1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 25 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما امروز احساس می‌كنید مسائل جدید و مبهمی ‌در مورد زندگی تان وجود دارد كه هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای كشف كردن آن تلاش می‌كنید كمتر به جواب می‌رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی‌توانید هیچ رازی در مورد این جهان را كشف كنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشكار می‌شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ماه به نشانه تان بازگشته است و با ژوپیتر خوش بین و بهرام واقع گرا هماهنگ می‌شود. باوجود اینكه شما نكات اساسی و دقیقی را از دست داده اید، ولی بدون اینكه تمام جزئیات را بدانید می‌توانید موفق شوید. الان مهم ترین كار برایتان این است به غریزه و حس خود اطمینان كنید، چراكه افراد دیگر ممكن است نتوانند راه درست را بهتان نشان دهند. پس ایمان داشته باشید و شانس خود را امتحان كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز افراد دیگر قادر نیستند آنچه را كه شما می‌بینید ببینند، بنابراین ممكن است خیلی زود از شما تبعیت كنند. باوجود اینكه این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد، ولی آنها وقتی كه بعدها فهمیدند شما دقیقاً راه درست را می‌رفتید از شما تقدیر خواهند كرد. لزومی ‌ندارد كه همه چیز را تجزیه و تحلیل كنید، بهترین كار این است كه نگرش‌ها ساده تری داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند كرد، بنابراین قبل از اینكه ازآنها درخواست كمك كنید خوب فكرهایتان را بكنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت‌های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری كه دوستش داری دهمكاری كنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینكه این كار در نهایت شما را به آرامش می‌رساند، ولی الان می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون فكر كردن به نتیجه كار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری كه بهتان وابسته اند حمایت كنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی كنید. شما این تونایی را دارید كه بفهمید چه كار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد كرد. مادامی‌كه با درستی و صداقت كار می‌كنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان كنید اشتباه نخواهید كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه كارهایی كه می‌كنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً كمی‌ به خودتان شك داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد كنید راهی را بروید كه افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یك بار این كار را بكنید نتایج شگفت انگیز كار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:امروز كارهای بی معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینكه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تكیه كنند. به جای تفسیر كردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه كافی عاقل هستید كه نگرش‌ها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا كنید. اما دلیل این كارتان فقط این است كه شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌كنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد كه برنامه‌های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما احساس می‌كنید كه رشد و پیشرفت یكنواخت برایتان مانع ایجاد می‌كند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اكنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال كه بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌كنید، حمایتی كه بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: این ماه مشكل اصلی شما این است كه در حالی كه شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریك باشید و هم عضوی از یك گروه منسجم باشید، نمی‌دانید كه چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه كنید. گویی كه شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی كه آرزویش را داشتید نزدیك بشوید. سعی نكنید كه برای حل كردن این مشكل اقدام كنید. فقط روشی را پیدا كنید كه به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: باوجود اینكه تلاش‌های شما بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی‌توانید به چشمان خود اعتماد كنید! شما می‌دانید كه چیز مهمی‌ را از دست داده اید، ولی نمی‌توانید دقیقاً بگویید كه آن چیز چیست. امروز سعی نكنید به دنبال كشف رازها باشید؛ فقط به سر كار برگردید و تا جایی كه امكان دارد سعی كنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن:امروز حتی اگر شروع كرده باشید كارهایی كه باید انجام دهید را شناخته و بررسی كنید، ولی هر ساعت كه می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امكانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند كه هر كدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید كه اهدافتان را با اهداف كسانی كه با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی كار كردن خود شما را نیز راضی نخواهد كرد، بنابراین نیازهای همكاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه كنید، چرا كه در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای كارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است كه به آن اهمیت بدهید، برای اینكه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر كنند. هم اكنون نباید با رئیس خود بحث كنید، فقط باید تا جایی كه می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.
     
