1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

۲۰۱۱ ++C روانه بازار می شود

شروع موضوع توسط hector2141 ‏15/10/12 در انجمن C #C++

  1. کاربر ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏6/9/12
    ارسال ها:
    14,323
    تشکر شده:
    2,698
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    daneshjo
    [​IMG]
    کمیته ISO مربوط به توسعه زبان برنامه‌نویسی ++C که از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موجود در سراسر دنیا محسوب می‌شود اعلام کرد که آخرین پیش‌نویس از نسخه جدید این محصول آمده شده و به‌زودی این ابزار برنامه‌نویسی به‌روز می‌شود.
    به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از همکاران سیستم، گروه ISO/IEC Information Technology Task Force هم‌اکنون وظیفه بررسی اصلی “استاندارد بین‌المللی نسخه نهایی” این نرم‌افزار را برعهده دارد و اعلام کرده است که این برنامه جدید را اواخر سال جاری میلادی با عنوان C++ 2011 روانه بازار می‌‌کند.

    “هرب ساتر” از معماران شرکت مایکروسافت و مدیر کمیته استانداردسازی ISO C++ گفت: “مهم‌ترین نکته در مورد استاندارد جدید تعریف شده این است که ما آن را با استانداردهای قبلی نیز سازگار کردیم و بر این اساس، کاربران برای به‌روزرسانی سیستم‌های خود و استفاده از نسخه جدید این زبان برنامه‌نویسی با مشکل مواجه نخواهند شد”. لازم به ذکر است که “بیجارنه استروستراپ” از دانشمندان علوم رایانه در سال ۱۹۷۹ زبان برنامه‌نویسی ++C را برای نخستین بار به عنوان زیرمجموعه‌ای از ابزار برنامه‌نویسی C تولید کرد.