1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد


    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 05 مهر 1400

    [​IMG]
    امروز كاملاً آمادگی دارید كه یك ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه‌های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می‌رسند. خیالهای زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید كه لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.

    [​IMG]
    شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حدقال كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.

    [​IMG]
    همه چیز گویای این است كه شما بدون دوستانتان هیچ كاری نمی‌توانید بكنید. امروز شما احساس رخوت و سستی می‌كنید و فكر می‌كنید كه توانایی كمی برای كار كردن دارید، اما زمانی كه بتوانید كاری انجام دهید خیلی خوشحال خواهید شد. نباید یك جا بنشینید و در مورد احتمالاتی كه وجود دارد بحث كنید. اصلاً اهمیتی ندارید كه شما چه تصمیمی می‌گیرید. فقط با دیگران ارتباط داشته باشید و فرصت تفریح كردن و شاد بودن را از دست ندهید.

    [​IMG]
    حالا كه عطارد در سومین خانه شما (خانه ارتباطات) قرار گرفته است، شما می‌توانید در مورد تغییراتی كه به وجود آمده صحبت كنید. شما توانایی‌های خود را بازیافته‌اید و الان بهتر از همیشه می‌توانید از پس كارهای متنوع بربیاید. همان طور كه در بالا گفته شد، شما در زندگیتان به تحرك نیاز دارید، بنابراین فقط در موردش صحبت نكنید، از خانه‌تان بیرون بروید وكاری را انجام بدهید كه هم برایتان جالب باشد و هم یك كار بدنی به حساب بیاید.

    [​IMG]
    حتی اگر شما از اینكه همیشه نقش قهرمان را بازی كرده‌اید خسته شده باشید، امروز هم افراد زیادی به شما تكیه كرده‌اند و از شما می‌خواهند كه از آنها حمایت كنید. عطارد در ماه اسد قرار دارد و اگر آنها متوجه بشوند كه خودشان هم باید بیشتر تلاش كنند شما خوشحال‌تر خواهید شد. شما از اینكه یك نفر كار بقیه را هم انجام دهد ناراحت می‌شوید.

    [​IMG]
    در حالیكه عطارد سیاره بخت شما وارد نشانه‌تان می‌شود، امروز می‌تواند برای شما روزی جادویی باشد. امروز چند ساعتی را در سكوت و خلسه به تمركز كردن بگذرانید و یا برای پیاده روی كردن به طبیعت بروید. این گونه فعالیتها نه تنها از نظر روانی برایتان مفید است، بلكه به شما توانایی سر و سامان دادن به اهدافتان را می‌دهد و در نتیجه شما می‌توانید برنامه روشنی برای خود تهیه كنید كه در نهایت لبخند را بر صورت شما خواهد نشاند.

    [​IMG]
    در حالی كه عطارد وارد یازدهمین خانه شما (مربوط به دوستان و فعالیتهای گروهی) می‌شود، زندگی شغلی شما كه همیشه پرمشغله بوده، امروز نسبت به روزهای قبل پرمشغله‌تر هم می‌شود. اتفاقات جدیدی كه پیش می‌آید تا حدودی شما را عصبانی می‌كند، به خصوص اگر شما بخواهید ساعتی را در خلوت و تنهایی سپری كنید. فراموش نكنید كه یازدهمین خانه شما به آینده شما مربوط می‌شود، بنابراین حتی اگر احساس می‌كنید كه به تنهایی نیاز دارید، اجازه بدهید كه رویاهایتان شما را به هر جا كه می‌خواهند با خود ببرند.

    [​IMG]
    در حالیكه عطارد در یازدهمین خانه شما به چندین سیاره دیگر ملحق می‌شود، زندگی شما نیز در ظاهر خیلی خوب به نظر می‌رسد. الان وقت در خانه ماندن و فكر كردن به اینكه چه كاری می‌توانید انجام دهید نیست. لازم است كه از خانه خارج شوید مردم دیگر را ببینید و آنها هم شما را ببینند. رویا پردازی كردن را رها كنید و به روزهای دیگر موكول كنید. الان وقت این است كه خودتان را مطرح كرده و مورد تعریف و تمجید واقع بشوید.

    [​IMG]
    در حالیكه شما مدافع انقلاب و اعتراض كردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌كنید. شما می‌توانید امكانات شگفت‌انگیزی كه در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است كه در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینكه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم كه كوچك باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

    [​IMG]
    گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینكه به جای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه كارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا كمی تغییر كرده‌اید. شما می‌خواهید كارهای زیادی انجام دهید و برای انجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید. اما شما به كیفیت كارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این كارها را انجام دهید. قبل از اینكه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه جلب توجه كردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضی نخواهد كرد.

    [​IMG]
    اكنون برایتان سخت است كه تصویر روشنی از اهدافتان در ذهن تجسم كنید، برای اینكه خیلی به اطرافیانتان وابسته شده‌اید. اگر توجه شما از كارهای خودتان به طرف شخص دیگری معطوف شده است، قبل از اینكه تصمیم مهمی بگیرید حواستان را خیلی جمع كنید. شما به هیچ وجه قصد ندارید كه چیزی را تغییر دهید، فقط این روزها باید از اهمیت روابطتتان آگاه شوید.

    [​IMG]
    اگر امروز همسر شما یا یكی از دوستانتان خیلی پرخاشگر شده است سعی كنید خونسردی خود را حفظ كنید. سریع واكنش نشان دادن باعث می‌شود طرف مقابلتان عقب نشینی كند و بنابراین شما می‌توانید برتری خود را ثابت كنید. اما این استراتژی قدیمی شده است، برای اینكه اگر كسی مجبور بشود به شكستش اعتراف كند، در حقیقت یعنی هیچ برنده‌ای وجود نداشته است. از مجادله كردن اجتناب كنید، اما چیزهایی را اعتقاد دارید واقعیت دارند را به زبان بیاورید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 07 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز چیزهایی در حال تغییر كردن است و شما كاملاً نمی‌توانید بفهمید كه آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید كه به خاطر طرز فكر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همكاران و شریكان شما آن طور كه انتظار دارید نیستند. به جای اینكه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه كنید، در لحظه حال زندگی كنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال كنید.<

