1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

دوره حضوری آمادگی آزمون حسابدار رسمی

شروع موضوع توسط accountingmaster ‏12/6/22 در انجمن حسابداری

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏30/5/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    حسابدار رسمی شاید در نگاه اول تفاوت چندانی با حسابدار معمولی نداشته باشد. اما حسابدار رسمی شدن نشان از مهارت‌ها و توانایی‌های بیشتر شما دارد. در نظر داشته باشید که هر کسی نمی‌تواند در لیست حسابداران رسمی قرار بگیرد. در این لیست تنها نام کسانی وجود دارد که آزمون حسابداران رسمی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

    آزمون حسابدار رسمی زیر نظر جامعه حسابداران رسمی ایران برگزار می‌شود. با قبولی در این آزمون می‌توانید عضوی از جامعه حسابدار رسمی شوید و نام شما در لیست حسابداران رسمی قرار می‌گیرد. این آزمون یکبار در سال برگزار می‌شود و در صورتی که نتوانید امتیاز مورد نظر را برای قبولی به دست آورید، زمان زیادی را برای شرکت دوباره در آزمون از دست خواهید داد. این واقعیت، نقش گذراندن دوره آزمون حسابدار رسمی باکیفیت، عملی و جامع را بیشتر مشخص می‌کند. با پیدا کردن مرکز آموزش حسابداران رسمی می‌توانید شانس خود را برای قبولی در آزمون بیشتر کنید.

    آزمون حسابدار رسمی

    دوره آزمون حسابدار رسمی می‌تواند شما را برای شرکت در این رقابت سخت آماده کند. شما برای آزمون باید به 5 سرفصل اصلی و زیر مجموعه‌های آن‌ها تسلط کامل داشته باشید. برای شرکت و ثبت نام در دوره آزمون حسابداران رسمی پکت باید مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته‌های مرتبط و حداقل 3 سال سابقه کار حسابرسی را داشته باشید. داشتن مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و رشته‌های مرتبط می‌تواند برای شما مزیت محسوب شود.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏12/6/22