    M @ H @ K، m naizar، مَـأوا و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 27 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز كه ونوس وارد نهمین خانه تان یعنی خانه ریسك پذیری می‌شود، شما هم دوست دارید آروزهای خود را تغییر دهید. با وجود اینكه دوستی ایده‌آل در نظر شما لزوماً شباهتی با عشق‌های سنتی ندارد، ولی امروز فكركردن به این جور عشق‌ها لبخند را روی صورت شما می‌نشاند. نیاز شما برای آزاد بودن و استقلال داشتن از همیشه بیشتر شده است و حتی اگر پای عشقی رمانتیك در میان باشد دوست ندارید آزادی‌هایتان محدود شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: حالا كه ونوس شروع به گشت وگذار در اطراف هشتمین خانه تان یعنی خانه «احساسات عمیق» كرده است، روابط دوستانه شما نیز پیچیده‌تر می‌شوند. حالا شما دوست ندارید فقط به خاطر اینكه با یك نفر احساس آرامش و امنیت می‌كنید رابطه تان را با او ادامه دهید. حتی اگر آسایش داشتن برایتان مهم است، راحت‌ترین راه را انتخاب نكنید و از ترس تنها شدن تسلیم نیازهایتان نشوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: هم اكنون ماه به نشانه تان بازگشته است و شما خیلی دوست دارید كه كه سفره دلتان را باز كرده و درمورد احساسات‌تان صحبت كنید. خوشبختانه اطرافیان‌تان هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایتان دارند، چرا كه ونوس دوست داشتنی در هفتمین خانه تان یعنی خانه «دیگران» حضور دارد. وقتی كه شما یاد می‌گیرید عشقتان را بدون نگرانی و ترس آزادانه ابراز كنید، درعوض خوشبختی را پیدا خواهید كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: باوجود اینكه شما درگیر حوادث چند روز پیش هستید، ولی تعاملات و همكاری‌هایتان با افراد دیگر جالب‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. احساسات شما خاطراتی مربوط به دوران كودكی‌تان را زنده می‌كنند، اما تمیز دادن آنچه كه در گذشته اتفاق افتاده و شرایطی كه درحال حاضر موجود است امری مهم و حیاتی است. به خودتان این فرصت را بدهید كه با شخصی كه بهش اعتماد دارید از نظر احساسی ارتباط برقرار كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: وقتی كه شما می‌خواهید نظر خود را با رفتاری احساسی ابراز كرده و وقتی واضح و روشن احساسات قلبی خود را بیان می‌كنید، زندگی‌تان نیز وارد مرحله جالب‌تر و جذاب‌تری می‌شود. حتی اگر پیدا كردن آنچه كه در عشق می‌جویید سخت است، ولی هم اكنون شما بیشتر دوست دارید بدون ترس و واهمه خودتان را به این جریان بسارید. اگرچه احساس امنیت و آسایش كردن در كنار دیگران كار راحتی نیست، ولی خیلی بهتر از این است كه خودتان تنها باشید و همه این كارها را به تنهایی انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما لزوماً تنها كسی نیستید كه در هر كاری زیاده روی می‌كنید، برای اینكه سخت گیری بیش از اندازه تان را اغلب اوقات روی خودتان اعمال می‌كنید! باوجود این حالا ممكن است مجبور شوید ماموریتی خارج از خانه و خارج از وظایف معمولی‌تان را قبول كنید، در صورتی كه دوست دارید وقت‌تان را با خانواده سپری كنید. حتی اگر وسوسه می‌شوید كارهایتان را فعلاً به تعویق بیندازید، ولی باید قبل از استراحت كردن آن كارهایی كه شروع كرده‌اید را پیگیری كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:هم اكنون شما از اینكه سرتان شلوغ باشد لذت می‌برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یكی بدانید. این روزها دانستن اینكه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینكه تشخیص بدهید نمی‌توانید كارهایی كه شروع كرده‌اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید كرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی‌تان خیلی جدی به نظر نمی‌رسد، از حذف كردن بخشی از برنامه‌هایتان نهراسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما تازگی‌ها تمرینات نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اكنون در حال استراحت كردن می‌باشید. امروز شما به جای كند و كاو كردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید شرایط جدید خود را ثابت نگه دارید و این كارتان آسایش و راحتی نزدیكان‌تان رانیز به همراه دارد. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز كنید، چون ممكن است این روزها خیلی زیاد پول خرج كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز ونوس وراد نشانه تان می‌شود كه برایتان خوش شانسی، عشق و حتی پول بیاورد!! از وقتی كه ماه در برج جدی باقی مانده و تا 12 آبان نیز همانجا باقی ‌می‌ماند، خیلی خوب است با بیشتر كردن فعالیت‌های اجتماعی خود از نزدیكی نشانه تان با خورشید بیشترین استفاده را بكنید. خوشبختانه شما هم اكنون محبوبیت و شهرت بیشتری پیدا كرده‌اید، ولی این محبوبیت و توجه دیگران به شما می‌تواند از انجام دادن فعالیت‌های معمولی روزمره دورتان كند. اگر وسوسه شدید كه بعضی وقتها از زیر كار فرار كنید، زیاد به خودتان سخت نگیرید!!