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینكه به سرزمین رویاها سفر كرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید كه دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فكر می‌كند كه می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل كنید اشتباه كرده‌اید برای اینكه به اندازه كافی زحمت نكشیده‌اید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شاید این روزها شما دوست داشته باشید كه رابطه نزدیكتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممكن است شما فكر كنید كه در تصمیم‌گیری‌هایتان شكست خورده‌اید، برای اینكه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه كردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر كار اشتباهی است؛ این دو مقوله كاملاً با هم متفاوتند. زندگی كردن در زمان حال بهتر از سفر كردن در گذشته است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فكری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید كه لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فكر می‌كنید، احساس می‌كنید كه قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فكر كردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است كه می‌توانید واقعاً شادی را تجربه كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز تفكرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است كه مثبت اندیشی خود را تقویت كنید. قبول كردن یك مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیتهای هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما كمك می‌كنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: شما اعتقاد دارید یكی از مسیرهایی كه برای تمام كردن كارهایتان باید طی كنید به روابطتتان بستگی دارد. درحال حاظر شما كارهایی كه باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌كنید، اگر مشا برای خود اهداف كوتاه مدت تعیین كرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینكه در شك و بدبینی سیر كنید، از جملاتی مثل «من می‌توانم» و «باید این كار را بكنم» استفاده كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان:شما این روزهای در خانه‌تان احساس كمبود می‌كنید. این احساس می‌تواند بازتاب یكی از اتفاقاتی باشد كه در دوران كودكیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممكن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند، خانواده و یا یك سگ خانگی را داشته باشید. رویاپردازی و آرزو كردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی كنید تا شاد باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیكتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست كنند. با وجود این اگر این مشكلات موقتی باشند برایتان بهتر كه بهشان رسیدگی كنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی كه مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد كه به مشكلات حل نشده خودتان هم توجه كنید. ولی اكنون زمان مناسبی برای مطرح كردن مشكلات خود و پیچیده‌تر كردن اوضاع نیست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: فكر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاری كه انجام می‌دهید فكر می‌كنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است كه راه و روشهای شخصیتان را امتحان كنید تا محركهایی كه باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن:شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت كننده‌ای كه دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت كرده و خودتان را دست كم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران كودكی شما دارد، زمانی كه یكی از والدینتان، معلمتان یا یكی از دوستانتان به شما حرفی زده است كه دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است كه نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فكر نكنیم. یك بار كه این كار را بكنید شك و بدبینی‌تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های بشری و كارهایی كه انجام می‌دهیم را درك كرده‌اید. هم اكنون رویاهای شما كاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوحشان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینكه وقتتان را صرف فكر كردن به اتفاقات بدی كه در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بكنید، بر روی كارهایی كه می‌توانید انجام دهید تمركز كنید. و به جای اینكه تلاش كنید چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را كه می‌توانید اصلاح كنید.<
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 09 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما نمی‌توانید بیشتر از این صبر کنید، برای اینکه اعتقاد دارید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید! باوجود اینکه شاید آمادگی دست به کار شدن را نداشته باشید، ولی پیش از این از نظر ذهنی آمادگی دارید که شروع کرده و بازی را آغاز کنید. شما باید از تفاوت‌های موقعیت اخیر خود و اهداف آینده‌تان آگاه باشید، اما سعی نکنید در مورد هردوی آنها با هم تصمیم گیری کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: نگرش شما نسبت به شغلتان همیشه نگرشی خوش بینانه است، اما حالا نسبت به منافع خود خیلی ایده آل‌گرا فکر می‌کنید. حتی اگر هیچ چیزی به آن خوبی که شما دلتان می‌خواهد نباشد، باز هم نمی‌توانید بدبین باشید! پیشرفت‌های خیلی جذابی در زندگی‌تان حاصل شده که دلیلی برای امیدواری شما شده است. اما از رویاهای خود توقع زیادی نداشته باشید! چراکه بیش از اندازه رویایی و خیالاتی بودن زمینه را برای ناامیدی‌ها و ناکامی‌های بزرگ فراهم می‌کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما اخیرا در عین حال که به پیچیدگی روابط خود فکر می‌کردید، تا حدودی غمگین و ناراحت می‌شدید و حالا بدون اینکه به طور کامل در زندگی خود تغییراتی بدهید به چیزهایی که می‌خواهید رسیده‌اید. بعضی اوقات تا حدی گیج می‌شدید که نمی‌توانستید تشخیص بدهید مرحله بعدی کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعیت روحی شما تغییر می‌کند، چرا که شما به واسطه تخیلات‌تان جُنب و جوشی را در خود احساس می‌کنید و این بهتان اجازه می‌دهد که آنچه پیش رو دارید را واضح و روشن بسازید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز یک نفر کاملا رک و بی پرده با شما حرف می‌زند و ممکن است کمی عصبانی بشوید. شما مثل اینکه فکر می‌کنید همه چیز را راجع به یکی از دوستان خوبتان می‌دانید و سپس به چیزهایی توجه می‌کنید که با آنچه فکر می‌کردید واقعیت دارد جور در نمی‌آید. شما نمی‌دانید مشاهدات اخیر خود را باور کنید یا فرضیات گذشته خود را! به زور دنبال جواب نباشید؛ حقایق به مرور زمان روشن خواهد شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: در حالیکه ماه در هفتمین خانه شما، یعنی خانه شریکان و دوستانتان قرار دارد، شور و هیجان روابط‌تان بیشتر می‌شود. اما اگر احساس کنید که یک نفر از شما دوری می‌کند، شما هم نمی‌توانید به راحتی با او ارتباط برقرار کنید و در این کار به مشکل برمی‌خورید. حقیقت این است که حس امنیت خواهی‌تان فاصله‌ای را بین شما با بقیه ایجاد می‌کند که از آن چیزی که در ظاهر نشان می‌دهد وسیع تر است. به دیگران اجازه بدهید بدون اینکه استقلال و آزادی‌هایشان به خطر افتد، فضایی که برای معرفی کردن خود نیاز دارند را ایجاد کنند. درنهایت این کار می‌تواند تعهدات و عهدهایی که پیش از این داده بودید را معتبرتر کند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهريور: هم اكنون وقت سر كار رفتن است، اما این اتفاق آن چیزی نیست که شما در ذهنتان مجسم می‌کردید. کارهایی که شما طی چند روز گذشته شروع کرده بودید تغییرات شگفت انگیزی می‌کند، بنابراین خیلی مهم است که بتوانید انعطاف پذیر باشید. اگر روشی که قبلا به کار می‌گرفتید دیگر به خوبی گذشته کارآیی ندارد، لازم است که حتما نگرش نو و جدیدی داشته باشید. باوجود اینکه وسوسه می‌شوید که به توانایی تحلیل گرایانه خود اتکا کنید، اما بدون اینکه در مورد عملکرد خود قضاوت کنید، از حسی کارکردن و در لحظه حال بودن نترسید!

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:شما جهش و تغیرات ناگهانی مثبتی داشته‌اید، اما هنوز هم لازم است که به خودتان اجازه بدهید تا چند روز وظایف منظم روزانه تان را کنار بگذارید. خوشبتانه شما تا بحال توانایی این را پیدا کرده‌اید که بیشتر از کارهای مربوط به خانه و خانواده برای شناخت و ابراز کردن وجود خود زمان صرف کنید. اما این رفتاری همه جانبه و دائمی نیست. پس قبل از اینکه با حرفه‌ها و شغل‌های جالب و هنری به دنبال لذت و تفریح بروید، اصول نیازات و الزامات را تحت پوشش قرار دهید

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی ‌لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: ظاهرا امروز نسبت به گذشته راحت‌تر می‌توانید برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده و دست به کار شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما از تمام مسئولیت‌ها فارغ هستید، بلکه هم اکنون توانایی بیشتری دارید و می‌توانید بدون اینکه درقید و بند محدودیت‌های افراد دیگر گیر کنید به حرکت خود ادامه بدهید. از آزادی‌ها و اختیارات جایگزین استفاده کنید، اما از حقوق و مزایای جدید خود سوء استفاده نکنید، وگرنه آزادی و استقلال‌تان خیلی سریع تر از وقتی که پدیدار شده بوید، ناپدید و نابود می‌گردد

