1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کابین و اتاقک سکانداری قایق بادی سخت

شروع موضوع توسط llvllahya ‏7/8/17 در انجمن ورزش آبی

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏31/7/17
    ارسال ها:
    58
    تشکر شده:
    15
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    انواع بزرگتر قایقهای بادی دارای یک اتاقک سکانداری هستند که از جنس آلومینیوم ساخته میشوند. اتاقک سکانداری برای محافظت کارکنان قایق در برابر شرایط جویی نامساعد میباشد.

    همچنین تجهیزات ناوبری قایق هم در این بخش نصب میگردد. قایقهای کوچکتر معمولا اتاقک سکانداری از جنس کرباس دارند که در وضعیت جوی مساعد می تواتند کنار زده شود و در صورت نیاز مجدد به راحتی نصب گردد. همچنین در قایقهای مدرن تر کابین جهت اقامت مسافران و ساخت توالت شیمیایی وجود دارد.

    اندازه قایق بادی و نوع موتور
    رایجترین انواع قایق بادی سخت دارای اندازه بین 13 تا 28 فوت هستند. قایق با این اندازه میتواند به راحتی 6 نفر را جا دهد . انواع بزرگتری هم وجود دارند که تا 55 فوت اندازه دارند . قایق های بادی که زیر 23 فوت هستند میتوانند به پشت یدک کش بسته شوند که برای استفاده تفریحی یک مزیت محسوب میشوند. دو نوع کلی موتور برای این قایق ها وجود دارد که نوع مرسوم آن نوعی موتورکامل است که به صورت بیرونی در قسمت عقب قایق نصب میگردد. این موتور شامل موتور احتراق، جعبه دنده و پیشرانه میشود. این نوع موتور همچنین فرمان برای هدایت قایق هم دارد.

    مزیت این نوع موتور که در بیرون قایق نصب می شود این است که در صورت نیاز به تعمیر به راحتی از قایق جدا میشود. در هنگام عبور از آب های کم عمق این موتورها به راحتی میتوانند بالا کشیده شوند. قایق های بزرگتر معمولا دارای یک موتور داخلی هستند که در زیر لایه خارجی قایق نصب شده است. و با گازوییل و یا بنزین کار میکنند. این نوع موتورها در برابر دزدی بیشتر محافظت شده هستند اما به دلیل نصب داخلی تا حدی باعث کندی قایق در زمان درگ کردن میشوند. سرعت حرکت قایق های بادی سخت به نوع و اندازه موتور و همچنین شرایط جوی بستگی دارد. به صورت متوسط یک قایق با اندازه 19 فوت با یک موتور دارای قدرت 110 اسب بخار می تواند به سرعت 30 گره برسد

    نتیجه گیری
    قایق های بادی سخت کاربردهای زیادی دارند و انتخاب های متعددی برای خرید آنها وجود دارد. باید بررسی های دقیق هنگام از لحاظ سرعت موتور و اقتصادی بودن سخت آن به عمل آید. به دلیل این که انتخاب های خیلی زیادی وجود دارند ممکن است نتوان به سرعت, مدل مطلوب مورد نظر را پیدا کرد به همین دلیل است که صفحه خرید قایق بادی در سایت Topintex بسیار پربازدید است. خرید قایق بادی از طریق سایت Topintex مزایایی دارد که هنگام خرید از روزنامه یا تبلیغات محلی وجود ندارد.

    قایق بادی
    تشک بادی
    استخر پیش ساخته
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏18/5/18
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    قایق اینتکس
    مطالب زیر برای مشتریان عزیزی که قصد خرید انواع قایق بادی را داشته و یا این کالا را خریده اند منتشر شده است، پیشنهاد میشود قبل از خرید انواع مدل های قایق حتما این مطالب را بخوانید تا بعد از استفاده به محصول خود آسیبی وارد نکنید، توضیحات کامل و جامع بوده و در صورتیکه دچار سردرگمی شدید میتوانید با شماره تماس: 02166121416- بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.





    [​IMG]

    چرا قایق بادی؟

    - وزن یک قایق بادی، به وزن انواع قایق های موجود در بازار دقت کنید این قایق ها میتوانند از نوع فایبر گلاس، فلزی و یا چوبی باشند، براحتی متوجه میشوید یک قایق بادی خیلی خیلی راحت تر از یک قایق چوبی یا فلزی حمل میشود.