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز تمركز كردن روی كار برایتان خیلی سخت شده است، چراكه فكر شما حسابی مشغول است و همه جا می‌رود! به علاوه ونوس نیز در دوازدهمین خانه‌تان حضور دارد و شما را به رویا پردازی تشویق می‌كند. اگرچه رویا پردازی كردن در حال حاضر زیاد خوب نیست، ولی شما باید روی اهداف بلند مدت و كارهایی كه انجام دادنشان برایتان سخت است تمركز كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن:حالا كه ونوس در برج جدی جذاب و زیبا قرار دارد، شما احساس می‌كنید بیشتر از نیازتان حمایت و پشیبانی می‌شوید. در ضمن ماه مبارز برج جوزا نیز بهتان یادآوری می‌كند كه اگر نتوانید برنامه‌های یكنواخت روزانه‌تان را بشكنید خیلی سریع خسته می‌شوید. پس اول در مورد برنامه و اهداف خود تا چند سال آینده فكر كنید و بعد برنامه ثابت و مشخصی برای رسیدن به اهدافتان تهیه كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: نیازی به گفتن نیست كه ممكن است برای خودتان دردسر درست كنید، چرا كه كارهای خیلی زیادی را شروع خواهید كرد كه امكان تمام كردن تمام آنها را ندارید. شما فقط زمانی می‌توانید از برنامه‌های خود كاسته و فعالیت‌هایتان را كمتر كنید كه بفهمید افراد دیگر به كمك‌تان نیاز پیدا كرده‌اند. اما در آن موقع هم تمام كارهای لذت بخش را از برنامه‌تان حذف نكنید، وگرنه بعداً افسوس خواهید خورد.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 28 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما امروز خیلی دلتان می‌خواهد پیشرفت كنید، اما همیشه سخت گرفتن به خود بهترین استراتژی نیست. به جای اینكه با عجله به سراغ كار و فعالیت بعدی خود بروید، زمانی را صرف كرده و كارهایی كه قبلاً انجام داده‌اید را بررسی كنید. حتی اگر در شروع كار حوصله تان هم سر برود، ولی باید بدانید كه امروز با كندتر كردن سرعت خود چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز نسبت به حرف‌هایی كه قبلاً به دوست‌تان زده‌اید بیش ازحد حساسیت نشان می‌دهید. باوجود اینكه شما منظور خاصی نداشتید، ولی احساس می‌كنید صحبت‌های شما بیشتر از این كه مشوق دوستتان بوده باشد، منتقدانه بوده است. به جای اینكه همه حرف‌ها را به خودتان نسبت بدهید، سعی كنید نسبت به گفتگوهایی كه دور و بر خود می‌شنوید بی تفاوت تر باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز باوجود اینكه ماه نشانه تان را ترك می‌گوید، شما با احساسات قبلی خود وداع نمی‌كنید. به جای اینكه فكر كنید وقار و متانت خود را از دست می‌دهید، باور خود را عوض كرده و رفتارهایتان را تغییر دهید. اگر ازشما خواسته شد فردی كه بهتان نیاز دارید را تحت حمایت و سرپرستی خود قرار دهید، فراتر از قوه بدنی و احساسی خود عمل كنید و مطمئن باشید كه در آینده‌ای نه چندان دور همه این تلاشها به نفع خودتان خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز ماه در نهایت قدرت خود در نشانه شما حضور دارد، بنابراین حوادثی رخ خواهد داد كه خاطرات مربوط به دوارن كودكی تان را زنده خواهد كرد. ابتدا شاید فكر كنید دلتنگ گذشته شده‌اید، ولی بعد خیلی زود تصویر زمان حال برایتان روشن و شفاف می‌شود. فكر نكنید كه به آخر خطر رسیده‌اید، برای اینكه در طول روز احساسات شما مدام در حال تغییر كردن است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز ماه در دوازدهیمن خانه تان یعنی خانه رازها حضور دارد و نشان دهنده این است كه شما بیشتر از آن چیزی كه به چشم خود می‌بینید كار برای انجام دادن دارید. به جای اینكه طبق انتظارات افراد دیگر رفتار كنید، باید بدانید كه ابراز كردن احساسات‌تان بیشتر بهتان امكان می‌دهد به نفع خودتان كار كنید. ولی تا موقعی كه با كسی احساس راحتی نكرده‌اید، رویاها و تخیلات خود را كه هر لحظه پررنگ تر می‌شوند را بر زبان نیاورید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا كه دوستان صمیمی ‌و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درك نمی‌كنند. اما سرزنش كردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان كاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واكنش دیگران به اندازه كافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت كنید تا جایی كه این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا كند، هیچ فرقی نمی‌كند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: با وجود اینكه خودتان می‌دانید چه چیزی به نفعتان است، ولی باز بهتان توصیه می‌كنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت كردن با كسانی كه از نزدیك با شما كار می‌كنند برای خود برنامه‌ریزی كنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان كمك می‌كند كه به آسانی و بدون دردسر در كارتان موفق شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: قبول كردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممكن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید كارهایی كه شروع كرده‌اید را تمام كنید همه چیز تغییر خواهد كرد. خوشبختانه شما هم اكنون می‌توانید وظایف خود را به كارهای كوچكتر تبدیل كرده و به صورت جداگانه روی هر كدام از آنها تمركز كنید. اگر چه یكسره كار كردن شما را خسته می‌كند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله كارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: اگر شما تازگی‌ها با كسی دوست شده‌اید، ممكن است امروز كمی ‌با هم اختلاف پیدا كنید. مشكلاتی كه برایتان به وجود آمده در حدی است كه شما آرزو می‌كردید كاش جور دیگری رفتار كرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید كه آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت كردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: حالا كه ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است كه برنامه‌ریزی‌های خود را مدیریت كنید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه كردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید، اما باوجود اینكه برای ریسك كردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممكن است از آن دوری كنید. شما اعتقاد دارید كه همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی كه از كنترلتان خارج است. از فراموش كردن آینده نترسید، چراكه شما را برای به آینده آماده می‌كند.