1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ثبت نام و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد از سامانه جدید azmoon.net

شروع موضوع توسط irantahsil ‏1/3/20 در انجمن دانلود دانشجویی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/2/20
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    ثبت نام و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد از سامانه جدید azmoon.net

    سامانه جدید azmoon.net جهت ثبت نام بدون کنکور و اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ، دریافت نتایج کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترم مهر و بهمن 99 دانشگاه آزاد و همچنین در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به متقاضیان و دانشجویان محترم و تسهیل در امور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف تعبیه شده است.

    زمان و مدارک لازم برای ثبت نام حضوری ورودی مهر ماه در دانشگاه محل پذیرش
    ارائه مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان پذیرش مهر ماه ، پس از اعلام نتایج اینترنتی صورت می گیرد و آن ها بایستی با مراجعه به دانشگاه محل پذیرش و تحویل مدارک ، ثبت نام خود را قطعی نمایند. در ادامه مقاله به منظور آشنایی شما با مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری ، به معرفی آن ها پرداخته ایم.


    مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی

    · دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش یا دیپلم سه ساله متوسـطه نظـری یـا دیـپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه و ریزنمرات آن (کاردانی پیوسته(

    · دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایـان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و ریزنمرات آن الزامی است. (کاردانی ناپیوسته)

    · اصل و دو برگ کپی از شناسنامه

    · اصل و دو برگ کپی از کارت ملی

    · کارت پایان خدمت یا معافیت (دائم یا موقت(

    · 12 قطعه عکس پرسنلی


    مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی

    · اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه ، اصل گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی و یا اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام جدید متوسطه به همراه کپی آن ها

    · اصل مدرک کاردانی و ریزنمرات آن (کارشناسی ناپیوسته)

    · اصل شناسنامه و دو برگ کپی از تمام صفحات آن

    · اصل و یک نسخه کپی از کارت ملی

    · 6 قطعه عکس پرسنلی 3*4 تمام رخ و مربوط به سال جاری (برای مشمولین 12 قطعه)

    · اصل و دو برگ کپی از مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد و تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام

    · ارائه گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه برای شاغلین نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران

    · ارائه موافقت نامه رسمی از وزارت خانه یا سازمان مربوطه برای مشمولان دیپلمه ای که با استفاده از تعهدات خدمتی وزارت خانه ها و سازمان های دولتی ، از خدمت دوره ضرورت معاف شده و معافیت آن ها پس از انجام تعهد ، صادر می گردد.

    · کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد و مشاهده نتایج از طریق سیستم اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net اقدام نمایند و یا از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرند

    · تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

    · تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

    · پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

    آدرس سامانه اعلام نتایج بدون کنکور آزاد azmoon.net
    مطابق با آخرین تغییرات ایجاد شده در وب سایت azmoon.net تمامی آن دسته از داوطلبانی که در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 ثبت نام و انتخاب رشته نموده اند می توانند جهت مشاهده نتایج به شرحی که در ادامه ذکر خواهد شد کارنامه خود را دریافت نمایند.


    اقدامات لازم پس از دریافت نتایج دانشگاه آزاد
    1. آن دسته از داوطلبانی که پس از دریافت نتایج موفق به پذیرش در هر یک از رشته های انتخابی خود شده اند، لازم است در زمان مقرر و تعیین شده به سامانه دانشگاه مورد پذیرش مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام الکتروینک نمایند.
    2. زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد متفاوت می باشد به همین دلیل در صورتی که در زمان تعیین شده جهت ثبت نام غیر حضوری اقدام ننمایید، به منزله انصراف شما از پذیرش خواهد بود.
    3. با توجه به محدود بودن تعداد خوابگاه های موجود در دانشگاه ، در صورتی که مایل به دریافت خوابگاه می باشید حتما توصیه می نماییم به موقع جهت تکمیل تقاضامانه در امور رفاهی اقدام نمایید.
    4. هزینه و شهریه دانشگاه آزاد در هر یک از رشته ها متفاوت می باشد. چنانچه این هزینه برای شما قابل پرداخت نمی باشد می توانید در صورت دارا بودن شرایط از وام های دانشجویی بهره مند شوید.
    5. در صورتی که نتیجه شما با آنچه در آزمون داشته اید یکسان نمی باشد می توانید از طریق اعتراض به نتیجه پذیرش دانشگاه آزاد اعتراض خود را به ثبت برسانید و در زمان مقر در سامانه دانشگاه آزاد نتیجه خود را دریافت نمایید.

    azmoon.net زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن
    دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن از متقاضیان محترم ورود به دانشگاه آزاد دانشجو می پذیرد همان طور که در اطلاعیه های قبلی ذکر نموده ایم تمامی متقاضیان ازین پس بر اساس سوابق تحصیلی خود در رشته های بدون آزمون پذیرفته خواهند شد ضمنا یادآوری می کنیم ثبت نام از طریق سامانه azmoon.org و اعلام نتایج از طریق سیستم اعلام نتایج پذیرش آزاد به نشانی www.azmoon.net انجام خواهد گرفت.

    در مورد زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول سال تحصیلی یا ترم مهر باید بگوییم سامانه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از اواسط مهرماه آغاز و تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.



    پشتیبانی تلفنی سیستم اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد بهمن 99
    متقاضیان محترم در صورت بروز هر گونه مشکل در ورود به سامانه و مشاهده اطلاعات و یا ورود اطلاعات داوطلبی خود می توانید از سیستم پشتیبانی تلفنی سامانه استفاده کنید به این منظور می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره 9099072952 تماس بگیرید.

    در صورتی که کلمه مردودی در کارنامه شما ملاحظه می شود بدین معناست که شما پذیرفته نشده اید.

    توجه توجه : چنانچه در زمان مهر ماه موفق به پذیرش نشده اید می توانید در رشته های بدون آزمون ترم بهمن دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام نمایید. در صورت دارا بودن شرایط سوابق تحصیلی برای انتخاب رشته مورد نظر پذیرفته خواهید شد.


    خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با azmoon.net سیستم اعلام نتایح بدون کنکور اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. چنانچه در ورود به سیستم اعلام نتایج پذیرش دانشگاه آزاد دچار مشکل شده اید. دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین راهنمایی در رابطه با نحوه دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد مطالبی را ارائه نماییم امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. هرگونه سوال را می توانید با استفاده از شماره های زیر به دست آورید.