1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نکات کلیدی در استایل اقایان

شروع موضوع توسط pooshism ‏17/11/20 در انجمن مد و فشن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏17/11/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    [​IMG]


    مخاطب امروز ما اقایان هستند. معمولان اقایان به دلیل مشغله شغلی که دارند توجه زیادی به استایل و پوشش خود نمیکنند. ولی این رویه باید تغییر کند. درسته که ارزش انسان ها به ظاهرشان نیست اما داشتن یک ظاهر شیک و مرتب میتواند فرصت های درخشانی را برای شما رقم بزند.

    با ما همراه باشید و نکات کلیدی درباره خوشپوشی در اقایان را مطالعه کنید .

    لباس های رسمی:
    معمولا این گونه لباس هارا برای قرار های مهم کاری و یا مجالس بزرگ می پوشند . برای این که بهتر به نظر برسید باید به رنگ ان توجه داشته باشید. ما به شما رنگ خاکستری و ابی را پیشنهاد میکنیم چون هم ظاهر گرمی به شما می دهد و هم اینکه خوشتیپ تر بنظر میرسید.



    کروات:
    کروات یکی از اکسسوری های محبوب و تاثیر گزار اقایان است و باید در انتخاب رنگ، قد و طرح ان بسیار دقت شود. و باید توجه داشته که درسته که کروات یکی از اساس شیک بودن است ولی اگر ان را اشتباه ببندیم . ترجیحا از کروات های ساده وبدون طرح و رنگ های زننده انتخاب کنید. هرچه ساده تر بهتر.



    پیراهن های نخی:
    دقت کنید این پیراهن ها با استایل روزمره فرق دارد و کمی رسمی ترهستن . حتما رنگ سفید ان را انتخاب کنید در مورد بقیه رنگ ها صاحب اختیارید. فقط توجه داشته باشید که باید رنگ پیراهنتان از کرواتتان کمرنگ تر باشد.



    کفش های اکسفورد:
    با این کفش پوشش رسمی شما تکمیل شده و ظاهر فوق لعاده ای به شما خواهد داد. درخشش این کفش ها بیشتر از سایر کفش ها بوده و به همه نوع استایلی ست میشود.



    پوشش های اسپرت و غیر رسمی
    تیشرت: حتما تیشرت هایی به رنگ سفید و مشکی را در کمد لباس خود داشته باشید. درباره بقیه رنگ ها هم باید متناسب با رنگ پوست خود انتخاب شود. به اندازه تیشرتان دقت کنید. سرشانه باید درست سر جای خود قرار بگیرد لباستان نباید زیادی گشاد و یا زیادی تنگ باشد . این کار باعث میشه که شما نامرتب بنظر برسید.



    پیراهن های یقه دار: بهترین و راحت ترین انتخاب پیراهن های یقه داراست. تهیه ان راحت است و تا زمانی که اندازتان باشد بی نقص به نظر می رسد. فقط در هنگام انتخای چنین پیراهن هایی دقت داشته باشید که طرح های شلوغ نداشته باشد و ترجیحا نوع ساده ان را انتخای کنید



    شلوار جین تیره: مطمعنم از خرید چنین شلواری خسته نمیشوید. بهترین ایتم برای داشتم تیپ اسپرت و در عین حال شیک شلوار جین تیره است.



    پیراهن های اکسفورد: از اصلی ترین ایتم های کمد اقایان است برای انتخاب راحت ان شما میتوانید از یک اکسفورد کتان و یا چیت راه راه انتخاب کنید.



    کت و اور کت مردانه:
    ژاکت های کشبافت: بهترین انتخاب برای فصل های سرد سال است اما باید توجه داشته باشید که ممکن است بعد از شست و شو اب بروند پس بهتر است در اندازه بودن ان دقت کنید.



    بارانی دو دکمه: داشتن این نوع بارانی به سلیقه خودتان بستگی دارد و اگر قصد پوشیدن چنین ایتمی را دارید در صورت بارانی بودن منطقتان ان را انتخاب کنید. و سعی کنید که خیلی هم کوتاه مباشد چون در این صورت شمت شبیه کاراگاه ها خواهید شد.



    کاپشن: اگر یک استایل خودمانی تر میخواهید کاپشن بهترین گزینه است و راحتی را به شما هدیه میدهد.



    کفش و اکسسوری:
    کفش های اسپرت ورزشی: داشتن یک کفش ورزشی اسپرت یکی از واجبات کمد لباسی اقان می باشد. و چه بهتر که ان هارا با لباس های خاصی ست کنید.

    کفش اکسفورد: اگر قصد انتخاب چنین کفشی دارید بهتر است که براق نباشد تا بیشتر حالت اسپرتی خود را حفظ کند.



    عینک: یکی از ایتم هایی به جذابیت اقایان کمک شایانی میکند عینک به خصوص عینک های معمولی با قاب دور مشکی ، بهترین انتخاب برای داشتن یک ظاهر جذاب.



    کمربند های چرمی: همیشه، همیشه و همیشه کمربند خود را با کفشتان ست کنید.



    ساعت مچی: هرچه سادهتر و مینیمال تر بهتر . یادتان باشد الان دیگه دوره و زمونه ساعت مچی های بزرگ و پرزرق و برق نیست.

    منبع : پوشیسم
     
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.