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 29 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز با جزر و مد جاری شوید. این نکته درباره روابط شماست. شما به عنوان یک قاعده کلی قاطع هستید اما می توانید آن را برای بعد نگهداری کنید. امروز روزی است که سخاوتمند باشید و به خواسته های معشوق خود پایبند باشید. حتی ممکن است به او پیشنهاد دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: در این روز شما مجبور خواهید شد که به سرنوشت خود تسلیم شوید. امروز اراده خود را در کار نمی بیند. اگرچه می خواهید خود را به هوس سرنوشت بسپارید، اما انتظار نداشته باشید چیز خوبی از آن بیرون بیاید. به احتمال زیاد تصمیمات اشتباه می گیرید و البته پیش می روید. این یکی از روزهایی است که ممکن است احساس کنید بسیار گم شده و تنها هستید. هیچ ترسی نداشته باشید. امروز نیز مانند روزهای دیگر می گذرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: به دلیل ماهیت پرخاشگرانه شما، در نهایت با افراد مشاجره خواهید کرد. این افراد به دلیل دشمنی شما می توانند به شهرت شما تهمت بزنند. با این حال شما قادر خواهید بود آنها را شکست دهید. آنها باید در برابر برتری فکری شما تسلیم شوند. بهتر است محتاط باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما به توانایی خود در تنظیم نورد توپ معروف هستید. هنگامی که تصمیم گرفتید کاری را انجام دهید، عموماً توسط همسالان شما انجام شده تلقی می شود. امروز، شما به چند دستاورد در زمینه پولی چشم دوخته اید. بیشتر ساعات روز شما مربوط به معاملات مالی، واردات و صادرات کالا خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: میل و اشتیاق برای یادگیری یک تلاش مادام العمر است. ممکن است شما عاشق یادگیری باشید، اما پراکندن دانش به دست آمده به همان اندازه مهم است. بنابراین در این روز، از طریق آموزش است که خواهید آموخت که کودکان تا چه اندازه می توانند جذاب و خسته کننده باشند. به آنها زمان و مکان بدهید و شما خود را مملو از غرور خواهید دید، زیرا آنها ارتفاعات بیشتری را افزایش می دهند. اکنون زمان تسلط بر برخی از فعالیت های فوق برنامه است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروزه هزینه ها به طور غیرقابل کنترل افزایش می یابد و عمدتاً هدر رفتنی خواهد بود. با این حال، انرژی های مثبت در حال جمع شدن هستند و شما در استفاده کامل از آنها، هم در زمینه شخصی و هم در حرفه خود، خوب عمل خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: گاهی اوقات، شما دست یاری دراز می کنید و افراد در نهایت کل بازو را می گیرند. خوب، این برای شما بچه است! بنابراین مراقب باشید، زیرا جوانان اطراف شما ممکن است سعی کنند از طبیعت دلسوزانه ی شما امروز بی بهره باشند. مسائل و مشکلات جزئی ممکن است روحیه فعلی شما را تضعیف کند. اما نگران نباشید، فقط خونسرد باشید و به راه خود بازگردید تا خود کاریزماتیک خود باشید. همچنین امروز در مسائل مالی شانس می آورید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: به احتمال زیاد امروز از روحیه بالایی برخوردار خواهید بود. تمام انرژی و شادابی شما ممکن است نتایج مورد انتظار را به همراه نداشته باشد. هرچند دلیلی برای از دست دادن قلب نیست. تلاش خود را تا انتها ادامه دهید و در نهایت طعم موفقیت را در روزهای آینده خواهید چشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز مهارت های چند وظیفه ای خود را تقویت کنید زیرا مشغول کار هستید و فقط گاهی اوقات استراحت خواهید کرد با حسن نیت و تجربه ی کم، ممکن است آنها را هم به راحتی و هم در فراوانی پیدا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: صبر در مواقعی که فرد دچار مشکل می شود، آزمایش می شود. امروز می توان صبر شما را امتحان کرد، این ترفند در حفظ خونسردی شماست. از مشاجره یا درگیری با اطرافیان خود اجتناب کنید، زیرا ممکن است شانس با شما نباشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: از قدرت و تصمیمات خود مطمئن باشید و موفقیت شما را تضمین می کند. برای شما مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکر می کنند، اما آنقدر بی تفاوت نباشید که از انتخاب ها، ترجیحات و راحتی آنها به طور کامل چشم پوشی کنید. لبخند شما عزیزم مانند یک جذابیت عمل می کند و شما تمام نگرانی های خود را فراموش خواهید کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: برای کسانی که در زمینه های خلاق بازاریابی یا تبلیغات فعالیت می کنند، امروز فرصتی استثنایی برای شما است که می توانید بازاریابی خود را با حداقل تلاش، حداکثر، به حداکثر برسانید. علایق سلامتی شما نیز در اولویت قرار دارد و شما زمان بیشتری را در باشگاه می گذرانید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - شنبه 01 آبان 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز روابط دوستانه شما صمیمی‌تر می‌شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می‌کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش‌تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز لزومی ‌ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی ‌راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: طی چند هفته آینده فرصت‌های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می‌تواند به تمام دوگانگی‌های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می‌توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز شما دچار دوگانگی شخصیتی شده‌اید و بین کسی که هستید و چیزی که حس می‌کنید تضاد وجود دارد. شما می‌دانید چه می‌خواهید، ولی هنوز هم به اتفاقاتی که پیرامونتان روی می‌دهد واکنش تندی نشان می‌دهید. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود را می‌زنند! اما در نهایت به حرف دلتان گوش می‌دهید. شما باید تمرین کنید که انعظاف پذیرتر شوید و با افراد همکاری داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور:شما امروز احساسات خود را مخفی می‌کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: حتی اگر به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید، خورشید وارد دومین خانه تان، یعنی خانه ارزش‌های اساسی می‌شود و اعتقادات‌تان عوض شده و می‌توانید با دیگران تبادل نظر کنید. وقتی که نسبت به خود حس بهتری پیدا می‌کنید، می‌توانید با ابراز عقیده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتیجه کار را به نفع خود تمام کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: خورشید وارد نشانه‌تان می‌شود و اولین خانه تان یعنی خانه «خود» بیشتر جنبه‌های خصوصی زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطارد پیش از این در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه می‌چرخد، پس به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قدرت جنگیدن ندارید وارد مبارزه و رقابت شوید. اگر چند نفس عمیق بکشید استرس‌هایتان زایل می‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بیشتر از هرچیز دیگر بهتان کمک می‌کند. در ضمن نگرش‌های منفی هم به ذهنتان راه ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: ماه وارد دوازدهمین خانه تان یعنی خانه خیال پردازی می‌شود و تا چند هفته آینده احساسات شما را تحریک می‌کند، اما فاش کردن این رویاها برایتان دردسر به همراه خواهد داشت. عجیب اینکه هرچقدر که بیشتر روی چیزی تمرکز می‌کنید، وقوع آن را بیشتر به تعویق می‌اندازید. شما باید زمان درست استفاده کردن از فرصت‌ها را بشناسید. در این صورت می‌توانید به جواب برسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: هم اکنون شما آنقدر رُک و راست هستید که هرکسی می‌توانند کارهایی که انجام می‌دهید را ببیند! حقیقت این است که شما روشی در پیش گرفته‌اید که اصلا جانب احتیاط را رعایت نمی‌کنید. اگر بخواهید بیش از اندازه رک و بی پرده باشید، قدرت خودتان را از دست خواهید داد و همچنین فرصت پیشرفت کردن را نیز از دست خواهید داد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن:امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می‌آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی ‌نکنید