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: نشان دادن ابتکار و یا کارهایی که پیش از این شروع کرده بودید شاید در میزان موفقیت شما تاثیری نداشته باشد. یکی از بخش‌های ساخت و ساز توانایی‌های شغلی، ذات وجودی شما را هم درگیر کار می‌کند، که در مورد افراد دیگر شاید این گونه نباشد. ولی روی دیگر سکه فرق می‌کند!! چرا که بسیار مهم است که شما دوباره کاری نکرده و دوباره همان کارهای قلبی را انجام ندهید. انجام دادن کارهای بیش از حد غیر متعارف باعث می‌شود مردم احسااحس راحتی نکنند. پس سعی کنید در همه احوال میانه رو باشید

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: حالا ماه به نشانه شما بازگشته است و در حالیکه احساسات شما از جایی به جای دیگر تغییر می‌کنند به سختی می‌توانید بشناسیدشان. خوش بینی و هیجان بهتان راهی را نشان می‌دهد که ترس از تغییر کردن را برای همیشه نابود کنید و سسپس پله‌های ترقی راطی کرده و به مراحل بعدی روید. پس قبل از اینکه انرژی تان فروکش کند، شور و شوق خود را حفظ کنید

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما همچنان در حال تلاش هستید و می‌خواهید بین واقع بینی نسبت به خود و نیز آنچه که افراد دیگر ازتان انتظار دارند. اما اگر آنچه که حس می‌کنید با آنچه در زمان حال اتفاق می‌افتد هماهنگی نداشته باشد، عمل کردن بر اساس تفکرات‌تان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. بادقت به صدای درون خود گوش دهید، اما فعلا در مرد هیچ موضوع مهمی تصمیم نهایی نگیرید. شما هنوز وقت زیادی دارید که بتواند دست به کار شوید<
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 11 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‌شود. ولی این سخن بدین معنی نیست كه اگر گوشه‌ای بنشینید و هیچ كاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می‌رسید. كار كردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام كردن كارهایی كه قبلاً برایشان برنامه‌ریزی كرده بودید به معنای تنبلی كردن نیست. فراموش نكنید كه هیچ نوع مانعی نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می‌توانند سرعت شما را كندتر كرده و بهتان یادآوری كنند كه باید سخت‌تر كار كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: اگر شما فكر می‌كنید كه باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینكه در یك رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان كافی خواهید داشت. هم اكنون برنامه‌ریزی كردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینكه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امكاناتی كه وجود دارد را پیش خود مجسم كنید و از بین آنها آنچه را كه برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: كمتر فعالیت كردن و بیان كردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنكه معمولاً برایتان راحت است كه مشكلات را حل نشده رها كرده و در موردشان صحبت نكنید. با وجود این شما اكنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی كه وجود دارند مقابله كنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان كار نكنید و اگر امكان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: برای شما خیلی سخت است كه عشقتان را به فردی كه با شما احساس راحتی می‌كند ابراز كنید. شاید دیگران توانایی درك میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نكنید كه میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: زمانی كه شما در برابر سرما مقاومت می‌كنید و یا وقتی كه كمی آفتاب زده می‌شوید، مسائل مربوط به سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می‌كنند. اما حتی اگر شما كاملاً سالم هستید و احساس خوبی دارید، باز هم بهتر است كه برنامه‌های ورزشی‌تان را تغییر داده و رژیم غذایی‌تان را نیز اصلاح كنید. ایجاد كردن برنامه‌های روزانه‌ای كه باعث افزایش سلامتی شما می‌شوند امروز نسبت به قبل اهمیت بیشتری یافته‌اند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: در حالیكه ماه در پنجمین خانه شما كه مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را كه در سر دارید تا چند روز آینده كنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است كه به وظایف منظم روزانه‌تان توجه كنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی كردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف كاری شما نمی‌شود؛ بلكه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل كنید كه كاملاً انرژی تازه‌ای كسب كرده‌اید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:ممكن است امروز نیاز پیدا كنید كه به مسائل خانوادگی‌تان توجه كنید، اگرچه این كار برایتان مشكل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینكه به خاطر كارهایی كه مجبورید انجامشان دهید اعتراض كنید، اولویت را به كارهایی بدهید كه هم اكنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر كار بروید. وقتی كه توانستید كارهایتان را در كمترین زمان ممكن كه اصلاً تصورش را هم نمی‌كردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: اگر شما كارهایتان را به تعویق انداخته‌اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن كارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اكنون برای نوشتن نامه، فرستادن یك پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی كه مدتها آن را به عقب انداخته بوده‌اید زمان فوق العاده‌ای است. از بین بردن ابهامات و نكات مبهم نیازمند توجه و تمركز زیادی است، اما باعث می‌شود كه شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز صحبت كردن در مورد نقاط ضعفتان با یكی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی كه شما نسبت به خودتان دارید تغییر كند. اطلاعاتی كه شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید كه با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز در حالیكه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول كنید كمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی كه امكان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول كردن یك مسئولیت چقدر لازم است رویش كار كنید، قبل از اینكه جواب مثبت داده و آن را قبول كنید در موردش كاملاً صحبت كرده و آن را بررسی كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا كه زندگی شما را هدایت كرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی كنید. شما با قرار صحیح خود در یك طرح توانایی عجیبی در تشریح كردن آن دارید. آن چیزهایی كه اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درك و بصیرت خود مواردی را انتخاب كنید كه برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز برایتان جالب‌تر است كه به جای كار كردن وقتتان را با فردی كه دوستش دایرید سپری كنید، و دوست دارید كه شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم كه این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است كه در این كار زیاده روی نكنید، چون قبل از اینكه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نكرده و به خودتان هم برسید. وقتی كه خودتان كاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی كافی دارید كه به دیگران هم محبت كنید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 13 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید كه شما را به منطقه‌های ناآشنا هدایت می‌كند، در جایی كه منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. به جای اینكه طبق برنامه ریزی قبلی خود كار كنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: برای انجام دادن كارهای جدیدتان، حتی اگر دلتان می‌خواهد تنهایی كار كنید، لازم است كه از نزدیك با همكارانتان كار كنید. كنار كشیدن و كم آوردن نمی‌تواند یكی از گزینه‌های شما باشد، برای اینكه دیگران هم سعی می‌كنند شما را درگیر كار كنند. اگرچه این كار خیلی سخت است، ولی شما باید از دوستی‌های خود درس بگیرید. شما هم احساسات خود را ابراز كنید و هرچقدر هم بحث كردن برایتان سخت بود باز هم به گفتگو ادامه بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز امكان دارد یك نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث‌ها درگیر می‌كنید خبرهای خوش می‌تواند جدی‌تر شوند. سرباز زدن از همكاری با دیگران كار منطقی ای نیست، برای اینكه بهتر است قبل از اینكه دست به عمل بزنید بفهمید كه چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود كردن انتخاب‌های خود خیلی بیشتر از قبول كردن همه چیزهایی كه بهتان پیشنهاد می‌شود برایتان مفید خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر:شما امروز اعتقاد دارید كه خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی كه الان می‌زنید ممكن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام ول كنید، كه این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف كردن كارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی كه بین شما و دیگران وجود دارد را كاهش دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما در اوج بازی قرار گرفته‌اید و آماده پریدن، خلاقیت و شاد بودن هستید! اما شما در استفاده كردن از توانایی های خود شك دارید، چراكه نمی‌خواهید با انجام دادن كارهایی كه زیاد مهم نیستند انرژی خود را تلف كنید. سعی نكنید جذابیت‌ها و لبخند خود را پنهان كنید. به دیگران بگویید چه احساسی دارید و حتی اگر طبق میل آنها رفتار نكرده‌اید نگرانی به خود راه ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما دلتان نمی‌خواهد كه در خانه بمانید، ولی امكان اینكه تمام روز بیرون از خانه بمانید وجود ندارد، چرا كه اكنون كارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید. شما اكنون در دوره‌ای از زندگی خود هستید كه حرف‌های شما می‌توانند تعیین كننده شكست و یا موفقیت‌تان باشند، پس به خاطركارهایی كه باید انجام بدهید شكایت نكنید و غر نزنید! در عوض تا جایی كه می‌توانید با نگرش و دید مثبت كارهای خود را در داخل خانه انجام دهید و بعد به سر كار بروید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: آرزوهای بزرگ و آرمانی در سر داشتن شاید عاقبت كمی‌ ناامیدتان كند، چراكه ممكن است حوادثی كه اتفاق می‌افتد به آن خوبی كه شما در ذهنتان تصور كرده بودید نباشد. با وجود این شما می‌توانید كارهای خیلی زیادی انجام دهید و همین فعالیت و سازندگی شما بهتان كمك می‌كند نگرش های منفی مربوط به خود را اصلاح كنید. خودتان را با ایده‌آل‌هایتان مقایسه نكنید؛ به جای اینكه به كارهای ناتمام خود فكر كنید به كارهایی كه انجام دادید فكر كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما امروز نسبت به وضع مالی خود و یا دست كم نسبت به امكاناتی كه دارید خیلی خوش بین هستید. حالا بهرام در نشانه شما قرار دارد و انرژی زیادی در خود حس می‌كنید كه شما را قادر می‌سازد بیشتر از همیشه كار كنید. اما این انرژی زیاد می‌تواند خشم و عصبانیت شما را نیز آشكار كند، پس راهی پیدا كنید كه بدان وسیله احساسات غیر منتظره‌تان را خاموش كنید، وگرنه درگیر مسائل می‌شوید كه اصلا به نفعتان نیستند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل كاری نیست. شما احساس می‌كنید كه وظایف زیادی دارید، در حالیكه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌كشاند. فقط یادتان باشد كه نتایجی كه امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه كردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز شما به یك دوراهی رسیده‌اید كه فهم و بینشتان به شما چیزی می‌گویند ولی شما كار دیگری انجام می‌دهید. گاهی اوقات شما با موفقیت می‌توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی كه با آن چیزی كه شما می‌دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه كنید. با وجود این امروز شما سعی می‌كنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می‌توانند بر كارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باشید كه دیگران از شما قدردانی كنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز احتمال موفقیت برای شما بیشتر شده است، چراكه به هیچ درخواستی جواب منفی نمی‌دهید. شما قادر هستید بدون توجه به موانعی كه پیش رویتان قرار دارند، همچنان اهداف خود را داشته باشید. دیگران این روزها از سرسختی شما شگفت زده شده‌اند، اما اجازه ندهید عكس العمل‌های آنها شما را از اهدافتان دور كند. توجه خود را روی مقصدتان متمركز كنید و با ثبات قدم در همین مسیر گام بردارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: حالا كه ماه به نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ انرژی می‌دهد، وسعت و دامنه فهم و دانش شما نیز بیشتر شده است. به خاطر اینكه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت‌هایتان پیش شما می‌آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می‌گیرید و به محض اینكه یكی از آنها را برگزینید، كسانی كه از مسیر اول سودی عایدشان می‌شود برایتان مشكل درست می‌كنند. تا جایی كه امكان دارد هیچ كدام را انتخاب نكنید و میانه رو باشید تا موقعی كه راه سومی ‌هم نمودار شود.
     
