1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ژیائومی برای کاربران هندی دیتاسنتر مجزا در نظر گرفته است

شروع موضوع توسط Amin ‏1/11/14 در انجمن وب هاستینگ

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏11/11/10
    ارسال ها:
    3,340
    تشکر شده:
    414
    امتیاز دستاورد:
    83
    جنسیت:
    مرد
    ایتنا- شرکت چینی ژیائومی در طول چند ماه گذشته با فشارهای بسیاری روبرو بوده است تا بتواند ازنظر امنیتی، اطلاعات مشتریان خود را در وضعیت بهتری قرار بدهد و برای رسیدگی به این موضوع نیز در نخستین گام، این شرکت دیتاسنتر کاربران هندی خود را از چین به هندوستان انتقال خواهد داد.


    [​IMG]



    شرکت چینی ژیائومی که به‌عنوان یکی از رو به رشدترین شرکت‌های جهان درزمینهٔ عرضه تلفن‌های همراه هوشمند مطرح است در طول چند ماه گذشته با فشارهای بسیاری روبرو بوده است تا بتواند ازنظر امنیتی، اطلاعات مشتریان خود را در وضعیت بهتری قرار بدهد و برای رسیدگی به این موضوع نیز در نخستین گام، این شرکت دیتاسنتر کاربران هندی خود را از چین به هندوستان انتقال خواهد داد.

    به گزارش ایتنا از رایورز، این شرکت چینی در طول مدت کوتاهی آماج حملات منتقدانی قرار گرفته بوده که داده‌های کاربران تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت را ناامن می‌دانستند، نخستین ادعای مطرح شده این بود که در کشوری مانند چین که شنود اطلاعات به‌عنوان امری بدیهی برای دولت محسوب می‌شود نمی‌توان داده‌های کاربران کشورهای دیگر را انبار کرد و در این زمینه نیز سازمان‌های مختلف درگیر با موضوع امنیت داده‌ها نیز به‌صورت رسمی درباره عواقب عدم ‌تغییر رویکرد به شرکت ژیائومی هشدار دادند.


    [​IMG]


    ژیائومی اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی دیتاسنتر خود را به‌صورت رسمی و کامل برای کاربران شبه‌قاره هندوستان تغییر داده و از چین خارج خواهد ساخت.

    در این میان شایعاتی به گوش می‌رسد که بر اساس آن قرار است این شرکت از دیتاسنترهای شرکت آمازون برای شبه‌قاره هند استفاده کند ولی هنوز این شایعه به تائید هیچ‌یک از طرفین نرسیده است.