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: باوجود اینکه امروز روابط دوستانه برایتان بیشتر از قبل اهمیت دارد، ولی از درگیر شدن در مسائل عاطفی تردید دارید. شما باید به جای تمرکز کردن روی زمان حال بیشتر به آینده توجه کنید. از حضور پیدا کردن در جمع‌های نامطمئن خودداری کنید. چرا که اگر در مورد شک‌ها و تردیدهایتان با افراد دیگر صحبت کنید به مشکلات‌تان اضافه می‌شود، پس قبل از اینکه در مورد احساساتتان با کسی حرفی بزنید چند روزی صبر کنید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 02 آبان 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: هم اكنون شما در نظر دارید با یكی از دوستان خیلی صمیمی‌تان همكار شوید. باوجود اینكه شما همیشه اولین كاری كه می‌كنید این است كه سفره دل خود را باز می‌كنید! اما الان عقلانی نیست كه این كار بكنید و بهتر است تا موقعی كه موقعیت را خوب ارزیابی نكرده‌اید این كار را نكنید. صبر و شكیبایی موهبتی است كه به شما عطا شده است، پس انقدر عجله نكنید!!

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز یك آدم سمج می‌تواند برای شما محدودیت ایجاد كند، البته شما هم فرصت فرار كردن از دست این آدم را دارید! خیلی مهم است كه در مورد نظرات خود پافشاری كنید، اما باید یاد بگیرید كه این پافشاری تبدیل به لجبازی نشود. همچنین بدانید كه وقتی ایده خوبی دارید و كسی هم ازتان پشتیبانی می‌كند حتماً باید آن را به نتیجه برسانید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما امروز به قدرت و تسلط دیگران معترض هستید، برای اینكه دوست ندارید از دستورات دیگران اطاعت كنید. شما فكر می‌كنید كه خودتان بهتر می‌دانید كارها را چگونه انجام دهید و دوست دارید مورد تحسین و احترام واقع شوید. این می‌تواند برای شما فرصتی باشد كه به دیگران نشان دهید چقدر باهوش هستید، پس اجازه ندهید كه هر كسی در مورد برنامه‌های شخصی تان نظر بدهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما امروز به اندازه‌ای كه خودتان فكر می‌كنید پول نیاز ندارید، برای اینكه دیگران هم در شرایط برابر هستند و اگر بخواهید برای فعالیت‌های اجتماعی ارزش مادی قرار دهید روابط تان بهم می‌خورد. شاید هم می‌خواهید سخاوت و بخشندگی خود را به دیگران نشان دهید. اما باید بدانید كه آنها به راحتی تحت تاثیر این نمایش جوانمردی و بزرگواری قرار نمی‌گیرند، مگر اینكه شما این كار را از صمیم قلب انجام داده باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز قصد دارید احساسات خود را از دیگران پنهان كنید، اما اگر به احساسات خود توجه نكنید، مجبورید آنها را فاش كنید. هم اكنون شما خیلی راحت می‌توانید احساسات خود را ابراز كنید، ولی دیگران زیاد تمایل ندارند به حرف‌های شما گوش دهند. اما حواستان باشد كه زیاد حرف نزنید! برای اینكه گفتن حقیقت خیلی طول می‌كشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما دیشب خواب آرامی ‌نداشتید، چرا كه به خاطر خواب‌ها و رویاهای روشن و واضح دیشب یكسره از این دنده به آن دنده شدید! اما حالا كه صبح شده این رویاها كمرنگ‌تر شده‌اند. شما دوباره در موقعیت احساسی جدیدی قرارمی‌گیرید، پس قبل از اینكه درگیر كار جدید شوید، روی نتیجه كارهای قبلی خود تمركز كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌كنید، اما درست نیست هرآنچه كه در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینكه شما مدتی برنامه‌هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا كه شروع كرده‌اید آنها را اجرا كنید، موانع یكی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید كه در حین كار كردن تا جایی كه می‌توانید از كارتان لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: باوجود اینكه شما منتظرید كه اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی كند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی‌های زیبا و مربوط به آینده سرگرم كنید، بلكه می‌خواهید كاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به كار نشوید، ممكن است كم كم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش كردن برنامه‌های خود را به یك یا دو روز بعد موكول كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: اینكه شما به چه سختی در حال جستجو و كنكاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد كه نتوانید به كنه اتفاقاتی كه افتاده پی ببرید. شاید انگیزه‌های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه كه شما فكر می‌كنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینكه سعی كنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت بارزش‌تان را تلف كنید، فقط چیزهایی كه جلوی چشم خود می‌بینید را قبول كنید. شما بعداً هم می‌توانید به این عملیات كارآگاهی خود بپردازید!!

