت شما به اندازه ای پایین میاید که کاربران، تمایلی به ماندن در سایت شما ندارند!

    چرا باید حتما از وردپرس استفاده کنیم؟
    افرادی که نحوه ی استفاده از وردپرس را بلد نیستند و در این حوزه تجربه ی کافی را ندارند، می گویند که از وردپرس استفاده نکنید، چون هم امنیت پایینی دارد و هم زمانی که شما امکانات زیادی به سایت خود اضافه می کنید، سایت شما سنگین می شود و سرعت آن به شدت پایین می آید! بنابراین اگر در رابطه با طراحی سایت با وردپرس از افراد کم تجربه کمک بگیرید، نتیجه ی آن، شکست خوردن است، زیرا افراد کم تجربه نمی دانند که تمام این موارد (نظیر سرعت و امنیت سایت) راه حلی ساده دارد که به راحتی می توان آن را برطرف کرد. پس اگر به دنبال این هستید که در زمان، انرژی و هزینه ی خود صرفه جویی کنید، از افرادی با تجربه و کار آزموده کمک بگیرید.

    آموزش رایگان طراحی قالب با وردپرس
    آموزش رایگان طراحی قالب با وردپرس
    در این مقاله به دو روش مختلف، به صورت کاملا عملی، وردپرس را برای شما نصب می کنیم، تا با ساده بودن سیستم وردپرس آشنا شوید، در نظر داشته باشید که در آموزش طراحی سایت با وردپرس، افراد زیادی از طرفداران سرسخت وردپرس هستند، و البته که دلیل محبوبیت بیش از حد وردپرس، ساده بودن آن است، زیرا ابزارهای بسیار قوی تری نسبت به وردپرس وجود دارد که به دلیل پیچیدگی بیش از حد، از آن استفاده نمی شود!

    اگر بتوانید به مدت تنها دو هفته خیلی خوب خودتان را با وردپرس درگیر کنید، به راحتی می توانید یک کار در منزل پولسازی را برای خودتان راه اندازی کنید! زیرا شما بعد از مدتی می توانید هر نوع وب سایتی ( فروشگاهی، شرکتی و خبری ) را برای خودتان ایجاد کنید و از آن کسب درآمد کنید، البته اگر بخواهید یک وب سایتی را با امکانات پیچیده طراحی کنید، قطعا با وردپرس امکان پذیر نیست، اما اگر طراحی سایت خود را به برنامه نویسان ماهر بسپارید، آنها می توانند طراحی پیچیده ی قالب شما را بر روی وردپرس پیاده سازی کنند.

    وردپرس چیست
    وردپرس که به آن cms می گویند، مخفف سه کلمه ی content management system می باشد، شما با استفاده از وردپرس می توانید به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید و صفحات مختلف سایت خود را آنگونه که می خواهید ویرایش کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است که برای اضافه کردن عکس، نوشته، ویدئو بر روی سایت به کار می رود.

    بیشتر بخوانید: آموزش طراحی سایت حرفه ای

    چرا هر وب مستری باید آموزش طراحی سایت با وردپرس را مهمترین هدف خود قرار دهد؟
    پاسخ این سوال کاملا واضح است، شما نباید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، زمان خود را صرف ایجاد یک سایتی کنید که در ۲ ساعت هم می توان آن را به راحتی پیاده سازی کرد. به نظر من، مهمترین موضوعی که باید برای ساخت تجارت آنلاین خود، به آن اهمیت دهید، تولید محتوا است، شما با تولید محتوا ، می توانید برای سایت خود، مقدار قابل توجهی بازدید کننده ایجاد کنید و با روزانه ۳ ساعت کار، بازاریابی و فروش خود را آغاز کنید.

    نحوه ساخت و پیاده سازی یک سایت به قدری ساده است که هر کسی به راحتی می تواند از عهده ی طراحی سایت با وردپرس برآید، پنل کاربری ساده و رابطه کاربری خوب این cms باعث شده است، تا خودش را تا حد زیادی از cms های رایگان دیگر جدا کند و موضوع مهم دیگر، این است که این سی ام اس با php برنامه نویسی شده است و هر امکانی که بخواهید به آن اضافه کنید، تمام کدهای آن از قبل، توسط افراد دیگر نوشته شده است، زیرا وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان است.

    بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینترنت با ۷ راه پولساز و بدون سرمایه

    چرا طراحی سایت با وردپرس
    رابطه کاربری ساده و دوست داشتنی وردپرس
    وردپرس در اواخر سال ۲۰۱۸ تغییرات بسیار زیادی را در بخش مدیریتی وردپرس ایجاد کرده است و این موضوع هم یکی از دلایل محبوبیت وردپرس است که همواره افراد زیادی بر روی این cms قدرتمند کار می کنند تامشکلات آن را برطرف کنند و رابطه ی کاربری خوبی را ایجاد کنند.

    مهمترین دلیل محبوبیت وردپرس، رابطه کاربری بسیار ساده و در عین حال، کاربردی است که در اختیار کاربران خودش قرار می دهد، سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت واکنش گرا برنامه نویسی شده است، به گونه ای که شما می توانید، آن را در دستگاه های مختلف( لپ تاپ، تبلت و موبایل ) به خوبی مشاهده کنید.

    پیاده سازی وردپرس با php
    Php محبوب ترین زبان برنامه نویسی جهان است و با توجه به اینکه ۸۳ درصد از وب سایت های جهان، هسته ی سایت خودشان را با زبان برنامه نویسی php نوشته اند، بنابراین به راحتی می توان به این موضوع مهم پی برد که وردپرس از قدرت بسیار زیادی برخوردار است و طبق آمار سایتw3techs ، ۲۵ درصد وب سایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند، پس در هنگام آموزش طراحی سایت با وردپرس، به این موضوع مهم توجه داشته باشید که وردپرس بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی می توانید با آن کسب و کار پر رونقی را راه اندازی کنید.

    چگونه وردپرس محبوب ترین cms جهان شد؟
    اگر در هر حوزه ای کمی مطالعه داشته باشید، به وضوح متوجه می شوید که افراد جامعه به دنبال سیستم های خیلی پیچیده نیستند، مردم به دنبال سیستمی هستند که در کمترین زمان ممکن، بیشترین بازخورد را داشته باشد و از همه مهمتر اینکه آنها با طراحی سایت با وردپرس از هزینه های چند ده میلیونی cms های اختصاصی جلوگیری می کنند، در ابتدا وردپرس فقط برای کسب و کار های کوچک ساخته شده بود، اما امروزه سایت های بسیار بزرگ ایران هم، که درآمد های میلیاردی را تجربه می کنند، از وردپرس استفاده می کنند!

    آموزش طراحی سایت با وردپرس با استفاده از دایرکت ادمین
    آموزش طراحی سایت با وردپرس با استفاده از دایرکت ادمین
    شما در ابتدا برای طراحی سایت با وردپرس ، نیاز دارید تا وردپرس خود را بر روی هاست نصب کنید، دایرکت ادمین هم بخش مدیریتی هاست شما نام دارد و شما با استفاده از آن، می توانید وردپرس خود را نصب و هاست خود را مدیریت کنید. البته که دو نوع سیستم مدیریتی هاست وجود دارد که یکی سی پنل نام دارد و دیگری دایرکت ادمین. در این بخش قصد داریم تا نحوه ی مدیریت هاست دایرکت ادمین را به شما توضیح دهیم و سی پنل را در بخش بعدی توضیح خواهیم داد، برای تهیه ی هاست مناسب، به صفحه ی زیر مراجعه نمائید تا به صورت کامل در یک ویدئو آموزشی، نحوه ی خرید هاست و دامنه را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

    بیشتر بخوانید: کسب و کار اینترنتی با انتخاب هاست و دامنه ی مناسب


    آموزش طراحی سایت با وردپرس با استفاده از سی پنل
    آموزش طراحی سایت با وردپرس با استفاده از سی پنل
    این موضوع مهم را در نظر داشته با شید که سی پنل هیچ فرقی با دایرکت ادمین ندارد، هر دو سیستم مدیریت هاست هستند و تمامیه امکانات آنها یکسان است و هر کدام از این ویدئوها که برای شما کاربردی تر است را می توانید تماشا و پیاده سازی کنید.