    M @ H @ K، m naizar و Mr ok از این ارسال تشکر کرده اند.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - پنج شنبه 15 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: مثل اینكه امروز همه می‌خواهند دوست شما باشند و شما نمی‌توانید به كسانی كه ازتان درخواست كمك می‌كنند به راحتی جواب منفی دهید. شما احساس محبوب بودن می‌كنید و نمی‌خواهید كه این محبوبیت را از دست بدهید. با این حال درست نیست كه به خاطر اینكه دیگران شما را دوست داشته باشند از آنها حمایت كنید. الان بهترین تاكتیك برای شما متعادل نگه داشتن روابط دوستانه تان است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما دوست دارید در محل كارتان باشید، چراكه امیدهای خیلی زیادی برای كارهایی كه می‌خواهید تمام كنید دارید. اما انتظاراتی كه به دنبال این كار شما به همراه است، موجب ناامیدی تان در چند روز آینده می‌شود. دچار وسوسه نشوید و هر كاری كه هر كسی بهتان پیشنهاد می‌كند را انجام ندهید! فقط پایتان را به اندازه گلیمتان دراز كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد:هم اكنون شما به خصوص وقت‌هایی كه جذابیت‌تان چشم كسی را می‌گیرد، می‌توانید فردی كاملاً مجاب كننده باشید. اما چرخه فعال و پویای بین عطارد سیاره بخت شما و ژوپیتر حاكی از این است كه اگر یك بار شروع به صحبت كنید دیگر نمی‌دانید كی باید از حرف زدن دست بردارید! اگر شما زیاد حرف بزنید، پیام خود را به درستی به دیگران نخواهید رساند، بنابراین قبل از اینكه شروع كنید خوب حواس خود را جمع كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراكه نمی‌توانید در برابر تغییراتی كه به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌كنند دلیل اینكه باید انسان كامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فكر تفریح كردن هستید! ماه تاریك برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان كمك می‌كند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و به دنبالی منبری برای صحبت كردن و گفتن حرف‌هایی بیهوده می‌گردید!! اما وقتی شما از گفتن این حرف‌ها هدفی ندارید، دیگران هم دوست ندارند به حرف‌هایتان گوش بدهند. هرچقدر كه با پرداختن به جزئیات وقتتان را تلف كنید، سخنرانی شما غیر قابول قبول‌تر به نظر می‌رسد. در نهایت اگر درایت و منطق خود را ملاك قرار بدهید، عاقلانه تر از این است كه هر كسی كه پیش رویتان نشسته را قانع كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز زمانی كه ایده‌های خود را برای دیگران آشكار می‌كنید، نظرات عالی شما در مورد عشق در بوته آزمایش قرار می‌گیرد. شما می‌دانید كه افكارتان با روش معمول و مرسوم نگاه گردن به اشیاء، با یكدیگر هماهنگ و سازگار نمی‌شوند. از متفاوت بودن نترسید، حتی شاید از این كار لذت هم ببرید. فقط آنقدر انعطاف ناپذیر نباشید كه دیگران ازتان دوری كنند، چراكه شما معمولاً آدم سرسخت و لجوجی هستید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: شما امروز حس خوبی نسبت به خود و جایگاه خود در زندگی دارید، اما چونكه نمی‌توانید هرچیزی را سر جای خود نگه دارید، نمی‌توانید به روشنی دیدگاه خود در مورد موقعیت‌های شخصی و سیاسی را ابراز كنید. شما در یك لحظه فوق العاده خوش بین شده و در لحظه دیگر گویی كه آسمان به زمین رسیده! ایمان و اطمینان شما خیلی سریع به بدبینی تبدیل می‌شود، بنابراین تا موقعی كه دیدگاه‌های بیش از حد احساسی خود را متعادل نكرده‌اید هیچ تصمیم مهمی‌ نگیرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: حتی اگر در زندگی تان مشكلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتكا كنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیك غرق شده‌اید كه می‌كوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل كنید. شاید این كار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اكنون بهتر است به جای سیر كردن در آسمان‌ها كمی ‌واقع بین تر باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز با توجه به گردش بهرام به دور ژوپیتر پیام‌هایی به شما ارسال می‌شود كه می‌توانید در اوج باشید. امروز ژوپیتر سیاره فرمانروای شما تلنگری قوی از بهرام نگران دریافت می‌كند و انرژی و توانایی مضاعفی به شما می‌دهد و یا اینكه شما را در مباحثه‌های غیر لازم قرار می‌دهد. به جای اینكه بر سر اختلافات جزئی بحث كنید، با ایده‌های بزرگ موافقت كنید و بعداً به جزئیات توجه كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ كنید، چراكه فكر می‌كنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فكر می‌كنید كه به اندازه كافی صبر كرده‌اید. كاملاً واضح و مبرهن است كه شما می‌دانید برای اینكه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه كارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد كرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است كه چند روز دیگر هم صبر كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز شما دیگر نمی‌خواهید رازی را پیش خود نگه دارید، اما باید این كار را بكنید! برای اینكه وقتی كه از روی اعتماد حرفی به شما زده شده است، اصلاً خوب نیست آن را فاش كنید. خوشبختانه موضوعات جالب خیلی زیادی برای بحث كردن وجود دارد. در ضمن اگر شما قبول كنید كه بهتر است بعضی از حرف‌ها ناگفته باقی بمانند، احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز همكاران شما ظاهراً خیلی جدی شده‌اند و شما نمی‌توانید با نظریات آنها موافقت كنید. حتی اگر آنها مصلحت شما را بدانند شما نمی‌توانید از خوش بینی خود دست بردارید. فقط فراموش نكنید كه باید هم انسان مفیدی باشید و هم مثبت اندیش و در عین حال در شرح دادن موقعیت و جایگاه خود زیاد مبالغه نكنید.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - شنبه 17 مهر 1400

