1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

هوش مصنوعی مایکروسافت Capilot

شروع موضوع توسط SiavashBaran ‏16/1/24 در انجمن اخبار فناوری

  1. مدیر تالار شعر و ادب عضو کادر مدیریت ❂مدیر انجمن❂

    تاریخ عضویت:
    ‏19/10/20
    ارسال ها:
    2,247
    تشکر شده:
    9,265
    امتیاز دستاورد:
    126
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]

    یکسال پیش شرکت مایکروسافت بینگ چت مبتنی بر چت جی پی تی را راه‌اندازی کرد (که اکنون به تازگی کوپایلوت نامیده می‌شود). اکنون این شرکت کوپایلوت پرو را با اشتراک ماهیانه 20 دلار عرضه کرده است.

    این نسخه کوپایلوت به کاربران امکان دسترسی به چت جی پی تی و همچنین دسترسی به کوپایلوت در برنامه‌های مایکروسافت 365 و سایر ویژگی‌های جدید را می‌دهد. علاوه بر این، برنامه‌های کوپایلوت او اس و اندروید پس از عرضه محدود در ماه گذشته، اکنون برای همه در دسترس هستند.

    مایکروسافت همچنین Copilot GPTکوپایلوت جی پی تی را معرفی کرد، یک ویژگی جدید که به شما امکان می‌دهد کوپایلوت را در مورد موضوعات خاصی مانند «تناسب اندام، مسافرت، آشپزی و موارد دیگر» تغییر دهید. همچنین کاربران کوپایلوت پرو می توانند در نهایت کوپایلوت جی پی تی خود را ایجاد کنند.
    اشتراک کوپایلوت پرو همچنین به شما امکان ایجاد تصویر با هوش مصنوعی را می‌دهد که سریع‌تر بوده و کیفیت تصویر بالاتری را با قالب‌بندی افقی اختیاری ارائه می‌دهد.

    مایکروسافت اعلام کرده کوپایلوت برای مایکروسافت365 اکنون با اشتراک‌های «بیزینس پریمیوم» و «بیزینس استاندارد» در دسترس شرکت‌های کوچک است.
     
    m naizar، Anoosh، Farzane و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.