    بیشتر بخوانید: راه اندازی کسب و کار اینترنتی با تکنیک های سال ۲۰۱۹



    سی پنل کمی قدیم تر از دایرکت ادمین است، اما رابطه کاربری بهتری نسبت به دایرکت ادمین دارد و شما دوست عزیز با استفاده از ویدئو زیر، می توانید وردپرس خود را نصب کنید و پس از آن به طراحی سایت با وردپرس بپردازید.


    مدیریت سایت وردپرس رایگان
    برای کسب درآمد از اینترنت باید بتوانید، بخش های مختلف سایت خود را به خوبی مدیریت کنید، به دلیل اینکه مبحث این بخش از آموزش بسیار گسترده می باشد و سوالات بسیار زیادی در ذهن شما شکل میگیرد، به شما عزیزان پیشنهاد می کنم که در دوره ی آموزشی ساخت تجارت آنلاین شرکت کنید، زیرا در چهار ساعت ویدئوی آموزشی به صورت کامل، نحوه ساخت وب سایت را برای شما عزیزان توضیح دادیم.

    حرف آخر
    آموزش طراحی سایت با وردپرس خیلی لذت بخش است، زیرا شما باساده ترین ترفندهای ممکن، سایتی را به راحتی طراحی می کنید و سپس از آن کسب درآمد می کنید، اگر به دنبال آن هستید که به صورت حرفه ای و با کمترین هزینه ی ممکن، سایتی را طراحی کنید و خودتان را از وردپرس کارهای دیگر جدا کنید می توانید با پشتیبانی سئو بمب در تماس باشید، زیرا ترفندها و تکنیک های بسیار زیادی وجود دارد که شما از آن بی خبر هستید و همان تکنیک ها می تواند تجارت شما را متحول کند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏7/3/20
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/7/20
    ارسال ها:
    7
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    3 نوع حمله رایج برای نفوذ به وب سایت ها

    1 - حملات بروت فورس (Brute Force)


    حمله Brute Force یکی از محبوب ترین حملات برای هکر ها در دنیای وب است که با بدست آوردن امکان ورود می باشد. با ارسال و تست تعداد خیلی زیادی نام کاربری و رمز عبور بر روی صفحات ورود وب سایت ها، صفحه ورود ایمیل و تمامی صفحاتی که برای ورود به حساب کاربری هستند انجام می شود. اگر خیلی ساده بخوام بهتون بگم در این نوع حمله، مدیران سایت و یا افرادی که بالاترین دسترسی ها را در سایت دارن خیلی باید مواظب رمز عبور هاشون باشن چرا که مخاطب اصلی حمله بروت فورس مدیرانی هستند که دسترسی های بالاتری دارند.

    2 - اسکیواِل اینجِکشن (Injection SQL)


    حمله SQL Injection که اختصار شده ی Structured Query Language هستش، به معنای تزریق کد SQL است که یکی از قدیمی ترین روش های نفوذ به وب سایت است. اسکیواِل اینجِکشن برای حمله به سایت هایی است که از بانک های اطلاعاتی و فرم ها استفاده می کنند. روش این نوع حمله به این صورت می باشد که هکر در فرم هایی که در سایت وجود دارد، در بخشی که باید اطلاعات فردی و یا مشخصات خواسته شده را وارد کند، کد های مخرب SQL را به منظور نفوذ به وب سایت وارد می کند و چون اين کد ها در زمان اجرا تفسير می شوند سيستم به جای اجرا کردن کد اصلی، کد ارسال شده از هکر را اجرا می کند.
    اگر بخوام به زبان ساده براتون مثال بزنم به این صورت هستش که، هکر در فیلدی که باید مثلا مشخصات برند را وارد کند، مثلا Rahedm.ir کدی غیر از نام برند را وارد میکند به طور مثال -----> xxx') OR 1 = 1 -- ]

