1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

استقلال هوادار را دستکم نگیرد / امیدوارم داوری‌ها بدون جنجال باشد

شروع موضوع توسط traffic ‏27/10/22 در انجمن لیگ ایران

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    کارشناس فوتبال با بیان اینکه کیفیت زمین چمن دستگردی می‌تواند در عملکرد استقلال تأثیرگذار باشد، گفت: آبی پوشان نباید هوادار را دست کم بگیرند و تنها تمرکزشان باید پیروزی در این دیدار باشد.

    یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر هوادار تهران که در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد، گفت: استقلال مقابل آلومینیوم اراک به دلیل اشتباهات داوری و نداشتن یک برنامه تاکتیکی برای عبور از خط دفاعی استقلال بازی را با تساوی به پایان رساند و دو امتیاز حساس را از دست داد تا یک فاصله دو امتیازی را با پرسپولیس به دست بیاورد. ضمن اینکه سپاهان هم با آبی پوشان هم امتیاز شده و این کار را برای استقلال سخت‌تر خواهد کرد.

    اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: ساپینتو مقابل تیم‌هایی که تدافعی بازی می‌کنند، راهکاری برای عبور ندارد. برابر پیکان هم این اتفاق برای استقلال افتاد و قرار بود به گفته خود ساپینتو این مشکل برطرف شود اما دردیدار برابر آلومینیوم شاهد بودیم که این مسئله صورت نگرفت و همچنان استقلال مقابل تیم‌هایی که تدافعی بازی می‌کنند، راهکاری برای موفقیت ندارد.

    کارشناس فوتبال در خصوص دیدار استقلال برابر هوادار که در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ورود تماشاگران به ورزشگاه ممنوع است این بازی در هر کجا برگزار شود، تأثیر چندانی نخواهد داشت اما نکته مهم بحث زمین چمن است که کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی خوب نیست و می‌تواند در روند تاکتیکی دو تیم تأثیرگذار باشد. استقلال به برد نیاز دارد. البته نباید حریف را دست کم بگیرد. مطمئناً کادر فنی هوادار که همگی از بازیکنان سابق استقلال هستند به خوبی حریف را آنالیز کرده و به نقاط ضعف و قوت استقلال آشنا هستند. ساپینتو می‌داند روزهای سختی در پیش دارد. او باید هوادار را ببرد تا اگر پرسپولیس برابر مس به پیروزی رسید، همچنان آن فاصله دو امتیازی حفظ شود. ضمن اینکه ۱۱ آبان هم باید در سوپرجام شرکت کند. سرمربی پرتغالی که قول ۴ قهرمانی را در ابتدای فصل داده بود باید یکی از آنها را ۱۱ آبان ماه به دست آورد. همچنین دربی هم در پیش است و اگر او نتواند در این دیدارها موفق باشد، معلوم نیست آیا در استقلال ماندنی خواهد بود یا باید از این تیم برود.

    وی در مورد عملکرد داوران و اعتراض‌هایی که در تمام هفته‌های لیگ نسبت به قضاوت داوران صورت گرفته، افزود: فوتبال ما با اعتراض زندگی می‌کند. البته اشتباهات داوری زیاد بوده و اکثر قریب به اتفاق تیم‌های لیگ برتری نسبت به قضاوت داوران معترض بودند. استقلال یکی از تیم‌هایی است که در طول این ۱۰ هفته بیشتر از هر تیمی ازداوری متضرر شده است. بنابراین باید امیدوار بود که در این هفته اعتراضات به حداقل برسد. داوران باتجربه برای دیدارهای حساس سوت بزنند تا اشتباهات کمتر شود.

    اکبری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با پایان یافتن هفته یازدهم لیگ برتر هم به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی تعطیل می‌شود، کادر فنی آبی پوشان باید برنامه ریزی دقیق و منظمی برای آمادگی بازیکنان داشته باشد. ساپینتو نباید فراموش کند به محض برگزاری فینال جام جهانی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. بازی ای که از نان شب برای هواداران مهم‌تر است و اگر او نتواند در سوپرجام و دربی موفق باشد، به طور حتم هواداران رفتار دیگری را با او انجام خواهند داد.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.