1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نمای اسکای لایت

شروع موضوع توسط namadesign ‏1/11/21 در انجمن پست خلاف قوانین

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏2/11/20
    ارسال ها:
    18
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام خدمت دوستان عزیز
    از شما کسی با نمای اسکای لایت آشنایی داره؟
    اگر شما هم خواهان بهره‌مندی از زیبایی خارق‌العاده سقف اسکای لایت هستید با ما همراه باشید تا انواع اسکای لایت مانند سقف شیشه‌ای متحرک و همینطور هزینه‌های اجرای آن را بررسی کنیم.
    معمولا استفاده از اسکای لایت در پروژه‌های خاص و لوکس توسط کارفرمایان و سازندگان بنام انجام می‌شود و تاثیر بسیار زیادی در ارزشمندی فضا و نمای آن دارد؛ استفاده از اسکای لایت در انواع مختلف ساختمان‌ها با کاربری‌های متنوع متداول است. برای مثال فرهنگسرایی را تصور کنید که در فضای گالری آن اسکای لایت تعبیه شده و نور طبیعی مستقیما وارد فضا می‌شود. یا ویلای شخصی تان را تصور کنید، زمانی که در نشیمن آن وقت می‌گذرانید و به آسمان آبی نگاه می‌کنید؛ در روز‌های بارانی دیدن بارش باران و ریزش قطره‌های باران روی سقف شیشه‌ای خانه‌تان حسی وصف نشدنی است.
    یک نورگیر سقفی شیشه‌ای امکان ایجاد یک فضای روشن با نور طبیعی را در وسط پلان و در قسمت‌هایی که از کمترین نور برخوردار است، فراهم می‌کند.
    اسکای لایت دیدن نور روز و آسمان شب را از فضای داخلی ممکن می‌سازد و میزان اتلاف انرژی را به حداقل می‌رساند در عین حال در شیشه‌های اسکای لایت می توان بازشو نیز قرار داد.