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شما امروز هر كاری انجام می‌دهید كه در حین كار كردن لذت ببرید. خوشبختانه یك نفر هم بهتان كمك می‌كند، او به اندازه كافی تلاش می‌كند بهتان خوش بگذرد، اما نمی‌تواند همه چیز را راست و ریس كند. در حین شاد بودن به قوانین هم عمل كنید، زیرا اگر وسوسه شوید كاری انجام دهید كه برخلاف وظیفه شناسی‌تان باشد، رئیس‌تان فوری شما را مجازات می‌كند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز شما واقعاً خلاق و هوشمند هستید، اما اگر در مقابل دیدگاه‌های عالی‌تر مقاومت كنید مشكل ایجاد خواهد شد. شما به خصوص مواقعی كه فكر می‌كنید خطرهای زیادی تهدیدتان می‌كند، حسابی گیج و آشفته می‌شوید. باوجود اینكه شما بر روی جزئیات بیشتر تمركز می‌كنید، ولی اینها جزئیاتی شبیه به هم هستند كه باعث شكست خوردن‌تان می‌شوند. برعكس شما باید ایده‌های بزرگ داشته و خطر كردن را بپذیرید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 03 آبان 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می‌کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می‌کند. ممکن است فکر کنید که می‌توانید مشغولیت‌‌های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می‌تواند باعث ايجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغييراتی كه آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغيير آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهريور: اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتي کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب "نه" تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان:حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اكنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: مهم نیست که شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخير و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است كه باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بينش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما دوری کردن از سختی‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: ممکن است احساس کنید که بوسیله نیروهای نامرئی تحت فشار هستید. با این وجود ممکن است همکاران شما فقط به دنبال این باشند که در این بحران شدید مالی به فکر حفظ دارایی و منافع خود باشند درحالیکه تلاش می‌کنند تا زیاد جلب توجه نکنند. بهترین سیاست شما امروز این نیست که کمربند خود را محکم ببندید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید تا همه متغیرها را تحت کنترل داشته باشید. ممکن است دیگران بیش از آنچه شما فکر می‌کنید آماده بعهده گرفتن مسئولیت باشند.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 04 آبان 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: خود را به دست سرنوشت سپردن زیاد کار راحتی نیست، اما اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان دهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک می کند از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.<

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده اید که حتی قادر نیستید پروژه تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد:امرور توانایی شما در کار کردن و همکاری کردن با دیگران مورد آزمایش قرار می گیرد و صبر و تحمل شما در این مورد کم خواهد بود. اما عصبانیت و حرص خوردن هیچ چیز را بهتر نمی کند، پس حالا بهتر است که احساسات خود را کنترل کنید. سپس در نیمه های روز وقتی که بیشتر احساس راحتی کردید برای ابراز کردن احساساتتان خود را آماده کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر:اگر شما پشت سدی از مقاومت احساسات خود را پنهان کرده اید، امروز خودتان را برای شکستن این سد آماده کنید. اگر شما بتوانید خودتان را به این جریان بسپارید، خیلی هیجان زده خواهید شد، اما اگر میزان مقاومت شما خیلی شدید باشد، هراسان خواهید شد. فراموش نکنید با دلیل تراشی کردن برای فشار آوردن بیش از اندازه به خود نمی توانید جلوی وقوع حوادث را بگیرید، شما فقط باید از مقاومت دست بردارید تا بتوانید در حین انجام کار لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما تازه بر مشکلات مالی خود غلبه کرده اید، که یک مشکل تازه پیدا می کنید. این سخن بدین معنی نیست که مشکلات مالی شما خیلی زیاد هستند، بلکه معنی اش این است شما از کاری که مدتها خودتان را با آن درگیر کرده اید، فقط به طور موقت سود می برید. شما باید سخت کار کنید تا این سود و منفعت را ثابت و دائمی کنید، پس منتظر معجزه نباشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما تازگی ها در مورد یک نفر قضاوت تند و تیزی داشته اید و حالا می خواهید دیگران بدانند چیزی که شما خودتان قبول دارید چیست. اما اگر شما موجب رنجش و ناراحتی شده باشید نمی توانید به راحتی ظاهر مهربانی به خود بگیرید. وقتی که با افراد دیگر صحبت می کنید اعتراف کردن به اشتباهات و کوتاهی هایتان بهتان کمک می کند مهربان تر و دلسوزتر باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود. هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز شما زیاد قدرت تجسم وخلاقیت ندارید، اما این موضوع لزوماً مانعی برای سازندگی شما ایجاد نمی کند. تهیه کردن یک فهرست از کارهایی که می خواهید انجام دهید مفید خواهد بود، اما به خاطر کارهایی که نمی توانید به اتمام برسانید خودتان را ناراحت نکنید. به جای اینکه حواس خود را بر روی کارهایی که نتوانسته اید تمام کنید متمرکز کنید، برای کارهایی که هم اکنون باید انجام دهید به خود قوت قلب بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شاید شما برای اینکه برنامه های بلند و جاه طلبانه افراد دیگر درست از آب در نیامده اند، دلیل های زیادی داشته باشید، اما این دلایل مانع از این نمی شود که شما خودتان را درگیر این ماجرا نسازید و برای درست شدن آنها تلاش نکنید. واقع بین بودن یک چیز است؛ منفی بافی چیزی دیگر! حتی اگر می توانید تشخیص بدهید که چه مقدار باید کار کنید تا به نتیجه برسید، سعی کنید نگرشهای منفی را به خود راه ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز برایتان خیلی مهم است که در روابط شخصی خود احساس امنیت و آسایش داشته باشید. اگر کسی قصد داشته باشد با شما صمیمی شود، شما باید سریع محدودیتهایی برای خودتان ایجاد کنید تا بتوانید استقلال و خود مختاری خود را حفظ کنید. اما بی تفاوتی را با ترس از صمیمیت اشتباه نگیرید. راهی پیدا کنید تا بتوانید به عشقی که وارد زندگیتان می شود جواب مثبت بدهید؛ اگر شما این فرصت عاشقانه را از دست بدهید، بعدها افسوس خواهید خورد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند:امروز ظاهراً افرادی شما را تحت فشار قرار داده اند و ازتان می خواهند بیشتر از توانایی خود کار کنید، در حالیکه خودتان فکر می کنید به اندازه کافی کار کرده اید. مدت زمان زیادی طول نمی کشد که دلیل مناسبی برای تسلیم شدن پیدا می کنید و می توانید افراد دیگر را راضی و خوشحال کنید. اما حتی اگر فکر می کنید اظهارات شما آنها را نارحت می کند، ولی بهشان بگویید که چه حسی دارید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنج شنبه 06 آبان 1400

