1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

داک شارژ وایرلس گوشی ایفون و اپل واچ و ایرپاد شاهکار جدید اپل بیشتر آشنا شوید.

شروع موضوع توسط parisa7091 ‏7/10/21 در انجمن گجت های پوشیدنی

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/21
    ارسال ها:
    23
    تشکر شده:
    28
    امتیاز دستاورد:
    13
    جنسیت:
    زن
    بار دیگر اپل با محصول جدیدش نبض بازار را در دست گرفت و همه را شگفت زده کرد. داک شارژر وایرلس یکی از بی نظیرترین شارژرهایی است که تاکنون طراحی شده است. در نوع خود بی نظیر است. نه تنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است بلکه چند کاره است.

    با خرید یک داک شارژ وایرلس سه کاره می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و به جای خرید سه شارژر مجزا یک شارژر سه کاره خریداری کنید و به عبارتی با یک تیر چند نشان بزنید.

    magnetic charging dock چیست ؟
    داک شارژ وایرلس سه کاره magnetic charging dock همانند شارژر وایرلس اپل واچ یکی از محصولات برند اپل است . در نگاه اول شبیه یک کیف پول تاشو است

    [​IMG]

    با باز کردن این داک شارژر تاشو دو قسمت را می بینید. وسط یکی از قسمت ها گود و گرد است که مخصوص موبایل است. در این قسمت میتوانید موبایل خود را قرار دهید تا شارژ شود.

    این قسمت از ویژگی فست شارژ برخوردار است و بسرعت می تواند موبایلتان را شارژ کند و به موبایلتان برق 15 واتی می رساند.

    ویژگی فست شارژ ( fast charge ) بودن این داک شارژ وایرلس سه کاره اپل باعث می شود در مدت زمان خیلی کوتاهتر از حالت عادی موبایلتان شارژ شود. علاوه بر این می توانید همزمان با شارز شدن از هندسفری یا هدفون های وایرلس هم استفاده کنید.



    [​IMG]

    قسمت دیگر مخصوص Apple watch هاست و خاصیت آهنربایی دارد. با آهنربای قوی که دارد به پشت اپل واچ وصل می شود. یک گردی فلزی در قسمت وسط این بخش وجود دارد که متحرک است. در صورتی که اپل واچ خود را در این قسمت قرار دهید و آن را در حالت ایستاده یا عمودی قرار دهید می تواند روی صفحه نمایش اپ واچ تاریخ و ساعت دقیق را به شما نشان بدهد و حالت مود شبانه NightStand Mode اپل واچ را فعال می کند.

    مزایای داک شارژ وایرلس سه کاره – گوشی ایفون و اپل واچ و ایرپاد
    داک شارژر سه کاره برای انواع گوشی های ایفون، اپل واچ و ایرپاد می توان مورد استفاده قرار داد.

    در این شارژر وایرلس همانند شارژرهای وایرلس سامسونگ از نور LED استفاده می شود. زمانی که هنوز شارژ انجام نمی شود نور LED قرمز رنگ است و همزمان با شروع فرایند شارژ شدن نور از قرمز به آبی تبدیل می شود که نشان دهنده شارژ شدن دستگاه شماست.

    از ویژگی های مهم این شارژر این است که میتوانید همزمان هم موبایل و هم اپل واچ خود را شارژ کنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏7/10/21