1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی بازی World of Warcraft :Shadowlands

شروع موضوع توسط پالت ‏10/1/20 در انجمن بازی و کنسول

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/1/19
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    ورد آف وارکرفت : سرزمین سایه ها !!
    World of Warcraft Shadowlands نام جدید ترین بسته الحاقی از سری بازی های دنیای وارکرافت است که در طی مراسم بلیزکان 2019 از آن رو نمایی شد .

    کمپانی بلیزارد بر خلاف سال گذشته که عملکرد خیلی ضعیفی در بلیزکان داشت امسال با دست پر به این مراسم آمده بود و هر چند دقیقه یکبار تعدادی از سوپرایز های خود را برای دوستداران بازی های ویدیویی رو نمایی می کرد، افرادی که به طور زنده مراسم را دنبال کرده باشند این موضوع را تایید خواهند کرد.

    پس از معرفی Diablo و نسخه جدید بازی Overwatch این‌بار نوبت به طرفداران World of Warcraft رسیده بود که ببینند کمپانی محبوبشان برای آن ها چه خواهد داشت که نسخه جدید بازی این بار با نام سرزمین سایه (World of Warcraft Shadowlands ) رو نمایی شد .

    بازی World of Warcraft Shadowlands با توجه به توضیحاتی که در ادامه به آن می پردازیم نوید یک نسخه کاملا متفاوت با سیر داستانی بسیار جذاب را می‌دهد .

    تاریخ عرضه بازی نامشخص اعلام شده ولی بلیزارد رسما اعلام کرد که تا قبل از پایان سال 2020 این نسخه از بازی را به طور کامل در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد.

    علاوه بر این کمپانی بلیزارد در کنار نسخه جدید بازی به انتشار پتچ 8.3 از نسخه Battle for azeroth پرداخت و نسخه Warcraft 3 Reforged را نیز برای سال آینده اماده کرده است. عرضه نسخه World of Warcraft classic در چند ماه گذشته از بالا رفتن توجه بلیزارد به world of Warcraft و سرمایه گذاری زیاد این کمپانی به این غول صنعت بازی سازی را مژده می دهد.

    معرفی بازی World of Warcraft Shadowlands
    حال به توضیحات مختصری در باره Shadowlands می پردازیم.

    [​IMG]

    با توجه به تریلری که بلیزارد برای Shadowlands رو نمایی کرد یک داستان جذاب و مهیج به ما نشان داده می شود. پایان یافتن عصر چندین ساله Lich king همراه با بازگشت Sylvanas که از چند نسخه قبل رفته رفته به داستان دنیای وارکرافت دوباره اضافه شد از ویژگی های این نسخه از بازی است. در این نسخه ا Sylvanas را در انتهای قدرت و شکوه خواهیم دید و از همان ابتدا با شکست دادن Lich king خط و نشان های زیادی را برای دشمنانش کشیده است.

    World of Warcraft Shadowlands یک تجربه جدید را به شما نشان می دهد که با نسخه های قبلی متفاوت است از شخصیت ها گرفته تا لول اپ کردن و گیم پلی جدید!

    سیر داستانی Shadowland به اتفاقات پس از Azeroth می پردازد و از این رو یک تازگی خاصی پس از چندین پتچ نا موفق را به گیمر می دهد . از تغییرات اصلی بازی شیوه لول اپ کردن بازی است که در این نسخه شما از لول 1 تا 10 را در مپ های استارت بازی یا منطقه جدید بازی با نام Exiles reach می گذرانید سپس از لول 10 تا 50 یکی از نسخه های قبلی بازی رو انتخاب می کنید برای لول اپ و طی کردن ماموریت ها و سیر داستانی بازی و از لول 50 تا 60 را در سرزمین سایه ها ( Shadowlands) می‌گذرانید .

    سیر داستانی Exile s Reach بیشتر فانتزی و جنبه فان دارد و از شخصیت های وارکرافت در آن زیاد دیده می‌شود. در انتها با یک دانجن تموم می‌شود که می‌تواند حس جدید و جالبی را به بازیکنان ارائه بدهد .

    از دیگر نکات بازی سرزمین یا به بیانی بهتر جهان Shadowlands این است که با تغییرات گرافیکی زیادی همراه بوده و حس و حال جدید را به بازیکنان می‌دهد ، به طور مثال شهر اوریبوس که در قلب Shadowlands قرار دارد و خدای آن اربیتر نام دارد و در آن جا خاطرات سرداران و موجودات قدرتمند Azeroth را شاهد هستیم . سرزمین Maldarxuss که سرزمین فرمانروایی نژاد Necrolord ها هم هست محل قدرت نظامی Lich king هست که از نسخه سوم بازی World of Warcraft Wrath of the lich king با آن آشنایی داریم ، البته این بار با ظاهری کاملا جدید و متفاوت شاهد آن هستیم .

    از خبر هایی که به گوش می‌رسد موجودات حاضر در Shadowland با نسخه های قبلی بازی کاملا فرق دارد و بازی از این سیر یکنواختی در آمده و طراحی جدید و اختصاصی برای این موجودات انجام شده که احتمالا مورد توجه نیز واقع خواهد شد .

    در World of Warcraft Shadowlands شاهد دانجنی با نام The other side با مضمون مربوط به ولجین پادشاه سابق هورد ها هستیم ، همین طور در این نسخه شاهد حضور بولوار هستیم و احتمال خیلی زیاد در Shadowlands با آن روبرو خواهیم شد .

    از نژاد های اضافه شده جدید در این نسخه که با شکل و شمایلی متفاوت از نژاد های قبلی و از ساکنین اصلی Shadowlands هستند، می توان به نژاد های زیر اشاره کرد:

    1. نژاد Kyrians که فرشتگانی از اهالی Bastion هستند
    2. نژاد Necrolords که از نظامیان ارتش Lich king هستند
    3. نژاد Night Fae که محافظان طبیعت هستند
    4. نژاد Vanthyr که خون اشام هستند
    این نژاد ها به نسخه جدید بازی جذابیت خاصی بخشیده اند .

    تا این لحظه بیشتر از این اطلاعاتی راجب بازی منتشر نشده و به محض منتشر شدن اطلاعات جدید با مقاله های بیشتری به معرفی ورد آف وارکرفت سرزمین سایه ها خواهیم پرداخت.

    نویسنده : شکیب عقیلی فر
     
    *Sajjad* از این پست تشکر کرده است.
  2. Game Developer کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏26/11/10
    ارسال ها:
    23,930
    تشکر شده:
    6,139
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    برنامه نویس بازی های کامپیوتری و موبایل
    این بازی قبل از تولد من وجود داشت و بعد از مرگ من هم وجود خواهد داشت ، هر سال هم یه سری نژاد اضافه میکنه
    خدایا بسته دیگه ;روانی شدم;;مردم از خنده;