1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

برای طراحی سایت چه شرکتی را انتخاب کنیم؟!

شروع موضوع توسط mrsamadi ‏3/11/21 در انجمن طراحی سایت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/11/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    سئو و طراحی سایت
    این روزها کسب‌وکارهای اینترنتی رونق بسیاری گرفته‌اند و افراد زیادی هم وجود دارند که می‌خواهند کار خود را شروع کنند. در اکثر موارد برای شروع کسب‌وکار آنلاین، داشتن یک وب ‌سایت حرفه ای اهمیت زیادی دارد؛ بدین دلیل که امروزه عموم مردم از فضای وب استفاده زیادی دارند.
    طراحی سایت کاری دشوار و هوشمندانه است و هر شخصی نمی‌تواند این کار را خیلی حرفه ای و خوب انجام دهد. طراحی سایت در ایران که به هر لحاظ عالی باشد، روشی مطمئن برای مدرن سازی کسب‌وکارهای سنتی است.

    داشتن یک وب‌سایت حرفه ای و کاربرپسند، دلیل اصلی جذب مخاطب است. اولین موردی که در طراحی سایت باید به آن دقت کرد، مشخص کردن هدف شما است. اگر شرکت خدماتی دارید یا فروشنده محصولات خود هستید، باید از خود بپرسید آیا نیاز به پنل پیامک تبلیغاتی دارید یا خیر، رابطه کاربری سایت شما باید چه شکلی باشد و میلیون ها سوال دیگر. این سوالات را باید قبل از راه‌اندازی وب‌سایت خود پاسخ دهید. با دانستن اینکه چه چیزی می‌خواهید و چه معیارهایی دارید، انتخاب شرکت طراحی وب‌سایت ساده‌تر می‌شود.

    با این اوصاف، باید در انتخاب شرکت طراحی سایت خود دقت زیادی داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم برای انتخاب شرکت های طراحی سایت چه ویژگی ‌هایی را در نظر بگیرید. با ما همراه باشید.

    [​IMG]

    ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

    وقتی هدف خود را مشخص کردید، باید با ویژگی های مهم در انتخاب یک شرکت طراحی وب‌سایت آشنا شوید. شرکت های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و خود را بهترین شرکت این حوزه می‌دانند. اما آیا واقعا اینطور است؟ بیایید باهم با ویژگی های یک شرکت طراحی وب‌سایت خوب آشنا شویم تا بتوانید به راحتی شرکت مناسب خود را انتخاب کنید.

    توجه به نتایج موتورهای جستجو؛

    حواستان باشد که جستجو در گوگل نمی‌تواند راه مناسبی برای پیدا کردن یک شرکت طراحی وب‌سایت خوب باشد. وقتی شما کلمه ای را در گوگل جستجو می‌کنید، نتایج گوگل برحسب کلمات کلیدی به شما نمایش داده می‌شود. بدین معنی که شرکت ها، سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی مهم، بهینه سازی می‌کنند و وقتی شما یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کنید، سایتی که بهتر بهینه شده به شما نمایش داده می‌شود. این نتایج بر اساس بهتر بودن خدمات وب‌سایت ها نیست، بلکه فقط برحسب سئو و بهینه سازی سایت ها هستند.

    ظاهر سایت شرکت طراحی سایت؛

    قطعا این ضرب المثل را شنیده‌اید که می‌گوید: «از کوزه همان برون تراود که در اوست»! این ضرب المثل به ما می‌گوید که اگر وارد سایت یک شرکت طراحی وب‌سایت شدید و طراحی و رابط کاربری خوب و خلاقانه ای نداشت، از سفارش دادن به آن خودداری کنید.

    [​IMG]

    ارائه نمونه کارها؛

    ابتدا از شرکت مورد نظر خود، نمونه کارهای آن را درخواست کنید. شرکتی که نمونه کارهای خوب و قابل قبولی ندارد، نمی‌تواند قابل اعتماد باشد.

