1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

فرق ماشین ظرفشویی بخارشو و معمولی

شروع موضوع توسط golia70 ‏14/4/21 در انجمن بازارچه انجمن

  1. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏22/2/21
    ارسال ها:
    213
    تشکر شده:
    20
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]


    سوال کلیدی و مهمی که این روز ها پیش می آید و ذهن مخاطب را به خودش درگیر می کند این است که تفاوت ماشین ظرفشویی بخار شوی و معمولی در چیست و اصلا چه تفاوتی با هم دارند؟ به عبارتی دیگر با پیشرفت تکنولوژی برخی از کارخانه ها به این فکر فرو رفتند تا وسایل برقی را تولید نمایند تا بتواند کمک بزرگی در عصر و دوره امروزی باشد یکی از آن ها خرید ماشین ظرفشویی می باشد که در این مقاله راهنمای خرید شما خواهیم بود یا برای کسانی که این وسیله را دارند مطالب بیشتری خواهیم گفت تا بر اطلاعاتشان افزوده شود بنابراین تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به تمامی سوال های شما پاسخ بدهیم.

    تفاوت ماشین ظرفشویی بخار شوی و معمولی
    در این بخش می خواهیم برای شما در مورد تفاوت ظرفشویی بخارشوی و معمولی به صورت مفصل و جامع صحبت کنیم و سپس بگوییم که کدام یک بر دیگری ارجحیت دارد؟ بنابراین دقت لازم را در هر بخش داشته باشید. بخار شوی ها معروف به لکه بر های خوب هستند اما برخی از افراد چون باید پیش از شستن ظرف ها، آن ها را تمیز نمایند بسیار خسته می شوند و این امر نا خوش آیندی برایشان به حساب می آید. البته جالب است این را هم بدانید که این نوع از ماشین ها درست در زمان های قدیمی بود که با آب کار می کردند اما امروزه همان گونه که در بالا اشاره کردیم به جای استفاده از آب دیگر می توانید از بخار آب داغ بهره بگیرید. شاید بخار شوی های معمولی از مصرف آب کمتری برخوردار بودند اما امروزی ها در طرح ها و مدل های مختلف توانسته اند جلب توجه بیشتری داشته باشند.

    برای نمونه شما می توانید باب بخار آب داغ، ظرف های کثیف بیشتر، یا حتی ظروف تمیز، یا به صورت کلی قدرت لکه بری بالایی دارند و در کنارش میزان مصرف آب کمتری نیز مصرف خواهد شد. اگر قصد خرید چنین دستگاهی را دارید می توانید پس از خواندن و مطالعه این مقاله اقدام به خرید آن بکنید. در واقع هر دوی این ها کارایی های تقریبا یکسانی دارند با این تفاوت که کمی از آپشن های آن تغییر می کند.

    در زمان خرید ماشین ظرفشویی باید به چه مواردی دقت کنیم؟
    به منظور سهولت در کارتان می توانید موارد و نکاتی را که برایتان در ذیل شرح می دهیم در نظر بگیرید تا بعدا به مشکلی بر نخورید. به عبارتی دیگر بهترین ماشین ظرفشویی از نظر تیم کارشناسی تعمیر تخصصی ظرفشویی دوو چیست؟

    • در بسیاری از موارد در مهمانی ها، مجالس و … ظرف های خیلی چربی وجود دارند که باید برای آن ها به دنبال راه چاره بود بنابراین باید دستگاهی را انتخاب نمایید تا بتوانید ظرف های خیلی چرب را با آن بشویید.
    • در برخی از مواقع هم وسایلی وجود دارند که زیاد کثیفی چندانی ندارند و حتی می توانید آن ها را با دست نیز بشویید.
    • این دستگاه ها باید حاوی سیستمی باشند که ظرف های نیمه چرب یا کم چرب را هم بتوانید با آن شستشو دهید.
    • ذکر این نکته خالی از لطف نیست که حتی برخی از برند ها یا مارک ها حاوی سیستمی هستند که در مواقع نیاز و ضروری می توانید سریعا وسایلی مثل استکان ها، قاشق ها و … را با آن بشویید.
    • همان طور که در جریان هستید این وسیله برقی دارای سبد هایی است که ظرف ها را در درون آن بتوانید جایگذاری کنید به همین جهت باید ارتفاع سد ها تنظیم شده باشد.
    • داشتن گارانتی نیز یکی دیگر از مزایایی است که بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه زیادی داشته باشید.
    • از جمله موارد دیگر نیز داشتن یک سیستم خشک کنندست یعنی زمانی که ظرف ها در درون دستگاه قرار می گیرند، باید پس از آبپاشی، سریعا آب کشی شوند و حواستان کاملا به این موضوع نیز باشد.
    • در پاره ای از موارد دستگاه های با کیفیتی تولید شده اند که پس از شستشو، آن ها را براق می کنند.
    نتیجه گیری پایانی

    تفاوت ماشین ظرفشویی بخارشوی و معمولی تنها در این است در بخار شوی با آب داغ می توانید ظرف ها را بشویید و آن ها در ارتفاع مناسبی به ترتیب بزرگ و کوچک بودن در جایگاه قرار بدهید. نکته مورد نظر این است که در 3 روش و 3 حالت ظرف ها را بشویید و آن ها را برق بیندازید. در خیلی از موارد مثلا در مهمانی های بزرگ که امکان شستن ظرف های با تعداد بالا وجود ندارد شما می توانید به واسطه آن این کار را انجام دهید منتها قبل از انجام عملیات و جریان شستشو، بایستی ظرف ها را با یک دستمال، حوله یا … تمیز و پاک کنید تا مبادا صافی آن کثیف و دچار گرفتگی شود.

    بخار شو های معمولی به مرور زمان پیشرفت کردند و در بازار با برند های مختلف در بازار در اختیار مشتریان قرار گرفته است فراموش نکنید که هر ماشین ظرفشویی کاربرد خاص خودش را دارد بنابراین سعی کنید که حتما دفترچه راهنمای آن را چک نمایید تا مبادا به مشکلی بر بخوریید و استفاده از این وسیله های مدرن به صورت تخصصی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به نحو احسنت ظرف ها را بشورید و اگر در نتیجه با مشکلی رو به رو شدید با متخصصین و کارشناسان نمایندگی دوو در تهران در این زمینه تماس بگیرید یا مشورت کنید. اگر قابلیت شستن ظرف های چرب را داشته باشید تا حدود زیادی خیالتان از این بابت آسوده خواهد شد که دیگر چربی ها بر روی آن ها باقی نمی ماند. این بهترین گزینه ای است که خانم ها به دنبال آن هستند و خیلی برایشان اهمیت دارد. امیدواریم این مقاله و محتوا مورد قبول شما قرار گرفته شده باشد و برای داشتن آموزش های بیشتر می توانید بر روی لینک هایی که در مقاله قرار داده ایم کلیک نمایید و اطلاعاتتان را در این مورد افزایش دهید.

    با چنین وسیله ای که به نظر برای خانه و آشپزخانه شما مهم می باشد، کار شما تا حدود زیادی راحت می شود.
    منبع: نمایندگی تعمیرات دوو در تهران | تعمیرات لوازم خانگی دوو | نمایندگی مجاز تعمیر دوو
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/4/21