    - حجم قایق بادی، حجم یک قایق بادی بسیار مختلف است ولی شاید برگترین حجم یک قایق بادی در حالت جمع شده به یک دهم قایق های فایبر گلاس یا ... نرسد.

    - حمل قایق بادی، چه قایقی را میتوان با اتومبیل شخصی خود چندین کیلومتر راه برد؟ قایق بادی را میتوانید بعد از خالی کردن در صندوق عقب اتومبیل خود قرار بدید و همراه خود داشته باشید، این قایق پرتابل بوده و براحتی میتوان به این محصول قایق سیار لقب داد!

    - قیمت قایق بادی، واقعاً کدام نوع قایق را با این شرایط و با این قیمت میتوان تهیه کرد؟

    استفاده از قایق بادی در همه جا، این نوع قایق را میتوانید در هر جایی براحتی و بدون داشتن جواز استفاده نمایید (بجز مناطق ممنوعه).

    - ساخته شده برای شرایط و مناطق مختلف، یکی از مزیت های این قایق ها در این است که برای شرایط مختلفی طزاحی شده اند، شرایطی مثل استفاده در: استخر، سد، دریاچه، دریا و یا حتی اوقیانوس ها!

    - تنوع و کارایی مختلف قایق بادی، بله هر استفاده ای میتوان از این قایق ها داشت، استفاده هایی مثل قایق رانی، تفریح در آب و یا حتی شکار و ماهیگیری قایق ، البته برای هر مورد باید قایق مناسب با همان شرایط را تهیه کرد.

    اطمینان از یک قایق بادی، این قایق ها تماماً در هر مدلی که باشند از دریچه های بادی مجزا تهیه میشوند، به این ترتیب اگر قسمتی از قایق را سوراخ یا پاره کردید اصلا نترسید، قایق با مخزن های بادی دیگر خود حرکت خواهد کرد.

    - نصب موتور روی قایق بادی، مدل های بسیار زیادی از قایق های بادی ساخته شده اند که براحتی میتوان موتور برقی یا بنزینی روی آنها نصب کرد، برای اینکار حتما باید به مشخصات قایق بادی و توان نصب موتور آن دقت نمایید.

    قایق بادی تعمیر میشود، بله در صورتیکه قایق بادی شما سوراخ شد و یا حتی پاره شد نگران نباشید! میتوانید از چسب مخصوص تعمیرات قایق بادی استفاده کرده و این محصول را تعمیر کنید، اگر خرابی و پنچری زیاد بود این کار را میتوانید به شرکت بسپارید.





    [​IMG]

    قایق مارینر :

    در حقیقت بهترین تعریف برای این موضوع این است که قایقی مناسب تر مثل مارینر برای استفاده است که شرایط استفاده از این قایق با مدل آن همخوانی داشته باشد، اگر بخواهیم راحت تر بیان کنیم باید به نکات ریز خرید قایق دقت کنیم، اولین نکته این که قایق ها باید به اندازه تعداد نفرات انتخاب شوند یعنی اینکه اگر تعداد 5 نفر است نباید از قایق 3 یا 4 نفره استفاده کرد و یا بلعکس اگر تعداد نفرات 3 نفر است نباید از یک محصول بزرگتر مثلا 5 نفره استفاده کرد، چرا که فضای بیشتر باعث پارو زنی زیاد تر با قایق مارینر بادی میشود.

    قایق های بادی باید مناسب با شرایط استفاده های مختلف انتخاب شوند یعنی قایق بادی استخری را نمیتوان به دریا انداخت، البته این در حالیست که قایق دریایی را میتوان در استخر استفاده کرد.





    قیمت قایق بادی :

    این مدل قایق بادی مناسب برای آب های ساحلی آرام،قیمت قایق برای خلیج ها، دریاچه های کوچک، رودخانه ها و مجراها طراحی شده است زمانی که شرایط جوی تغییر کند موج و بادهای تقریبا شدید را تحمل می کند.

    هشدار: برای اینکه آسیبی به سرنشینان وارد نیاید و قایق بادی دچار صدمه نشود، لطفا بیشتر از حد مجاز، از نگردید و قیمت قایق بادی را در شرکت اینتکس بادی ببینید