    [​IMG]
    هم اكنون توجه كردن به رژیم غذایی تان از اهمیت زیادی برخوردار است، ولی شما دوست دارید برنامه منظم روزانه خود را ادامه دهید. شاید برخی برنامه‌های غیرقابل پیش بینی در محل كار شما را مجبور كند رژیم غذایی و یا تمرینات ورزشی تان را تغییر دهید و در نتیجه این تمرینات خیل سختی خواهید كشید. خوشبختانه شما می‌توانید در مشكلات و سختی‌ها به یك دوست و یا همسر خود تكیه كنید و شاید فرصت كافی برای مواظبت كردن از خود را نیز پیدا كنید.

    [​IMG]
    شما احساس می‌كنید به خوبی از پس انجام دادن كارهای سخت خود برآمده‌اید، ولی مورد تشویق واقع نشده‌اید. هم اكنون اگر قرار است مسئولیت‌های بیشتری را تقبل كنید، بدون اینكه برای خود احساس تاسف كنید و یا به اطرافیان‌تان غُر بزنید، فقط كارتان را انجام دهید. این جریان آنقدر كه شما برای خود گنده كرده‌اید بغرنج نیست! شما حتی اگر نتوانید به زودی نتیجه كارتان را ببینید ولی باز هم دوست دارید بیشتر تلاش كنید.

    [​IMG]
    شما امروز خصوصاً اگر بخواهید به مسافرت رفته و یا زمانی را به آموزش و یادگیری اختصاص دهید، نمی‌توانید شور و هیجان خود را كنترل كنید. البته اگر بخواهید با آموزش دیدن یا تجربه عملی دانش خود را بالاتر ببرید موانعی سر راهتان نیز وجود خواهد داشت كه می‌توان به مشكلات خانواده و وضعیت مالی تان اشاره كرد. ناامیدی خودتان را به افراد دیگر منتقل نكنید؛ فقط كارهایی كه باید اكنون انجام دهید را تمام كنید و امید داشته باشید كه اوضاع در آینده بهتر شود.

    [​IMG]
    امروز حدود ظهر وقتی كه ماه وارد برج احساسی دلو می‌شود، شما تحولی در انرژی و توانایی‌های خود حس می‌كنید. ولی وقتی كه نمی‌توانید با احساسات خود ارتباط برقرار كنید عصبانی شده و روزهایی كه از مشكلات سخت فرار می‌كردید را به یاد می‌آورید. ولی امروز اصلاً مثل آن روزها نیست! پس ترس‌های قدیمی ‌خود را به زمان حال منتقل نكنید. استراحت كردن را بهتان پیشنهاد می‌كنیم، چرا كه استراحت تضمین می‌كند كه دوباره آسایش و راحتی گذشته را به دست می‌آورید.

    [​IMG]
    امروز شما باید به غیر از خودتان، حواستان به كس دیگری هم باشد. شاید امروز را با برنامه‌ای مادی و ملموس آغاز كنید، اما وقتی كه نگرانی‌های تان برنامه شما را غیر قابل مدیریت ساختند لازم است كه استراتژی اصلی خود را رها كنید. از اینكه توقعات‌تان كوچك و ناچیز بشوند نترسید، فقط كارهایی را انجام دهید كه برای تغییراتی كه دیگران از شما انتظار دارند بهترین جواب باشد.

    [​IMG]
    امروز كار درست و خوب انجام دادن برایتان تبدیل به معضلی شده است، چراكه احساس سردرگمی ‌می‌كنید. شاید خودتان بدانید كه چه كاری برایتان بهتر است، اما انتظارات و درخواست‌های افراد دیگر از شما آب را گل آلود كرده و در نتیجه دست برداشتن از شك‌ها و دو دلی‌هایتان كار سختی شده است. به جای اینكه روی برنامه‌های ایده‌آل تمركز كنید، واقع بین بوده و به اینجا و زمان حال فكر كنید.

