1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

عکس‌های ماکرو و مینیاتوری واتسال کاتاریا

شروع موضوع توسط ~!Ala!~ ‏28/9/17 در انجمن فتوآرتیست

  1. ღ مدیر"سابق" بخش عکاسیღ مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏14/6/15
    ارسال ها:
    2,314
    تشکر شده:
    19,189
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    designer / photographer
    خیلی از عکاسان با لنز‌های ماکرو کار می‌کنند و عکس‌های بسیار طبیعی و جذابی زا به ثبت می‌رسانند. از بلاسفلت آلمانی گرفته تا دیوید لوینتال این شیوه از عکاسی را برای بیان هنری خود به کار گرفته‌اند. واتسال کاتاریا نیز یکی از همین افراد به شمار می‌رود. او عکاس تجاری و تبلیغاتی اهل دهلی است که عکس‌های ماکرو و مینیاتوری بسیار جذابی را خلق کرده است. این عکاس به جای خرج هزینه‌های هنگفت در عکاسی تبلیغاتی، ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها را در فضا‌های خارجی و در مقیاس‌های کوچک بازسازی کرده و از آن‌ها عکاسی می‌کند.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    او درباره‌ی سبک خود می‌گوید:

    من عکاسی مینیاتوری را ابتدا به عنوان یک تجربه و سرگرمی شروع کردم و هر چه پیش رفت، مهارت‌های و خلاقیت‌های بیشتری را در این زمینه کسب کردم. انگیزه من از گرفتن این عکس‌ها و به اشتراک گذاشتن آن‌ها تنها این است که به علاقه‌مندان عکاسی بگویم که برای گرفتن عکس‌های خارق‌العاده و زیبا نیاز به تجهیزات گران‌قیمت نیست و با کمترین امکانات نیز می‌شود عکس‌های خیره‌کننده گرفت.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    جالب اینجاست که کاتاریا حتی برای ساخت لوکیشن‌های مینیاتوری خود نیز کمترین هزینه ممکن را صرف می‌کند و اغلب صحنه‌ای خود را با لوازمی که در خانه‌ها پیدا می‌شود، می‌سازد. پروژه‌های عکاسی او از یک روز تا یک هفته طول می‌کشد. در ادامه می‌توانید کار‌های او را تماشا کنید.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]


    منبع:پیکسل
     
    Anoosh، Dorhato و n@der از این ارسال تشکر کرده اند.