1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بررسی گوشی LG Signature Edition قیمت بسیار بالای این دستگاه بی حکمت نیست!

شروع موضوع توسط *Melika* ‏3/8/18 در انجمن بررسی گوشی

  1. امروزه شکایت مردم از بالا رفتن بیش از حد قیمت اسمارت فون ها می باشد و حتی اگر این امر به دلیل افزایش قیمت دلار در کشور ما اتفاق می افتد، اما باز هم کمپانی های مختلف در دنیا با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از مواد با کیفیت در ساخت اسمارت فون های خود، قیمت آن ها را افزایش می دهند. همان طور که می دانید هم اکنون قیمت iPhone X از ۱۰۰۰ دلار در دنیا رد شده است و اکنون، شرکت LG آخرین تکنولوژی ها و بهترین مواد موجود در دنیا را برای ساخت LG Signature Edition به کار گرفته است تا با قیمتی باورنکردنی آن را روانه ی بازار کند!


    بررسی گوشی LG SIGNATURE EDITION
    در حالی که برند Signature شرکت LG برای یخچال ها و تلویزیون های این کمپانی حفظ شده بود، اما نام Signature سال گذشته با معرفی اسمارت فون LG Signature Edition وارد بخش تلفن همراه هم شد. حال LG تصمیم گرفته تا گوشی مدل Signature Edition خود را برای سال ۲۰۱۸ به روز رسانی کند. در ادامه ی بررسی گوشی LG Signature Edition ، هر آنچه که باید از این اسمارت فون سوپرلوکس کره ای بدانید را برای شما بیان خواهیم کرد.



    [​IMG]


    بررسی گوشی LG SIGNATURE EDITION از نظر طراحی و نمایشگر
    از نظر ظاهری، (LG Signature Edition (2018 بسیار شبیه به LG Signature Edition سال گذشته می باشد (که خود بر پایه ی اسمارت فون های LG V30 و LG V35 ThinQ طراحی شده بود). البته LG V30 حتی با در نظر گرفتن استانداردهای سال ۲۰۱۸ اسمارت فون زیبایی محسوب می شود. ظاهر خوب LG V30 با روش مخصوص Signature Edition ترکیب شده و به جای قاب فلزی، در این اسمارت فون جدید ما شاهد پوشش زیرکونیوم سرامیکی می باشیم. این ماده بسیار ضد خش بوده و معمولا از آن در ساخت ساعت های مچی گران قیمت استفاده می شود. ضمنا شما می توانید به صورت سفارشی نام خود را بر روی LG Signature Edition حک کنید.


    صفحه نمایش ۶ اینچی OLED این دستگاه هم به مانند LG V30 است که دارای رزولوشن ۲۸۸۰*۱۴۴۰ پیکسل با تراکم ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر ۱۸:۹ می باشد. این مشخصات قوی نمایشگر با تکنولوژی HDR10 ترکیب شده تا بالاترین حد کیفیت موجود در دنیا را برای شما ارائه کند. همان طور که گفتیم، بدنه ی سرامیکی LG Signature Edition ضد خش بوده و همچنین درای گواهینامه ی IP68 برای مقاومت در برابر ورود آب و گرد و خاک به درون دستگاه می باشد.
    مشخصات فنی و باتری
    در ادامه بررسی گوشی LG Signature Edition به بحث باتری و مشخصات فنی این دستگاه می رسیم. اگرچه ظاهر مدل ۲۰۱۸ Signature Edition تفاوت چندانی با مدل سال قبل ندارد، اما درون این دو دستگاه کاملا با هم متفاوت می باشند.


    بیشتر بخوانید: بررسی Honor 10 : قدرتمندترین اسمارت فون زیر ۴۰۰ یورو در دنیا

    مدل سال قبل این دستگاه از پردازنده ی Snapdragon 835 کوالکام قدرت می گرفت، اما امسال ما شاهد آخرین نسل از پردازنده های کوالکام، یعنی Snapdragon 845 که مخصوص پرچمدارهای سال ۲۰۱۸ طراحی شده است برای گوشی LG Signature Edition می باشم.

    این پردازنده ی قدرتمند با ۶ گیگ حافظه رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است که البته شما می توانید با افزودن کارت MicroSD، ظرفیت حافظه ی آن را تا ۲ ترابایت افزایش دهید! ظرفیت ۲ ترابایت به قدری زیاد است که بعید می دانم حتی بتوانید نیمی از آن را پر کنید!

