1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اجرای سقف کاذب در حافظ

شروع موضوع توسط sazehkaran ‏30/11/22 در انجمن مهندسی عمران

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    اگر قصد استفاده از سقف کاذب در ساختمان خود را دارید می توانید از خدمات اجرای سقف کاذب در حافظ بهره بگیرید. سقف کاذب یکی از مصالح ساختمانی مدرن است که زیبایی بی نظیری دارد. شما به راحتی می توانید برای اجرای سقف کناف انواع مختلفی از طرح و رنگ را انتخاب کنید. این مدل سقف و علاوه بر داشتن زیبایی بصری فوق‌ العاده کیفیت بالایی نیز دارند. البته اگر به صورت درست و اصولی اجرا شوند بر همین مبنا اجرای این پوشش ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم درباره این مدل سقف ها و انتخاب مجری ماهر برای نصب آن ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

    موارد کاربرد اجرای سقف کاذب در حافظ

    سقف های کاذب که به سقف های قابل دسترسی نیز معروف هستند، عمدتاً در ادارات و اماکن و همچنین در منازل شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها چندین ابزار و مزایای مربوط به ظرفیت عایق حرارتی و صوتی خود را به ما ارائه می دهند. اما اجرای سقف کاذب در حافظ دارای یک سری عملکردهای دیگر است که آن ها را معرفی می کنیم.

    · جذب آکوستیک

    سقف کاذب تا حد زیادی به جذب صدا و جلوگیری از اکو کمک می کند، به خصوص در اتاق های بزرگت. سقف های کاذب می توانند سر و صدای کم و بیش را جذب کنند. این محصولات در مقیاسی از A، جاذب ترین سقف کاذب، تا D، که کمترین جذب صدا را دارند، طبقه بندی می شوند. درصد، جذب نویز در این محصولات 20٪ به 100٪ می رسد.

    · عایق حرارتی

    بدون شک یکی از اصلی ترین قابلیت های اجرای سقف کاذب است. سقف های کاذب 100% عایق نیستند، اما عملکرد عایق حرارتی را انجام می دهند. سقف کاذب به دلیل ترکیب مصالح خود می تواند به عنوان عایق حرارتی عمل کند. همچنین اگر در نیم طبقه (فاصله بین سقف و سقف کاذب) تصمیم به افزودن عایق حرارتی داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید.

    · مقاومت در برابر رطوبت

    در فضا هایی مانند آشپزخانه، حمام، رختکن، که رطوبت زیادی وجود دارد، به ما کمک می ‌کند تا با تراکم آبی که می‌ تواند تجمع پیدا کند مقابله کنیم. زیرا این نوع مصالح سقف کاذب ضد رطوبت هستند و دوام فوق العاده بالایی دارند. البته نیاز است که حتما مبلغ بیشتری را نیز به خرید آن ها اختصاص دهید.

    · مقاومت در برابر آتش

    سقف های کاذب همچنین به بهبود مقاومت و جلوگیری از آتش سوزی اتاق کمک می کنند. این امر به ویژه در اتاق هایی که تاسیسات برقی وجود دارد بسیار مهم است. سقف کاذب به پوشاندن تاسیسات الکتریکی کمک کرده و از آن محافظت می کند.

    زیبایی شناسی را با اجرای سقف کاذب در حافظ بهبود بخشید

    سقف کاذب عملکرد تزئینی نیز دارد. این ابزار به ویژه در خانه‌ هایی که می ‌خواهیم جلوه تزئینی ‌تری به اتاق بدهیم بسیار کاربردی هستند. علاوه بر این، امروزه ما تعدادی روکش با مواد مختلف مانند چوب یا فلز و یا حتی در رنگ های مختلف داریم. به عنوان مثال، اگر تصمیم بگیریم سقف کاذب خود را از گچ تخته بسازیم، این مزیت را خواهیم داشت که طراحی آن را کاملاً سفارشی کنیم. قادر خواهید بود رنگ های خاصی را انتخاب کرده یا حتی حکاکی یا نقش های خاص به آن اضافه کنید.

    کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی با نصب سقف کاذب

    وقتی سقف کاذب را نصب می کنیم فضای اتاق را کاهش می دهیم. به این ترتیب می توانیم در زمان کمتری آن را گرم یا خنک کنیم و از این نظر در مصرف انرژی صرفه جویی خواهیم کرد. خواص عایق حرارتی سقف کاذب نیز به این صرفه جویی در انرژی کمک می کند. مقدار انرژی مصرف شده برای گرم کردن خانه نیز باعث کاهش انتشار CO2 در جو می شود.

    فاکتور های انتخاب مجری سقف کاذب

    انتخاب مجری اجرای سقف کناف در حافظ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما نتوانید این مصالح ساختمانی را به درستی اجرا کنید بعد از گذشته نه چندان زیادی مشاهده خواهید کرد که سقف کارایی خود را از دست داده است. بر همین اساس باید فاکتورهای خاصی را برای انتخاب مجری سقف کناف در نظر داشته باشید اکنون به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

    · مجری کناف باید دوره های اجرای این پوشش ها را طی کرده باشد.

    · نیاز است که نصاب کناف انواع این پوشش را بشناسد.

    · یک مجری درجه یک باید نمونه کارهای واقعی داشته باشد.

    · مجری باید هزینه مناسبی را برای ارائه خدمات خود در نظر بگیرد.

    قیمت خدمات اجرای سقف کاذب در حافظ

    قطعا نیاز است که شما برای بهره گیری از خدمات اجرای سقف کاذب در حافظ مبلغ خاصی را پرداخت کنید. اما این هزینه پرداختی متناسب با عوامل متعددی مشخص خواهد شد. یکی از این عوامل متراژ پروژه شما است. طبیعتاً به هر میزان که پروژه بزرگ تر باشد برای اجرای آن باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. البته میزان سختی پروژه نیز حائز اهمیت است اگر شرایط اجرای پروژه سخت باشد نیروهای اجرا کننده مبلغ بالاتری را از شما درخواست خواهند کرد. برای پرداخت هزینه های کمتر به مجموعه های معتبر مراجعه کنید.

    مدت زمان اتمام اجرای سقف کاذب

    در بعضی مواقع بسیار ضروری است که خدمات اجرای سقف کاذب در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسد. عوامل مختلفی می توانند در این مدت زمان دخیل باشند. به عنوان مثال اگر شما از خدمات اجرای سقف کاذب در حافظ که کیفیت بالایی دارد استفاده کنید می توانید در مدت زمان کوتاه تری اجرای سقف را داشته باشید. عوامل دیگری نیز مانند نوع سقف کاذب و متراژ پروژه نیز در زمان اتمام آن دخیل خواهند بود. پس اگر قصد دارید مدت زمان اتمام اجرای سقف کاذب را تخمین بزنید باید تمامی این موارد را در نظر داشته باشید
    سخن پایانی

    اجرای سقف کاذب در حافظ با نیروهای متخصص و سرعت فوق العاده بالایی انجام می شود. فرق نمی کند که قصد اجرای این پوشش ها را در چه نوع ساختمانی داشته باشید در هر صورت می ‌توانید یک سقف منحصر به فرد ایجاد کنید. بهتر است شما نیز مطابق با مد روز باشید و جدیدترین مصالح ساختمانی بهره بگیرید. مجریان ماهر می توانند این نوع سقف ها را با دقت بسیار بالایی نصب کنند. نیازی نیست که برای انتخاب مجری وقت بسیار زیادی را از دست بدهید. از طریق همین وب سایت می توانید این خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درخواست کنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏30/11/22