1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ساعت دیواری مدرن و کلاسیک

شروع موضوع توسط mansoureh01 ‏10/4/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/12/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    ساعت دیواری عضوی جدا نشدنی از دیوارهای منازل و محیط های کاری است که در تمامی سبک های دکوراسیون از کلاسیک، سنتی تا مینیمال و مدرن به بازار عرضه شده است. برای خلق فضای خاص و کم نظیر لزوما قرار به رقم زدن اتفاق خاصی نیست، با نصب یک ساعت دیواری جدید و البته جذاب و باکیفیت می توانید فضای اتاق ها و محیط های کاری را به کلی تغییر دهید. در ادامه بطور مختصر و مفید به بررسی معرفی دو سبک پرطرفدار ساعت دیواری می پردازیم.

    ساعت دیواری کلاسیک
    ساعت دیواری کلاسیک در مدل های مختلفی از جمله: فلزی و چوبی، اعداد برجسته و ساده، یونایی و لاتین و البته طراحی موتور ثانیه شمار و در برخی مدل ها پاندول به بازار عرضه شده اند. تنوع این مدل از ساعت های دیواری آن قدر زیاد می باشد که تقریبا تمام سلایق را پوشش می دهد و به جرات می توان گفت با تمام دکورهای منازل و محل کار ست می شوند. این مدل ساعت ها بیشتر مناسب دکوراسیون هایی که سبک کلاسیک تری دارند می باشد که می توان از آنها در کنار سایر دیوارکوب های تزیینی مانند تابلو دکوراتیو و تزیینی فضای ساده دیوار را به کلی عوض کرد و حس و حال محیط را تحت تاثیر قرار داد مانند تصویری که در زیر مشاهده می کنید.

    [​IMG]

    ساعت دیواری مدرن و جدید
    ساعت دیواری مدرن یک ویژگی متمایز نسبت به سایر ساعت های دیواری دارند و آن هم خاص بودن طراحی قاب و فریم و صفحه آن هاست و مناسب فضاهایی با دکوراسیون مدرن و امروزی است و جذابیت خیره کننده ای به دیوار شما می دهد. این مدل های ساعت های دیواری جدید نیز با بدنه چوبی و فلزی و گاها رزین دست ساز، اعداد لاتین و رومی با سبک طراحی فانتزی و معمولا بدون شیشه در بازار موجود هستند که تنوع بسیار بالایی دارند و همانند ساعت های دیواری کلاسیک تمامی سلایق افرادی که قصد خرید این مدل ساعت های دیواری را دارند پوشش می دهند. این مدل ساعت ها را نیز می توان با توجه به محل قرارگیری آن ها با سایر وسایل دکوری منزل مانند انواع مدل های تلفن سلطنتی و کلاسیک ست کرد و زیبایی فضای پیرامون خود را بواسطه هارمونی ایجاد شده دوچندان کرد.

    [​IMG]