    [​IMG]
    فال روزمتولدین فروردین: شما می‌توانید امروز مطمئن تر از همیشه باشید و این احساس به شما قدرت و توان لازم برای رویارویی با مسائل را می‌دهد. تغییرات ناگهانی كه امروز احساس می‌كنید به خاطر این است كه سیاره حاكم شما بهرام با پلوتون در یك ردیف قرار گرفته‌اند. حتی آنهایی كه شما را می‌شناسند ممكن است از این تغییر شما شگفت زده شوند و متعجب شوند چرا كه قبل از اینكه دست به كاری بزنید به احساسات دیگران توجه نمی‌كنید و می‌خواهید خودتان تصمیم گرفته و مقتدر باشید. به این تمایل خود آگاه باشید چرا كه می‌تواند امكان رفتارهای ناخودآگاه را در شما كاهش دهد. سعی كنید به جای اینكه فقط به منافع خود فكر كنید به منافع دیگران نیز توجه كرده و سعی

    [​IMG]
    خاطره‌ای قدیمی ‌مربوط به دوران كودكی و یا مشكلی عاطفی مربوط به گذشته خانواده امروز از ضمیر ناخودآگاه شما بیرون آمده و تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هرچقدر كه سعی كنید آن را مخفی كنید، قوی‌تر می‌شود. الان بهترین كار این است كه كسی را كه خیلی بهش اطمینان دارید پیدا كرده و داستان خود را به او بگویید، حتی اگر قبلاً هم این كار را كرده باشید باز بهترین روش است. دوباره عنوان كردن این مساله بهتان كمك می‌كند چیزهایی جدیدی راجع آن بفهمید.

    [​IMG]
    امروز در محل كار نمی‌توانید سرحال و قبراق باشید، چراكه افراد دیگر شما را تحت فشار قرار می‌دهند كه كارهایی را انجام دهید كه همیشه از انجام دادنشان اجتناب می‌كردید. متاسفانه شما مجبورید طاقت آورده و هرچه ازتان انتظار دارند را انجام دهید، چراكه اگر كار دیگری بكنید اینگونه به نظر می‌رسد كه فرد بی مسئولیتی هستید. اما فراموش نكنید افرادی هم هستند كه می‌توانند با شما همكاری كنند، پس با آنها صمیمی‌ شده و چیزهایی را كه لازم دارید از آنها بخواهید.

    [​IMG]
    امروز شما باید بفهمید كه چه چیزی باعث شده شرایط سخت ودشوار زندگی تان تبدیل به نگرش‌های مثبت بشود. شاید توانایی بهتر كردن و زیباتر كردن زندگی تان را داشته باشید، اما ابتدا لازم است بتوانید افراد دیگر و حتی خودتان را ببخشید. فهمیدن اینكه هیچ كس ملامت‌تان نمی‌كند شما را قادر می‌سازد كه ناراحتی‌های قدیمی ‌را فراموش كرده و به زندگی عادی خود برگردید.

    [​IMG]
    هرچه زودتر در اول صبح كارهای قبلی خود را تمام كنید، چرا كه ماه وارد نشانه‌تان شده و انرژی جدیدی بهتان می‌دهد و شما علاقه مند می‌شوید به جای انجام دادان كارهای تكراری و همیشگی بیشتر با دوستان و هكارانتان همكاری كنید. باوجود این ممكن است به مانعی غیر قابل تشخیص برخورد كرده و اگر ندانید كه چه موقع باید كوتاه بیایید، ناامید خواهید شد. اگر دیگران زیاد مشتاق به حرف زدن نیستند، شما آنها را مجبور نكنید. فعلاً عقب نشینی كنید ولی آماده باشید كه بعداً دوباره سعی كنید.

