1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

لیست قیمت یخچال ویترینی مرغ، گوشت و ماهی

شروع موضوع توسط felora79 ‏29/9/22 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏8/9/22
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    ممکن است برای شما سوال پیش بیاید، که یخچال مناسب برای مرغ فروشی باید چه ویژگی های داشته باشد؟ از نظر دما، جنس بدنه، نوع موتور و...

    برای پاسخ به این سوال شما باید گفت، که یخچال مرغ فروشی یکی از تجهیزات سرمایشی مورد نیاز برای نگهداری از مرغ، گوشت، ماهی و... می باشد. یخچال برای مرغ فروشی با توجه به سفارش مشتریان می تواند در انواع و ابعاد مختلف به صورت یخچال ایستاده، یخچال مکعبی، یخچال پرده هوا و یا حتی جزیره باشد. یخچال ایستاده درب دار یکی از پرطرفداران یخچال صنعتی برای ویترین مرغ فروشی می باشد.


    یخچال ویترینی مرغ فروشی در فروشگاه های پروتئینی، گوشت، مرغ و ماهی و... مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که ممکن است، از یخچال مرغی تحت عنوان یخچال پروتئینی نیز شنیده باشید. یخچال مرغ و ماهی به خاطر داشتن درب های شیشه ای دو جداره هم از هدر رفتن برودت داخل یخچال فروشگاهی جلوگیری می کند، هم باعث می شود، تا تمام محصولات داخل یخچال در معرض دید مشتریان قرار بگیرد. هم چنین درب این یخچال ها به دو صورت ریلی و لولایی قابل طراحی و ساخت می باشد. در کف یخچال مخصوص مرغ فروشی یک سینی برای جمع آوری چکه‌ های مایع قرار داده شده است. هم چنین در داخل یخچال مغازه مرغ فروشی نوعی فن برای خنک‌ سازی قرار می‌ گیرد.
    قیمت یخچال مرغ فروشی
    [​IMG]

    از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت یخچال برای مرغ فروشی می توان به تعداد درب ها، جنس بدنه، نوع موتور، تاج دار یا بدون تاج دار بودن آن ها، جنس شیشه ها و نوع عایق بندی و... اشاره کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت یخچال مرغ فروشی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
    انواع یخچال برای مغازه مرغ فروشی

    یخچال ویترینی مرغ فروشی با در نظر گرفتن مکان مدنظر شما در اندازه و ابعادهای مختلفی طراحی و تولید می شوند البته از تمامیه مدل های یخچال ایستاده می‌توان برای نگهداری مرغ استفاده کرد.

    یخچال ها طبق سفارش مشتری در اندازه های مختلفی مانند یخچال تک درب، یخچال دو درب، یخچال سه درب، یخچال چهار درب، یخچال شش درب، یخچال مکعبی و یخچال پرده هوا توسط صنایع برودتی یخچال سازان قابل تولید و عرضه می باشد.

    مزایای یخچال برای مرغ فروشی
    [​IMG]

    یخچال مرغ و گوشت دارای موتورهای پرقدرت بوده تا بتواند دمای داخل اتاقک یخچال را پایین بیاورد و از فاسد شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری کند و از خصوصیات دیگر این یخچال مرغ و ماهی این می باشد که به راحتی قابل نظافت و شست و شو می باشد تا از لحاظ بهداشتی سلامت محصولات و مواد غذایی داخل یخچال تضمین شود.