1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ذوق زدگی عجیب احمدی نژاد در فرودگاه امام

شروع موضوع توسط hossein2 ‏5/10/23 در انجمن اخبار فرهنگی

  1. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/8/12
    ارسال ها:
    835
    تشکر شده:
    2,776
    امتیاز دستاورد:
    113


    هواداران محمود احمدی نژاد ویدیویی از او منتشر کرده‌اند که عده‌ای دورش جمع شده‌اند و با او عکس یادگیری می‌گیرند؛ مسئله‌ای باعث ذوق زدگی احمدی نژاد شده است. به گفته رسانه‌های حامی احمدی نژاد، او به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا، امروز -پنجشنبه 13 مهر- جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه پیرامون «مدیریت جامع منابع آبی در جهان»، عازم این کشور در آمریکای مرکزی شده است. ساعتی پس از انتشار این تصاویر اعلام شد سفر به گواتمالا لغو و احمدی نژاد از فرودگاه به خانه برگشته است! این تصاویر را می‌بینید.
    از قرار ایشان ممنوع الخروج شده اند​
     
  2. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/8/12
    ارسال ها:
    835
    تشکر شده:
    2,776
    امتیاز دستاورد:
    113
    احمدی‌نژاد با پس گرفتن پاسپورتش و «پذیرش مسئولیت سفرش» راهی گواتمالا شد
    ساعت ۱۰ و نیم شب پاسپورت محمود احمدی‌نژاد به او پس داده شد. گفته شده که او مسئولیت امنیتی سفرش را برعهده گرفته است:
    ساعت ۱۰ و نیم شب پاسپورت محمود احمدی‌نژاد به او پس داده شد. گفته شده که او مسئولیت امنیتی سفرش را برعهده گرفته است

    بر اساس گزارش‌ها از تهران، پاسپورت محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران دیشب ساعت ۱۰ و نیم شب به وقت تهران به او داده شد و او اجازه خروج از ایران را پیدا کرد.

    کانال تلگرام «دولت بهار» نزدیک به محمود احمدی‌نژاد، که دیروز خبر توقیف پاسپورت او را در فرودگاه منتشر کرده بود، بامداد امروز گزارش داد که آقای احمدی‌نژاد وارد فرودگاه استانبول شده است.

    دولت بهار دیروز گزارش داد که «عوامل اطلاعات سپاه پاسداران» در فرودگاه امام خمینی تهران مانع سفر محمد احمدی‌نژاد شدند و پاسپورت او را گرفتند.

    سایت دولت بهار می‌گوید که آقای احمدی‌نژاد به «دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا برای شرکت در یک سمپوزیوم علمی پیرامون مدیریت جامع منابع آب در جهان» قصد سفر به این کشور را داشته است.

    خبرگزاری فارس هم ساعتی بعد از انتشار خبر پس دادن پاسپورت او گزارش داد: «محمود احمدی‌نژاد با پذیرش مسولیت امنیتی سفر خود به گواتمالا، مجوز خروج از کشور را دریافت کرد.»

    تلگرام «دولت بهار» با انتقاد از این مساله نوشت: چگونه ممکن است مقامات مسئول تامین کنده امنیت کشور، مسئولیت حفظ امنیت آقای احمدی نژاد را «از خود سلب کرده و آن را متوجه خود ایشان می‌دانند؟»