    [​IMG]
    در حالی که ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستی‌ها به بهرام ملحق می‌شود، شما دوست دارید بیشتر از قبل در مورد دوستی‌هایتان صحبت کنید. اما دیگران به اندازه شما به این جور بحث‌ها علاقه‌ای ندارند، پس ناچارید به خواست آنها نیز احترام بگذارید. عطارد یعنی سیاره بخت شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کند، اما اگر بیشتر از آن چیزی که لازم است کار کنید خودتان را خسته خواهید کرد. قبل از اینکه پروژه‌ای جدید را قبول کنید، تمام جوانب کارهای قبلی تان را بررسی کنید.

    [​IMG]
    امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.

    [​IMG]
    درحالیکه بهرام همراه با پلوتو تاریک و تیره چرخه‌ای را تشکیل می‌دهد، شما نیز امروز کمی‌ عصبی و بی قرار شده‌اید. ابراز کردن و مطرح کردن رویاهایتان در حضور دیگران کار راحتی نیست، اما شما هنوز نمی‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید. فراموش نکنید که شما ممکن است بتوانید این کشمکش را ختم به خیر کنید، ولی نمی‌توانید کلامی ‌جادویی پیدا کنید که به وسیله آن بتوانید این اوضاع سخت را توصیف کنید.

    [​IMG]
    انرژی خیلی زیادی که امروز صبح دریافت می‌کنید برایتان بعدازظهر خوبی را به همراه می‌آورد. باهمه این احوال باز هم امکان دارد از دست فردی که فوق العاده بهتان نزدیک است عصبانی شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌خواهید بی تفاوتی خود را نشان دهید، بلکه بدین معنی است که هر کاری می‌کنید بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردید به زمان و پول نیاز دارد.

    [​IMG]
    امروز روز بزرگی است و اگر ایده‌ها و نظریات‌تان را فقط برای خودتان نگه دارید پشیمان خواهید شد. شما حتی اگر به فعالیت‌های گروه توجه نکنید باز هم امکان موفق شدن را دارید. اما کاملا توانایی ندارید که ایده و نظریات‌تان را به واقعیت تبدیل کنید، بنابراین اجازه دهید آنها آزادانه در زندگی تان جریان پیدا کنند. چیزهایی که مهم هستند، حتی اگر مواردی جزئی باشند، تغییر خواهند کرد.

    [​IMG]
    حالا که ژوپیتر خوش بین و بهرام بدبین از سوی عطارد پرانرژی تحت فشار قرار می‌گیرند شما نیز کمی ‌دو دل هستید. شما ذاتاً می‌دانید که چه کاری انجام دهید که برایتان مثمرثمر باشد و می‌دانید چگونه می‌توانید نتیجه کار سخت خود را ببینید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و برای شروع کردن هیچ زمانی بهتر از الان نیست.

    [​IMG]
    شما امروز خیلی استرس دارید، چرا که به جز محیط امنی که برای خود برگزیده‌اید نمی‌توانید هیچ جای دیگری را قبول کنید. اما امروز روز آرامی ‌نیست و رویاهای شما نیز نمی‌توانند استرس‌های بیرونی را ناپدید کنند. یکی از پیشنهادات خوبی که بهتان می‌دهیم این است که حساب بانکی خود را به دقت بررسی کنید، برای اینکه اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است زیادی پول خرج کنید. فکرتان را محدود کنید، یک هدف را را انتخاب کنید و به آرامی ‌در جهت رسیدن به آن کار کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید.

