1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

پشت صحنه فیلم متروپل

شروع موضوع توسط para3to ‏3/8/13 در انجمن سینمای ایران

  1. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/11
    ارسال ها:
    39,254
    تشکر شده:
    47,237
    امتیاز دستاورد:
    170
    [​IMG]
    عباس کیارستمی کارگردان مطرح سینمای ایران با حضور در لوکیشن فیلمبرداری جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی واقع در سینما متروپل تهران در خیابان لاله‌زار سالروز تولد این کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران را تبریک گفت.

    عباس کیارستمی در فیلم‌های قیصر، رضا موتوری و سربازهای جمعه با کیمیایی همکاری داشته است. کیارستمی با حضور در صحنه فیلم‌برداری آخرین ساخته کیمیایی علاوه بر تجدید خاطرات قدیمی با علیرضا زرین دست و مسعود کیمیایی در روند تولید آخرین ساخته همکار و دوست قدیمی خود قرار گرفت. عوامل این پروژه به مناسبت شب تولد کارگردان فیلم متروپل مراسمی در محل لوکیشن در نظر گرفته بودند که با حضور عباس کیارستمی رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

    [​IMG]
    فیلمبرداری بیست و نهمین فیلم مسعود کیمیایی با نام موقت "متروپل" شامگاه ۲۹ تیر ماه در تهران آغار شد. این کارگردان در افتتاحیه این فیلم اعلام کرد شخصیت اصلی فیلمش یک زن است چرا که دیگر مردهای فیلم‌های او پیر شده‌اند و در همان سینمای تخریب‌شده متروپل مانده‌اند.

    [​IMG]
    مهناز افشار، محمدرضا فروتن ‌، پولاد کیمیایی‌، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی‌ و سحر دولت‌شاهی از بازیگران اصلی فیلم هستند و تقریبا ۱۰ نفر از بازیگران هم از مدرسه آزاد بازیگری هستند که بخشی از اینها، افراد پشت‌ دوربین را تشکیل می‌دهند.
     
    یک شخص از این تشکر کرد.