    [​IMG]
    امروز شاید دوست و یا همسرتان بخواهد روی شما تسلط و نفوذ داشته باشد، اما شما مجبور نیستد در برابر زور و فشار تسلیم شوید. البته آگاه باشید كه شما نمی‌توانید این احساس جدیدی خود را از تضادهایی كه در گذشته با فردی مشابه داشته اید جدا كنید. به جای اینكه همان اشتباهات گذشته را تكرار كنید، به روشنی نظرات خود را ابراز كنید و بعد ببینید كه چه اتفاقی می‌افتد.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 19 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: در حالی كه شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می كنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی كه به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی كار كنید. این را هم در نظر داشته باشید كه ممكن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی كه تا كنون رهبری كرده اید بشوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شاید شما دلتان می خواسته كه آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یك روز خوب را به طور كامل خراب خواهید كرد. به جای صحبت كردن در مورد اتفاقات بدی كه افتاده است، عصبانیت خود را به عملكردی صحیح تبدیل كنید. به كارهایی كه می توانید برای بهتر كردن زندگی تان انجام دهید فقط فكر نكنید، بلكه این كارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نكته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود كه در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما امرو تقریباً برای تفریح كردن وشاد بودن آمادگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود كه شما از یك ملاقات كوچك بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته كشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود كه این كار را بكنید. به جلوحركت كرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یك سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد كرده اید و این موضوع همان قدر كه می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یكی از بزرگترین تواناییهای شما این است كه می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر كنید. باوجود اینكه صبركردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از كارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید كه كاری جدید را شروع كنید وخیلی سریع آن را تمام كنید. فرامش نكنید كه كمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما بسیار به سفر كردن علاقه پیدا كرده اید و دوست دارید یا به كوهستان و یا به جزیره ای كوچك بروید. هیچ چیزی اكنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف كند. تنها مشكلی كه وجود دارد این است كه شما اگر رویاهایی خود را مطرح كنید ممكن است بیشتر از قبل برای انجام این كار وسوسه شوید. اما این كار غیر ممكن نیست، بنابراین تا موقعی كه مطمئن نشده اید هر چیزی كه برای این مسافرت لازم است را تهیه نكرده اید، برای تبدیل كردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نكنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما امروز نمی توانید آن كارهایی كه می دانید باید انجام دهید و آن كارهایی كه نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می گوید كه موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود كه در خفا و پنهانی شروع به كاوش و جستجو كنید. شما در حالی كه یك سری اطلاعات باارزش را كشف می كنید كه شما را به مسیر جدید هدایت می كنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را كه نیاز دارید داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز ممكن است یكی از دوستان یا همكارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یك گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یك نفر دیگر آشكار كنید. اگر به نظر می رسد كه این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی كه دور خود كشیده اید را خراب كنید. سعی كنید كه منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید كه ادامه بحث به كجا می كشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: فقط كار كردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می كند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح كنید. البته تا موقعی كه شما كارهایتان را تمام نكرده اید این كار غیر ممكن است، اما شما اكنون در حین اینكه كار می كنید برای لحظه كوتاهی می توانید كمی هم خودتان را سرگرم كنید. تمام كارهایی كه لازم است انجام شود بیان كننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی كارهایی كه باید انجام دهید متمركز شوید بنابراین آخر هفته كاملاً برای تفریح كردن آمادگی خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: زمانی كه شما انگیزه حركت كردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید كه بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است كه كمی صبر كنید و ببینید كه بعداً چه احساسی پیدا خواهید كرد. وقتی كه شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع كردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یك واكنش سریع پاك بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: وقتی كه شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت كنید مشكلی برایتان به وجود می آید، برای اینكه شما فهمیده اید كه جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی كه می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید كه با موضوعی كه باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد كیند. فكر كردن به این موضوع واقعاً به شما كمكی نخواهد كرد، برای اینكه فقط بیشتر شما را عصبی می كند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: اكنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد كردن دیگران واقعاً كسانی را كه به شما نزدیكند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید، اما كاملاً مشخص است كه شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد كه دیگران به خاطر عملكردهای شما ناراحت شده اند، آنها را مطمئن كنید كه شما قصد ندارید به كسی ضرر بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی كه كشف كرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یك نفس عمیق كشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما می دانید كه چیزی در حال تغییر كردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید كه آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینكه نمی دانید كه چگونه باید احساسات خود را ابراز كنید. به جای اینكه متكی به كلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم كردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت كه لازم شد می توانید مقصود خود را بیان كنید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه -چهارشنبه 21 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: باوجود اینكه امروز وقت خالی زیادی دارید ولی نمی‌توانید خوب استراحت كنید. شما نمی‌توانید به خوبی بین كارهایی كه قول داده اید انجامشان دهید و اینكه اصلا هیچ كاری انجام ندهید تعادل ایجاد كنید. شما احساس می‌كنید شایستگی داشتن اوقات بیكاری بیشتری را دارید و از افرادی كه وظایف و مسئولیت‌هایتان را بهتان یادآوری می‌كنند رنجیده خاطر می‌شوید. فراموش نكنید دلیل عصبانیت شما واقعا هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ بلكه شما می‌توانید با تغییر دادن نگرش‌های خود زندگی تان را نیز بهتر كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: دوستان شما امروز در عین حال كه فعالیت جدید و غیر قابل منتظره‌ای را بهتان پیشنهاد می‌كنند عامل اصلی هیجانات شما نیز هستند. متاسفانه شما نمی‌توانید به پیشنهادات اجتماعی جواب مثبت بدهید، چرا كه با یك مشكل شخصی و خصوصی دست و پنجه نرم می‌كنید. سعی كنید كه بر اساس همه چیز و هیچ چیز تصمیم گیری نكنید. شما می‌توانید بدون دوری كردن از مسائل مهم باز هم لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز دوستانتان به شما به عنوان یك رهبر و مدیر نگاه می‌كنند، اما وقتی كه شما این مسئولیت را به عهده می‌گیرید از تصمیماتتان شگفت زده می‌شوند. شما زیاد میل ندارید این نقش را قبول كنید، ولی بیشتر از همه انتظار دارید افراد دیگر هم هر یك به نوبه خود مسئولیت‌های خود را انجام دهند. در نهایت یكی از بهترین سیاست‌های شما این است كه حتی اگر روش و سبك شما باعث ناراحتی افرادی كه ازتان پیروی می‌كنند شود باز هم آن را تغییر نمی‌دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما امروز می‌توانید با كمك حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی كه نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان كار نخواهند كرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شك دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز كردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: یك تغییر ناگهانی در احساسات قلبی‌تان امروز شما را قادرمی‌سازد چیزهای بیشتری را با وضوح بیشتر ببینید، اما نمی‌توانید به راحتی این دیدگاه جدید را قبول كنید. شما هنوز درگیر ررویاهای ایده آلیستی خود هستید كه حتی تلنگری خیلی قوی نیز نمی‌تواند این تصویر زیبا را خراب كنید. قبول كردن واقعیت به این معنی نیست كه مجبورید تمام رویاهایتان را فراموش كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: امروز ممكن است یك نفر با رفتارهای غیر قابل پیش بینی‌اش شگفت زده تان كند، اما برای شما بیشتر مهم است كه بتوانید در هر قدمی‌ كه به جلو برمی‌دارید این رفتار را قبول كنید. استقامت و مقاوت شما تحلیل رفته است، اما در نهایت ترس و هراستان از تغییر كردن بیشتر از هر تغییری بهتان آسیب می‌زند. با وجوداینكه در عدم استقامت و پایداری زیاده روی كرده‌اید، ولی كمی‌ صبر و انعطاف پذیری زندگی‌تان را آرام تر خواهد كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: شما امروز شاید سركش و جسور شده باشید و یا شاید هم با فردی روبرو شوید كه برخلاف این انرژی‌های لجام گسیخته فعالیت كرده و كار خودش را می‌كند. البته بهتر است به جای اینكه با دوست و همكارتان به خاطر عدم موفقیتش برخورد كنید، در رفتار خود تغییراتی مثبت ایجاد كنید. هم اكنون به جای اینكه روی افراد دیگر حساب كنید و درنهایت ناامید هم بشوید، بهتر است كه خودتان به تنهایی همه كارها را بكنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: باوجود اینكه امروز سعی می‌كنید بر اعصاب خود مسلط باشید، ولی وقتی بفهمید كسی كه خیلی دوستش دارید احساسات شما را اشتباهی متوجه شده است، نمی‌توانید خونسردی خود را حفظ كنید. نیاز شما برای استقلال و داشتن آزادی بدین معنی نیست كه دوست ندارید كسی هم راهیتان كند و یا از صمیمی ‌شدن خوشتان نمی‌آید، ولی با این حال هنوز هم می‌توانید شریك زندگی تان را بترسانید. تمام تلاشتان را بكنید كه بین روابط و استقلال طلبی‌تان تعادل ایجاد كنید تا بدین وسیله نگرش‌های منفی كه به خاطر ترس از تنها شدن افزایش می‌یابد را از بین ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل كاری نیست. شما احساس می‌كنید كه وظایف زیادی دارید، در حالیكه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌كشاند. فقط یادتان باشد كه نتایجی كه امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه كردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شما امروز هرچقدر كه به برنامه ریزی خود بیشتر بچسبید و بخواهید تابع آن باشید، بیشتر از آن جدا می‌افتید. پس بهتر است به جای اینكه بر طبق ساعت و زمان بندی خود كار كنید، هر كاری كه به نظرتان در مرحله بعدی درست می‌آید را انجام دهید. عجیب اینكه هرقدر از جاه طلبی و بلند پروازی خود بكاهید بیشتر به دست می‌آورید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شاید امروز چیزی یاد بگیرید كه اعتقادات اصلی شما را تغیر دهد و این موضوع برایتان از اهیمت خاصی برخوردار است. حالا شما آماده‌اید كه فكر خود را تغییر دهید و در عین حال به خاطر این تغییر دیدگاه ناگهانی تان دیگران را نیز شگفت زده كرده‌اید. اما شما با وجود اینكه شك و تردیدهایتان را مخفی كرده بودید، ولی مدت زمان زیادی در مورد این دیدگاه جدید خود تحقیق می‌كردید. حتی اگر با ایده‌های جدید خود وارد اجتماع شدید، بدانید كه همیشه باید در حال تغییر كردن باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز باوجود اینكه در مورد تصمیمات مهم خود خیلی جدی عمل می‌كنید، ولی با این حال دیگران باز هم فكر می‌كنند شما اشتباه كرده‌اید. شاید آنها شما را به بی‌مسئولیت بودن متهم كنند، درصورتی كه اصلاً اینگونه نیست. پس اكنون در مورد برنامه‌های مهم خود با آنها صحبت نكنید، شما هرچقدر بیشتر حرف بزنید اختلاف نظرهایتان با آنها بیشتر خواهد شد.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  10. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]
    ماه تولد فال روزانه - جمعه 23 مهر 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: در حال حاضر ممكن است شما دوست داشته باشید نظرات خود در مورد عشق و دوست داشتن را با دیگران در میان بگذارید. اما با این كار ممكن است بین چیزهایی كه می‌خواهید داشته باشید و چیزهایی كه می‌دانید درست است مغایرت ایجاد شود. با فرد دوست داشتنی ای كه می تواند شما را راهنمایی كند تا متوجه برخی از نظریه های نادرستتان بشوید رابطه دوستی برقرار كنید. در نهایت چیزهایی كه امروز یاد می گیرید می تواند بهتان كمك كند بدون اینكه به رابطه دوستانه تان آسیبی بزنید، استقلال خود را حفظ كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: زمانی كه شما تسلیم خواسته و توقعات دوستان و افراد خانواده تان می شوید، خیلی سخت است كه خودتان باشید. اما برداشتهای شما از اتفاقاتی كه روی داده است می تواند كمی غیرقابل قبول باشد. این برداشتها می تواند در مورد قضاوتهای فرد دیگری كه مسبب نگرانی های شما است باشد؛ و یا می تواند در مورد برخی از عقاید مشكل ساز شما باشد. فكر نكنید كه كه از تمام خواسته های دیگران اطلاع دارید. قبل از اینكه هر نتیجه اشتباهی بگیرید از خودشان بپرسید