    [​IMG]
    شما می‌توانید فشار زیادی که رویتان است را حس کنید و می‌خواهید کاری انجام دهید که از میزان آن بکاهید. اما به جای اینکه برای حل کردن این مشکل به اعماق آن بروید، بهتر است که در لحظه حال حضور داشته و تمرکز کنید. لازم نیست در ضمیر ناخودآگاهتان کنکاش کنید. فقط وقایع و اتفاقات را دنبال کنید و از مسیری که پیش گرفته‌اید لذت ببرید.

    [​IMG]
    سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر عینک خوش بینی‌اش را بر چشمانش زده است! پس شما در مواقعی که احتمال بروز مشکل وجود دارد نمی‌توانید آن مشکل را از قبل پیش بینی کنید. شور و اشتیاق شما مسری است و می‌تواند سبب ایجاد انگیزه در افراد دیگر شود. همین الان با افراد هم فکر خود ارتباط برقرار کرده و برای کمک به دیگران دست به کار شوید.

    [​IMG]
    شما فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و نمی‌دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه‌های مثبت‌تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی‌خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی ‌که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می‌توانید فکر خود را عوض کنید.

    [​IMG]
    شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی ‌شما را خسته می‌کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت‌هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

    [​IMG]
    شايد امروز نتوانيد خونسردی خود را حفظ كنيد، چراكه فكر می‌كنيد به آخر خط رسيده‌ايد. شما فكر می‌كنيد كه به اندازه كافی صبر كرده‌ايد. كاملاً واضح و مبرهن است كه شما می‌دانيد برای اينكه زندگيتان به تعادل قبلی خود برگردد چه كارهايی لازم است انجام دهيد، اما ديگران راه پيشرفتتان را سد كرده‌اند. حتي اگر می‌خواهيد بيشتر به خودتان سختی بدهيد، عاقلانه ترين راه اين است كه چند روز ديگر هم صبر كنيد.
     
    m naizar و مَـأوا از این پست تشکر کرده اند.
  10. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 07 آبان 1400

    [​IMG]
    امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

    [​IMG]
    امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

    [​IMG]
    امروز برای شما روز کاری سخت و طاقت فرسایی است، اما اگر به اندازه کافی کار کنید نتیجه‌اش را هم خواهید دید. کلید واقعی برای رسیدن به موفقیت این است که در مورد اتفاقاتی که افتاده است با کسی حرف نزنید. اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از برنامه‌هایتان نتیجه معکوس خواهید گرفت. امروز مداومت داشتن در کار موثرتر از فوران کردن انرژی های خلاقانه است.

    [​IMG]
    امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می‌گیرد و شما وسوسه می‌شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی‌تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می‌دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می‌دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم‌ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می‌توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.

    [​IMG]
    ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی‌توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی‌کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده‌اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی‌ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.

    [​IMG]
    خیلی عجیب است که ماه جدید برج عقرب در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات قرار می‌گیرد و میزان تعاملات و همکاری‌های شما را با افراد دیگر ارزیابی می‌کند. امروز شما نمی‌توانید به راحتی قولهایی که به افراد دیگر داده‌اید و حرفهایی که آنها قبلا بهتان گفته اند را به یاد بیاورید، چراکه بهرام یعنی سیاره بخت شما به سمت اورانوس وحشی کشیده می‌شود. همین حالا به خودتان تکانی بدهید، برای اینکه فردا انرژی‌تان تحلیل می‌رود.

    [​IMG]
    ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.

    [​IMG]
    شما فکر می‌کنید کارهایی که دیگر بهشان فکر هم نمی‌کردید را هم می‌توانید دوباره انجام دهید، اما این خط فکری ممکن است برایتان مشکل ساز باشد. داشتن دید مثبت خصوصیت خیلی خوبی است، اما امروز شناختن مرزها و محدودیتهایتان شما را از ناامیدی فردا نجات می‌دهد.

    [​IMG]
    شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی‌آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی‌شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!

    [​IMG]
    امروز دوستان و همکارانتان نظریات خیلی خاصی عرضه می‌کنند و شما در عین حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر می‌کنید، دلتان نمی‌خواهد دست از تنبلی بردارید. شما راه و روش خود را تثبیت کرده‌اید و نمی‌خواهید به منظور پیدا کردن دیدگاه‌های متفاوت فکر خود را تغییر دهید. بادقت به حرفهایی که دیگران می‌زنند گوش دهید، اما بعد دست به کار شده و هر کاری به نظرتان بهتر بود را انجام دهید.

    [​IMG]
    با وجود مشکلاتی که در محل کارتان احساس می‌کنید روز خوبی را برایتان پیش بینی نمی‌کنیم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر می‌کنید بد نیستند. اگر فقط یک بار احساسات خود را مطرح کنید، آن موقع موقعیت مناسبی برای به وقوع پیوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتی که منطق را پیشه خود سازید، صداقت داشتن بهتان کمک می‌کند مسیر پیش رویتان را هموار کنید.

    [​IMG]
    امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.