1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نکات طلایی برای خرید سرور اچ پی

شروع موضوع توسط kmahdih ‏16/10/22 در انجمن بازارچه کامپیوتر

?

اگر قصد خرید سرور را داشته باشید کدام برند را انتخاب می کنید ؟

  1. HP

    1 رای
    100.0%
  2. Cisco

    0 رای
    0.0%
  3. Dell

    0 رای
    0.0%
  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/10/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]

    برای خرید سرور اچ پی و تجهیزات شبکه باید حتما به چند نکته مهم توجه کنید .

    • بررسی فضای اولیه در کسب و کار خود
    در صورتی که در فعالیت خود خدمت به مشتریان 24 ساعته و دائمی هست حتما بایستی به فکر تجهیزات مناسب IT مثل سرور اچ پی و ذخیره ساز کیونپ باشید تا با گسترش روز به روز کسب و کار خود دچار مشکل نشوید .

    • بودجه مورد نیاز
    مهمترین قدم برای خرید سرور یا قطعات سرور بحث هزینه لازم برای آن هست . در این مورد حتما نیاز هست که آن مجموعه یا ارگان دارای ادمین شبکه باشد تا با مشورت و نیاز متناسب با آن دچار هزینه گزاف نشود .

    • مشاوره با متخصصان فروش سرور
    همیشه مشورت با کارشناسان فنی و فروش هر محصولی می تواند هزینه کمتری به شما متحمل شود و با راهنمایی لازم خرید سرور کارکرده یا نو را با کمترین هزینه و بیشترین کارایی برای شما به همراه داشته باشد . در این مورد می توانید از راهنمایی های متخصصان فروش سرور شرکت آرسس بهره مند شوید .

    • هدف گذاری کنید
    شما برای کدام نیاز خود به فکر خرید سرور افتاده اید ؟ ممکن است برای دسترسی به اطلاعات شرکت های زیر مجموعه اقدام به خرید سرور کنید یا مثلا برای به اشتراک گذاری فایل ها و فولدرها در شرکت خود سرور بخرید و شاید برای ذخیره و بکاپ اطلاعات نیاز به سرور داشته باشید .

    • استفاده از برندهای معتبر
    سعی کنید از سرورهای مطرح دنیا و شرکت هایی که سابقه خوبی در تجهیزات شبکه و سرور داشته اند محصول خود را تهیه کنید مثل شرکت HP که در ایران بیشترین تجهیزات شبکه و سرور آن مورد استفاده شرکت ها و ارگان های مختلف قرار گرفته است .

    • قابلیت ارتقای سخت افزاری
    این مورد شاید در نگاه اول مهم به نظر نیاد ولی در طولانی مدت حتما میتونه به شما در هزینه ها و روند کاری کمک بزرگی کنه . با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و امکانات سرور ها حتما به قابل ارتقا بودن سروری که میخواهید تهیه کنید توجه ویژه داشته باشید .