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز ممكن است كمی به هم ریخته به نظر برسید و احساس كنید كه هیچ كاری نمی‌توانید انجام دهید. با همه این احوال وقتی یكی از دوستان صمیمی تان شما را به یك گپ دوستانه دعوت می كند همه چیز عوض می شود. اگر شما به عدم تمركز خود اعتراف كنید، مطمئناً این كار خیلی به نفعتان خواهد بود. اگر شما شروع به صحبت كردن در مورد شكستهایتان كنید، كارهایی كه باید دفعه بعد انجام دهید برایتان خیلی واضح تر خواهد شد. اما به داشته هایتان زیاد اكتفا نكنید، چون تمركز و دقت شما مدت زمان زیادی دوام نخواهد داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما نتوانید تصمیم بگیرید كه طبق احساساتتان اقدام كنید، كاملاً طبیعی است كه بر سر دوراهی قرار بگیرید. خوشبختانه در اواسط روز نیاز به تصمیم گیری خیلی ضروری به نظر می رسد، برای اینكه امكان دارد اوضاع و احوال برای شما تصمیم گیری كنند. در حالیكه شما منتظر زمان مناسبی برای بیان كردن خواسته های خود هستید، می توانید كاملاً از روی منطق بهترین كار را انجام دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: ممكن است شما فكر كنید كه در روابطتتان با دیگران خیلی ساده و بی آلایش رفتار كرده اید، اما متوجه می شوید كه یك نفر از حرفهایی كه شما زده اید چیز كاملاً متفاوتی درك كرده است. به جای اینكه سعی كنید به عقب برگشته و از منشأ این سوء تفهمات سر در بیاورید، در لحظه حال زندگی كنید و به سمت جلو بروید. اگرچه یك تغییر مسیر می تواند موقتاً شما را از مسیر پیشرفتتان منحرف كند ولی شما از این موقعیت چیزهای ارزشمندی به دست خواهید آورد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: در حال حاضر این طرز فكر كه همه مردم خواسته های شما را می شناسند طرز فكر خطرناكی است، حتی اگر به نظر خودتان كاملاً واضح و شفاف به نظر برسد. فراموش نكنید كه دیگران نمی توانند فكر شما را بخوانند و اگر شما در هیچ صورت به آنها حرفی نزنید، آنها ممكن است دچار استباه شوند. الان موقعیت خیلی خوبی برایتان است؛ وقتی را به تبادل نظر كردن اختصاص دادن می تواند قبل از اینكه مشكلی به وجود بیاید جلوی آن را بگیرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: زمانیكه دوستان و همكارانتان در مورد فعالیتهای گروهی شما صحبت می كنند، شما كانون توجه دیگران می شوید. البته اگر شما دوست داشته باشید برایتان خوب است كه از شلوغی و از جمعیت فاصله بگیرید، اما چشم پوشی كردن از همكارانتان نیز كار سختی است. هر كدام از این دوكار را كه بكنید، شما جوابی برای توجیه كردن خود دارید، و صحبت كردن در مورد آن به وضوح و خیلی زیاد زندگی شما را ساده تر خواهد كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: بلند شوید و بدون ترس حرفهایتان را بزنید، برای اینكه اطرافیانتان به حرفهای شما گوش خواهند داد و شما را جدی خواهند گرفت. البته اگر این كار افرادی كه از شما حمایت می كنند را ازتان دور كرد، زیاد افسرده نشوید. در حقیقت اگر با شور و هیجان زیاد در مورد احساسهایتان حرف بزنید، می توانید پیام خود را به دیگران برسانید. اگر شما در حالی كه با ایمان و اعتقاد كامل یك رابطه دوستی را شروع می كنید، از احساسهایتان هم صحبت كنید بیشتر از همیشه موفق خواهید بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: اگر شما در مورد تفكراتتان صحبت كنید، دیگران به شما كمك خواهند كرد. اما هر ایده روشنفكرانه ای همیشه باعث بهتر شدن اوضاع نخواهد شد. به جای اینكه با حالت فیلسوفانه صحبت كنید و یا حرفهایتان را بچرخانید و پیچیده جلوه دهید، سعی كنید خیلی خودمانی صحبت كنید. صحبت كردن در مورد نیازها و احساسهایتان با فردی كه عاشقش هستید او را به شما نزدیك تر خواهد كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: با وجود اینكه شما حرفهای خیلی مهمی برای گفتن دارید، اما بهترین كار این است كه آنها را خیلی بزرگ جلوه ندهید. بهتر است كه در مورد بعضی از مسائل با احترام و توجه خاصی صحبت بشود، و وقتی رازهای وجود شما و مكنونات قلبی تان آشكار می شود، نیازی نیست كه از بالای یك كوه فریاد بزنید. فراموش نكید كه اكنون اگر شما به نرمی و آرام صحبت كنید حرفهایتان تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: ممكن است كه شما از حرفهای دیگران و خاوسته هایی كه ازتان دارند خسته شده باشید، در عین حال كه آروزی واقعی شما این است كه زمان كمی را به خودتان اختصاص دهید. متأسفانه شما نمی توانید از زیر بار فعالیتهای اجتماعی كه دیگران شما را در آن شرایط قرار داده اند فرار كنید. انرژی تان را بیهوده هدر ندهید، برای اینكه یك گفتگوی معنوی امروز می تواند چیز بسیار مهمی در مورد ارزش كارهایتان بهتان بیاموزد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما امروز توانسته اید به طرز غیر عادی ای عقب افتادگی خود را جبران كنید، اما شما نمی توانید این كارتان را به روشنی برای فرد دیگری توضیح دهید. و این موضوع می تواند كاملاً اعصابتان را خرد كند، به خصوص اگر حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن داشته باشید. بخشی از مشكل شما مربوط به این است كه شما وقتی بیش ازحد هیجان زده اید، بیشتر در مورد خودتان حرف می زنید. نوشتن ایده های مهمتان به شما كمك می كند كه با آنها ارتباط برقرار كرده و ازشان استفاده كنید و در عین حال در مسیر خود نیز باقی بمانید.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.