1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در منزل

شروع موضوع توسط sardservice.ir ‏1/11/20 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏1/11/20
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    تا همین چند سال قبل توسط تعمیرکارهای محلی انجام می شود . وقتی یک وسیله برقی در منزل خراب می شد و شروع به بدقلقی می کرد استادکار محله را خبر می کردیم . البته بردن جاروبرقی و چرخ گوشت به محل کارگاه کار ساده ای بود ولی به سختی می شد یخچال را تا محل کار برد . قدیم ترها در هر محله ای یک تعمیرکار لوازم خانگی محلی پیدا می شد . اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، لوازم منزل هم مدرن تر شده اند و نیاز به تعمیر تخصصی می خواهند مانند تعمیرات ماشین لباسشویی در کرج .
    در گذشته مرد خانواده وظیفه تعمیر وسایل را هم داشت . هر وقت یک چیز خانه خراب می شد پدر بزرگوار خانواده دست به کار می شد و جعبه ابزارش را می آورد به تعمیر اما یک موضوعی که همیشه باید گفت این است که ایا پدر خانواده هم می تواند نصب اسپیلت در کرج را انجام دهد .
    سردسرویس یک تیم بزرگ متشکل از صدها تکنسین حرفه ای است . هر کدام از آن ها در رشته خود فعالیت دارند . مثلا تعمیرکاران ما یکی از بهترین تعمیر یخچبال فریزر و ساید بای ساید در کرج را دارند و شما می توانید روی آنها حساب کنید چنانچه تمایل به تعمیر لوازم خانگی خود دارید می توانید با شماره
    09198090514 تماس حاصل فرمایید
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏2/11/20
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏28/2/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    ویژگی‌های بهترین تعمیرکار بوش در تهران این است که این تعمیرکار از همه جهات بسیار معقول باشد. تمامی تعمیرکارانی که برای تعمیر بوش در سراسر مناطق تهران اعزام می‌شوند دارای گواهی عدم سوءپیشینه از تمامی مراجع قانونی و قضایی هستند و با خیال راحت می‎توانید این افراد را به حریم خصوصی منزل خود راه دهید.

    ویژگی دیگی که تعمیرکار بوش در تهران باید داشته باشد این است که این فرد به خوبی به تمامی قطعات و لوازم جانبی و مشکلات احتمالی کلیه‌ی لوازم خانگی بوش اشراف داشته باشد. در نمایندگی تعمیر بوش کلیه‌ی تعمیرکاران دوره‌های لازم جهت تعمیرات کلیه‌ی لوازم خانگی را گذرانده‌اند و با خیال راحت می‌توانید لوازم خانگی خود را به دست این افراد بسپارید.

    دیگر ویژگی‌ که بهترین تعمیرکار باید داشته باشد این است که در صورت نیاز قطعه‌ی آسیب دیده را تعمیر کند و مشتری را ملزم به تعویض و پرداخت هزینه‌های گزاف برای جایگزینی قطعات آسیب‌دیده متحمل نکند.
     
  4. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    یک ویژگی مهم که هر تعمیرکاری باید داشته باشد این است که قطعات و لوازم جانبی و مشکلات کلیه‌ی لوازم خانگی را بشناسد.

    ویژگی دیگری که یک تعمیرگاه باید داشته باشد تعهد نسبت به کاری است که انجام می شود. مثلا اینکه مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما ضمانت می دهد که تعمیرات خود را تا 6ماه گارانتی می کند، یک ویژگی بسیار دلگرم کننده و کاربردی است.