1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چگونه بهترین وکیل مهاجرتی کانادا را بیابیم؟!

شروع موضوع توسط samaneh_badgirl ‏12/3/22 در انجمن جهان

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏2/3/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    نحوه استعلام مشاور یا وکیل مهاجرت کانادا و انتخاب بهترین مشاور مهاجرت

    در این مطلب به طور کامل به شما آموزش خواهیم که چطور می توانید یک شرکت/وکیل/مشاور دارای مجوز و اعتبار را استعلام بگیرید.

    سوالات متعددی درباره وکیل مهاجرت وجود دارد که سعی می کنیم به تمامی آنها پاسخ دهیم...

    * بسیار دقت داشته باشید که یک مشاور، وکیل مهاجرتی معتبر یا شرکت مهاجرتی معتبر، باید مجوزهای کشور مبدا و مقصد را به صورت همزمان داشته باشد (نه صرفا یک شرکت ثبت شده با تصویر روزنامه رسمی، اعضای شرکت و یک کد ثبت شرکت) باید مجوز رسمی با کد پیگیری داشته باشد. مجوز با ثبت شرکت بسیار متفاوت است!

    * شرکت مهاجرتی معتبر در کشور ایران؛ باید مجوز وزارت کار یا وزارت علوم داشته باشد و در کشور کانادا مجوز اداره مهاجرت ICCRC/RCIC، به طور همزمان، بنام شخصی که قرارداد را امضا میکند، فعال و معتبر باشد.



    مزایا و ضرورت مشاوره و استفاده از وکیل مهاجرت

    امروزه با گسترس شبکه های اجتماعی و استفاده از اینترنت ، دسترسی به اطلاعات بسیار آسان شده است . اما آیا می توان تنها با مطالعه این مطالب تصمیم گیری و برنامه ریزی نمود ؟ آیا می شود به صحت آنها اعتماد نمود ؟ آیا اگر شخصی در گذشته مهاجرت نموده ، می توان برای پیمودن این مسیر از او کمک گرفت ؟ و یا آیا می توان تنها با مطالبی که در گروه های مختلف شبکه های اجتماعی همانند تلگرام ،فیس بوک و غیره منتشر می گردد، در خصوص این امر مهم تصمیم گیری و مسیر خود را مشخص کرد ؟ چگونه می توان مناسب ترین و یا آسانترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط خود انتخاب نمود ؟
    بهترین مرجع آشنایی با روشهای مهاجرت ، وب سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا می باشد . اداره مهاجرت کانادا در این وب سایت آخرین اخبار و راههای مهاجرتی را اطلاع رسانی می نماید .متقاضیان با مطالعه این وب سایت با بیش از 90 برنامه مهاجرتی آشنا خواهند شد . گسترده بودن شرایط برنامه های مهاجرتی ،همچنین پیچیدگی شرایط اقدام و تغییرات دائمی برنامه های مهاجرتی ،استفاده از متخصصین این امر را ضروری نموده است . اداره مهاجرت کانادا جهت کمک به متقاضیان مهاجرت در پیمودن صحیح این مسیر اقدام به معرفی وکلا و مشاورین مورد تایید این اداره نموده است .
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏12/3/22