1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

5 بازی اول شخص تیراندازی برای تجربه هیجان در سیستم‌عامل ویندوزفون

شروع موضوع توسط Mani ‏31/8/15 در انجمن برنامه ویندوزفون

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    [​IMG]

    اکثر گوشی‌های سری «لومیا» مایکروسافت نظیر لومیا 640 و لومیا 640XL، علاوه بر نمایشگر فوق‌العاده مناسبی که دارند، از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و کیفیت ساخت بالا نیز بهره می‌برند که این موجب شده تا اکثر گوشی‌های سری «لومیا» برای انجام بازی مناسب باشند. خب چه بهتر که کاربران برروی این گوشی‌ها، بازی‌های اول شخص اکشن ( یا به‌ اصطلاح FPS) انجام دهند!

    برای همین، در ادامه، قصد داریم تا 5 بازی اکشن اول شخص رایگان را برای سیستم‌عامل ویندوزفون معرفی نماییم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

    [​IMG]

    Dead Call: Combat Trigger & Modern Duty Hunter 3D

    شاید با دیدن عبارت Dead Call: Combat Trigger & Modern Duty Hunter 3D به‌عنوان نام این بازی، تعجب کرده باشید؛ این یکی از طولانی‌ترین نام‌هایی است که سازندگان، برای بازی خود انتخاب کرده‌اند. شاکله اصلی این بازی تیراندازی نسبتا عمومی، پیرامون جنگ با حشرات زامبی‌مانند در فضا می‌گذرد؛ خودم به‌شخصه، از این نوع بازی‌ها متنفرم!

    در این بازی، دو نقش قابل انتخاب است؛ جنگیدن به‌عنوان یک تک تیرانداز یا یک سرباز عادی. پس از انتخاب نقش خود، می‌توانید به‌ حشرات زامبی شکل از فاصله دور تیراندازی نمایید و یا با استفاده از تفنگ تک‌ تیرانداز خود، این موجودات بی‌مصرف را در فاصله نزدیک‌تری از پای درآورید. در ادامه، می‌‌توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده فرمایید:

    [​IMG]
    [​IMG]


    لینک دریافت این بازی

    [​IMG]

    Sniper Shooter

    بازی Sniper Shooter یک بازی اول شخص اکشن بسیار جذاب برای سیستم‌عامل ویندوزفون محسوب می‌شود. در این بازی، باید به بهترین تیرانداز شهر تبدیل شوید. برای اثبات مهارت‌های خود، باید قبل از آن‌که مردان شرور به دنیا و حتی خود شما، آسیب‌های بیشتری بزنند، آن‌ها را از پای درآورید!

    کشتن آدم‌های شرور و غرق در جرم و جنایت، با استفاده از تفنگ‌ تک تیراندازتان در طی 6 فصل و 36 مرحله صورت خواهد گرفت. اگر مایل هستید تا برروی گوشی هوشمند خود یک بازی بسیار جذاب و نفس‌گیر را امتحان کنید، این بازی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.



    لینک دریافت این بازی

    [​IMG]
    Dead Trigger 2 (پیشنهاد آی‌تی‎رسان)

    بنده، این بازی را یکی از بهترین بازی‌های معرفی شده تا به این لحظه می‌دانم! بازی Dead Trigger 2 را به دوستان خود که دایما به شما می‌گویند انجام یک بازی اول شخص اکشن برروی یک گوشی هوشمند ویندوزفونی غیرممکن است، نشان دهید تا به قدرت عظیم ویندوزفون پی ببرند! این شما و این‌هم تصاویری از محیط بازی Dead Trigger 2:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    در این بازی، شما به عنوان شخصیت اصلی، وظیفه پاک‌سازی شهر از زامبی‌ها را برعهده دارید و البته چند دوست دیگر شما در طی بازی، به کمک شما خواهند شتافت. لازم به‌ذکر است که بازی معرفی شده، از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد و گیم‌پلی بی‌نقص آن، می‌تواند تا ساعت‌ها نگاه شما را برروی صفحه گوشی هوشمند ویندوزفونی‌تان مجذوب نماید.

    لینک دریافت این بازی

    [​IMG]

    Overkill 3 (پیشنهاد آی‌تی‌رسان)

    اگر به‌اندازه کافی از انجام بازی اول شخص Dead Trigger 2 لذت نبرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما بازی Overkill 3 را امتحان نمایید. البته این بازی، سوم شخص اکشن است اما به‌هرحال از نظر نرم‌بودن گیم‌پلی و صحنه‌های سینماتیک، چیزی از Dead Trigger 2 کم ندارد!

    گرافیک بسیار عالی مشابه با کنسول‌های بازی، سیستم‌ تیراندازی طبیعی و قابلیت شخصی‌سازی اسلحه‌ها، شما را به انجام آن، وا خواهد داشت. لازم به‌ذکر است که این بازی توسط شرکت Game Troopers برای سیستم‌عامل ویندوز فون منتشر شده و چندماه پیش نیز، به‌روزرسانی‌ تازه‌ای را با هدف تغییرات جدید از شرکت سازنده خود دریافت کرده است. برای اثبات این ادعا، فقط کافی است به تصاویر زیر خیره شوید:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    لینک دریافت این بازی

    [​IMG]
    Mission Impossible

    ‌بازی جذاب ماموریت غیرممکن برای ویندوز فون 8.1 در گوشی‌های لومیا مایکروسافت، به‌عنوان یک بازی رایگان منتشر گردیده است و در آن باید به عنوان یک مبارز، با نیروهای تاریک جهان که صلح را از این کره خاکی گرفته‌اند، مبارزه نمایید. در ادامه می‌‎توانید تصاویری از این بازی را مشاهده کنید:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    همانند بازی‌های دیگری شبیه به این سبک، شما می‌توانید به دلخواه، یک اسلحه را برای خود انتخاب کرده و با آن، افراد شرور را نابود کنید. فقط حواس‌تان باشد که صلح جهان، به اقدامات شما وابسته است!

    لینک دریافت این بازی
     
    وضعیت سفید و نیلوفر بانو از این پست تشکر کرده اند.