    باتری LG Signature Edition هم دارای ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که استاندارد به نظر می رسد. این باتری باید قادر به ارئه ی عملکردی خوب برای پردازنده ی Snapdragon 845 باشد و به مانند LG V30 عمر قابل قبولی داشته باشد. همچنین شما می توانید از طریق شارژ سریع LG و یا شارژ وایرلس، باتری خود را شارژ کنید و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.


    نرم افزار و ویژگی های خاص
    اسمارت فون های اخیر LG همگی از نظر سیستم صوتی عالی بوده اند و اگرچه (Signature Edition (2018 با اسپیکر Boombox فوق العاده ی LG G7 ThinQ تجهیز نشده است، اما دارای مبدل چهارقلوی دیجیتال به آنالوگ (DAC) و صدای AptX HD می باشد که قبلا اسمارت فون LG V30 را به یک سیستم صوتی قدرتمند تبدیل کرده بودند.

    (Signature Edition (2018 از آخرین نسخه ی موجود اندروید، یعنی Android Oreo استفاده می کند، اما عجیب است که LG هنوز ورژن آن را مشخص نکرده است. تصور می شود که نسخه ی Android 8.1 Oreo بر روی این دستگاه نصب باشد، اما حتی اگر از Android 8.0 Oreo استفاده شود، جای ناامیدی نخواهد بود. LG معمولا بر روی نسخه ی اصلی اندرویددست کاری زیادی را انجام نمی دهد و فقط به اضافه کردن چند برنامه ی از پیش نصب شده ی مخصوص LG بسنده می کند.


    دوربین
    حال در بررسی گوشی LG Signature Edition به بحث جنجالی دوربین آن می رسیم. LG مدتی است که در تکنولوژی دوربین اسمارت فون های خود تغییرات زیادی را ایجاد نمی کند و حتی در این گوشی فوق العاده اعلاء و گران قیمت (LG Signature Edition (2018 هم شاهد تغییرات خاصی در دوربین آن نیستیم. دوربین اصلی این دستگاه دوگانه بوده و هر دو لنز آن ۱۶ مگاپیکسلی می باشند که بازشدگی دریچه دیافراگم آن ها، یکی f/1.6 و دیگری f/1.9 می باشد. البته لنز کوچکتر f/1.9، “زاویه گسترده” یا wide-angle بوده و می تواند تا ۱۰۷ درجه از محیط روبه روی خود را پوشش دهد. همچنین هوش مصنوعی دوربین LG می تواند صحنه های خاصی که قصد تصویر گرفتن از آن ها دارید را تشخیص داده و تنظیمات دوربین را مطابق با آن ها تغییر دهد تا عکس ثبت شده بیش از پیش زیبا به نظر برسد.


    قیمت و تاریخ انتشار
    حال پس از تعریف و تمجید فراوان از این دستگاه، به قسمت ناامید کننده ی مطلب می رسیم، یعنی بررسی گوشی LG Signature Edition از نظر قیمت! می توان از ویژگی های نامبرده برای این دستگاه، به گران قیمت بودن آن پی برد، اما شاید رقم ۱۸۰۰ دلاری (حدود ۲۰ میلیون تومان) برای آن کمی غیرقابل باور باشد، زیرا این دستگاه حدود ۸۰۰ دلار گران تر از آیفون ایکس می باشد! البته خوشبختانه شما با پرداخت این ۱۸۰۰ دلار، به همراه گوشی، یک جفت هدفون با کیفیت Bang & Olufsen (B&O) Beoplay H9i هم دریافت می کنید. باید بدانید که خود این هدفون ها فقط ۶۲۰ دلار (حدود۷ میلیون تومان) قیمت دارند!

    اگر وضع مالی شما فوق العاده است و قصد خرید این دستگاه را دارید باید به سرعت وارد عمل شوید، زیرا فعلا فقط ۳۰۰ دستگاه (Signature Edition (2018، آن هم فقط در کشور کره ی جنوبی فروخته می شود! پیش فروش این دستگاه ها از ۳۰ جولای (۸ مرداد) آغاز شده و تحویل دستگاه ها از ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) آغاز می شود.


    منبع: www.digitaltrends.com
     
    DaniyaL و Dante از این پست تشکر کرده اند.