    صحبت با مشتریان شرکت ها؛

    یکی از روش های انتخاب شرکت طراحی وب‌سایت، صحبت با مشتریان شرکت و پرسیدن نظرات و میزان رضایت آنها است. اگر مشتریان قبلی شرکت از کار آن راضی باشند، شما هم می‌توانید به این شرکت اعتماد کنید. اما اگر رضایت نداشته باشند، همکاری خود را با این شرکت شروع نکنید.

    بررسی امکانات مورد نیاز شما توسط شرکت طراحی سایت؛

    امکانات و خدمات مورد نیاز خود را بشناسید و شرکت مورد نظرتان را براساس این امکانات بسنجید.

    توانایی طراحی رسپانسیو؛

    منظور از طراحی ریسپانسیو این است که سایت به گونه ای طراحی شود که هم برای سایز و اندازه صفحه نمایش لپ تاپ و کامپیوتر مناسب بوده و هم برای تلفن های همراه پ تبلت ها! این روزها استفاده از تلفن های همراه بسیار زیاد شده و اکثر افراد با استفاده از گوشی موبایل خود در اینترنت وقت می‌گذرانند. به همین دلیل سایت شما باید متناسب با سایز و اندازه تلفن همراه نیز باشد.

    سابقه کاری شرکت؛

    هرچه شرکت مورد نظر در حوزه طراحی سایت، بیشتر فعالیت کرده باشد، مطمئنا تجربه بیشتری دارد و کار طراحی سایت را بهتر انجام خواهد داد.

    هزینه متعارف طراحی سایت؛

    برخی شرکت ها هزینه های گزاف و نامتعارفی برای طراحی سایت درخواست می‌کنند. گران بودن هزینه ها صرفا به معنی خوب بودن خدمات نیست! حواستان باشد پولی که پرداخت می‌کنید، متناسب با خدمات دریافتی باشد. گاهی شرکت هایی هستند که خدمات خوب و حرفه ای ارائه می‌دهند، اما هزینه های پایینی هم دارند.

    ارائه پشتیبانی؛

    داشتن پشتیبانی سایت خوب و حرفه ای شرکت یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. طراحی حرفه ای وب‌سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، اما ارائه پشتیبانی مناسب هنگامی که مشکلی برای سایت پیش می‌آید، اهمیت بسیار بیشتری دارد.

    حال که با ویژگی های مهم یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای آشنا شدیم، بیایید چند مورد از بهترین شرکت ها را معرفی کنیم. شرکت طراحی سایت آرمانیک، وبسیما، ماهدیس وب، اسپیناس، وب ۲۴، کاسپید، آی وحید، نونگار پردازش، حامد پردازش اطلاعات ایرانیان و ایران سایت جزو بهترین های این حوزه هستند. این ۱۰ شرکتی که معرفی کردیم، تنها بخش کوچکی از شرکت های بی شماری است که در این حوزه فعالیت می‌کنند. شرکت های خوب دیگری هم هستند که با توجه به هدف و بودجه خود و با کمی تحقیق می‌توانید آنها را پیدا و انتخاب کنید.

    سخن پایانی

    در این مطلب ویژگی های مهم در انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را به شما معرفی کردیم. در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام شرکت می‌تواند برای کسب‌وکارتان بهتر باشد. پیش از همکاری با هر شرکتی، حتما با مشتریان قبلی شرکت صحبت کنید و نظر آنها را در مورد شرکت مورد نظرتان جویا شوید. دانستن نظر سایر مشتریان می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏4/11/21
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/11/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    خیلی عالی
    طراحی اصولی وب سایت خیلی در سئو تاتیر داره و سئو تکنیکال خیلی مهمه
    قطعا باید وب سایت توسط متخصص طراحی شود تا هم در جذب کاربر موفق باشد هم در اعتمادسازی گوگل و افزایش رتبه در گوگل