1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ترفندهای کاربردی برای تلفن‌های رومیزی

شروع موضوع توسط tehran_panasonic ‏22/9/21 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/9/21
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    ترفندهای کاربردی برای تلفن‌های رومیزی
    برای استفاده راحت از تلفن ثابت رومیزی و رفع مشکلات رایج آن باید یک سری نکات و ترفندها را یاد بگیرید. با انجام این ترفندها شاید دیگر نیاز به تعمیرات تلفن شما نباشد.
    [​IMG]
    از مهمترین و موثرترین ترفندهای کاربردی برای تلفن‌ های رومیزی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:
    • انتقال مکالمه
      دایورت کردن (Call Diverting) یا همان انتقال مکالمه که می‌ توان از طریق آن هنگامی كه با تلفن شما تماس گرفته می‌شود، مكالمه را به یک خط دیگر ثابت یا همراه منتقل کنید. داشتن قابلیت تن روی گوشی ثابت، شرط اصلی فعال شدن این ترفند می‌ باشد. با شماره گیری کد # شماره مورد نظر *21* خط تلفن دایورت خواهد شد. برای غیر فعال کردن این سرویس نیز باید کد #21# شماره گیری گردد.
    • سرویس انتظار مكالمه
      با استفاده از ترفند پشت خطی (Call Waiting) یا سرویس انتظار مکالمه می‌ توانید هنگام مکالمه با یک شخص از تماس شخصی دیگر مطلع شوید و این امکان را دارید که تماس اول را موقتا قطع نموده و نگه دارید و تماس دوم را پاسخ دهید. برای فعال نمودن این ترفند می‌ توانید هنگام شنیدن بوق خفیف تماس دوم، دکمه Flash را فشار دهید و یا تلفن را قطع و وصل نمایید و ارتباط را با شخص دوم برقرار نمایید.
    • شماره گیری سریع
      یکی دیگر از ترفندهای کاربردی تلفن‌ های رومیزی مانند تلفن پاناسونیک شماره گیری سریع و یا همان ذخیره کردن شماره تلفن می‌ باشد. شما با این ترفند شماره تلفن طولانی موردنظر خود را در حافظه دستگاه با مشخص نمودن یک عدد ذخیره می‌ نمایید و هنگام تماس فقط با چند ثانیه نگه داشتن آن شماره، به صورت خودکار شماره داده شده گرفته می‌ شود.
    • سرویس بیدار باش
      آلارم و هشدار زمانی یا همان سرویس بیدار باش ترفندی است که در ساعت مشخصی مانند آلارم بیدار باش تلفن همراه زنگ بخورد.
    • دایورت بعد از 5 زنگ
      با فعال نمودن این ترفند، بعد از 4 بار زنگ خوردن تلفن و جواب ندادن به تماس، در زنگ پنجم تلفن بر روی شماره‌ ای دیگر که از قبل مشخص شده است دایورت می‌ شود. برای استفاده از این ترفند شما باید از کد # شماره مورد نظر*65* استفاده نمایید و برای غیر فعال کردن این امکان باید کد #65# رو وارد کنید.
    • منشی تلفنی
      با فعال نمودن قابلیت منشی تلفنی، زمانی که در محل حضور ندارید و شخصی با شما تماس بگیرد، تلفن به صورت خودکار تماس را برقرار نموده و فرد تماس گیرنده با شما می‌ تواند پیامی صوتی را برای شما بگذارد و تلفن شما آن را ضبط نماید.
    • چک کردن پیغام‌های ذخیره شده در منشی تلفنی از راه دور
      اگر شما به دلیل سفر یا حضور در محل کار و یا هر دلیل دیگری در منزل به سر نمی‌ برید، می‌ توانید با این ترفند پیغام‌ های ضبط شده بر روی تلفن ثابت تان را بشنوید و آنها را مدیریت کنید.
    «برای مطالعه مقالات بیشتر به سایت تهران پاناسونیک مراجعه نمائید»

    منبع: تعمیرات تلفن پاناسونیک | تلفن بیسیم پاناسونیک - تهران پاناسونیک