1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی چند دمنوش برای درد قاعدگی

شروع موضوع توسط آیسان پریهان ‏17/9/22 در انجمن پزشکی سلامت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏21/8/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    سلام دوستان شاید شما هم مثل من در دوران پریودی دچار دردهای شدید می شید و یا اخلاقتون خیلی بد میشه میخوام چند تا دمنوش براتون معرفی کنم کلی حال و هواتون عوض میشه
    پیشنهاد می کنم این دمنوش ها رو در دوران قاعدگی تهیه کنید.
    دمنوش زنجبیل
    زنجبیل دارای خواص ضد التهابی زیادی هست، چون آنزیمی داره که از بدن در برابر التهاب محافظت می کنه. زنجبیل مانع از انقباض رحمی میشه. حتما از این دمنوش تو دوران قاعدگی استفاده کنید.
    دمنوش بابونه
    خوب دومین دمنوشی که می خوام معرفی کنم، دمنوش بابونه هست که از برگ های خشک شده بابونه به دست میاد. این دمنوش علاوه بر اینکه باعث کاهش درد قاعدگی میشه، باعث خواب بهتر و برطرف شدن خستگی هم میشه. این دمنوش رو باید دو هفته قبل پریود شروع کنید و تا روز آخر پریود بخورید.

    دمنوش نعناع
    متانول، ترکیب اصلی نعناع هست که مزیت های زیادی برای بدن داره و یه ترکیب خیلی قوی محسوب میشه. مطالعات علمی نشون دادند که متانول میتونه باعث کاهش انقباضات رحمی بشه.


    دمنوش دارچین
    دارچین علاوه بر اینکه باعث کاهش درد قاعدگی میشه، به کنترل سندرم تخمدان پلی کیستیک هم کمک می کنه. دارچین آنتی اکسیدان زیادی داره که باعث سلامتی بدن میشه. پس حتما حتما از دمنوش دارچین برای کاهش دردهای قاعدگی استفاده کنید.


    دمنوش چای سبز
    دمنوش چای سبز اونقدر آنتی اکسیدان داره که تاثیرات ضد التهابی خوبی رو ایجاد می کنه. این دمنوش علاوه بر اینکه درد قاعدگی رو کاهش میده، باعث آرامش هم میشه

    منبع