    3 - حملات ایکس اس اس (Xss یا Cross Site Scripting)


    حمله Cross Site Scripting یکی از روش های حمله و نفوذ هکرها به وب سایت ها میباشد با این تفاوت که دیگر وب سایت قربانی این حمله نمی باشند و کاربران اون وب سایت قربانی می شوند. در این حمله کدهای جاوا اسکریپت به سایت، اضافه و یا تزریق میشوند که هدف اصلی هکر ها بیشتر کاربرانی هستند که به سایت مراجعه می کنند. که در اصل هکرها در این حمله اطلاعات کاربرانی که به وب سایت مراجعه کردند رو بدون اینکه کسی متوجه بشه به سرقت می برند.
    با وجود اینکه ، Cross Site Scripting مخفف CSS می باشد، برخی از کاربران هنگام شنیدن این اسم یاد Cascading Style Sheets که در دنیای کد نویسی Front استفاده می شود میوفتن. به همین دلیل از XSS برای مخفف Cross Site Scripting استفاده میشود.


     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/11/20
    ارسال ها:
    7
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    طراحی سایت در مشهد
    طراحی سایت در مشهد، کسب و کار شما را رونق می‌دهد. فرقی ندارد شما چه کسب و کاری دارید آنلاین نشدن کسب و کار شما به زودی باعث خواهد شد که کسب و کار شما رو به نابودی برود. طراحی سایت در مشهد می‌تواند کسب و کار شما را از نقطه شکست به موفقیت برساند. اگر به فکر طراحی سایت هستید و دوست دارید کسب و کار خود را به دنیای آنلاین بکشانید پیشنهاد می‌کنیم حتما به فکر طراحی یک سایت جامع و حرفه‌ای از کسب و کار خود باشید.
    هزینه طراحی سایت در مشهد چقدر است؟ قیمت طراحی سایت با وردپرس چگونه محاسبه می‌شود؟ این سوالات و سوالاتی از این قبیل ممکن است که قبل از سفارش طراحی سایت با آن برخورد داشته باشید. فرقی ندارد که وب سایت شما را چه شخصی قرار است طراحی کند. وب سایتی خواهد توانست شما را به موفقیت در کسب و کار برساند که دارای امکانات مورد نیاز شما باشد. در ادامه به بررسی این امکانات خواهید پرداخت. هرچند که این امکانات وابسته به نوع وب سایت متفاوت خواهد بود، اما برخی از امکانات مانند موارد توضیح داده شده در ادامه وجودشان در تمامی وب سایت‌های طراحی شده سطح وب باید وجود داشته باشد.
    ما در مشهد به صورت جنگی برای شما طراحی سایت و سئو را انجام می دهیم و شما می توانید برای بررسی خدمات سئو جواد یاسمی با ما تماس بگیرید.

    نصب و راه اندازی وردپرس آسان است...

    طراحی سایت با وردپرس اگر نگوییم آسان است، سختی زیادی را به همراه نخواهد داشت. تقریبا می‌توان گفت همه افراد با کمی آموزش در زمینه طراحی سایت به راحتی می‌توانند هسته اولیه وردپرس را خودشان راه اندازی کنند. پس از راه اندازی اولیه وب سایت وردپرسی فرآیند طراحی سایت یا همان طراحی قالب وردپرس شروع می‌شود. وردپرس را می‌توان یک سیستم مدیریت محتوای عالی برای طراحی سایت‌های نام برده شده در زیر دانست.
    • طراحی سایت شرکتی
    • طراحی سایت فروشگاهی
    • طراحی سایت شخصی
    • طراحی سایت نمونه‌کار
    • طراحی سایت وبلاگی
    • طراحی سایت آموزشی
    به نوعی می‌توان گفت شما با در اختیار داشتن سیستم مدیریت محتوای وردپرس خواهید توانست هرگونه وب سایتی را طراحی کنید. فرقی ندارد که وب سایت در چه زمینه‌ای است گروه طراحی سایت ما آماده پیاده سازی وب سایت شما با قیمت مناسب است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏18/12/20