1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

لوکس ترین قایق تفریحی جهان +عکس

شروع موضوع توسط para3to ‏13/3/13 در انجمن وسایل دریایی

  1. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/11
    ارسال ها:
    39,254
    تشکر شده:
    47,237
    امتیاز دستاورد:
    170
    می دانیم در این لحظه به چه چیزی فکر می کنید. فکر می کنید که این قایق تفریحی با نام Strand Craft 122 چه چیزی دارد که عنوان سوپرلوکس را به دوش می کشد. شاید تعجب کنید، ولی جواب ما گاراژ آن است. و فقط گاراژ نیست، بلکه یک خودروی سوپرلوکس هم دارد. درست است. طراحی این ابرقایق تفریحی شامل یک گاراژ داخلی در عقب قایق می شود که می تواند خودروی سوپرلوکس 880 اسب بخاری با قدرت V12 را در خود جای دهد.
    [​IMG]
    علیرغم اینکه طراح این قایق چیزی در مورد خودروی سوپرلوکس آن با ما در میان نگذاشته (فقط گفته که این خودرو از لحاظ تئوریک با سرعت 230 مایل بر ساعت حرکت می کند)، ما نظرمان را می گوییم و آن را فوق العاده ترین خودروی دنیا می نامیم. تصاویر زیر ویژگی های منحصر بفرد این قایق را توصیف می کنند.
    در مورد خود قایق هم فکر می کنیم که قایق فوق العاده ای باشد. قدرت آن از دو موتور رولز رویس در کنار موتور بوستر اختیاری با قدرت بیش از 14000 اسب بخار و حداکثر سرعت 55 گره دریایی تأمین می شود. زیاد هم بد نیست، نه؟ قیمت آن چقدر است؟ باید بگوییم که این قایق فعلاً در حد تئوری است، ولی در همین حد هم حدس می زنیم که با حقوق کل کارکنان سایت، فقط بشود با آن یک گردش کوتاه در لنگرگاه داشت.
     
    DaniyaL از این پست تشکر کرده است.