1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اسکین PS4 چیست؟

شروع موضوع توسط neginhaghi ‏25/4/20 در انجمن بازی و کنسول

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/4/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    گرافیست
    اسکین چیست؟

    اسکین در لغت به معنای پوست یا پوسته است. اسکین لایه ای از پی.وی.سی پشت چسبدار است که بسته به نوع کاربرد با قالب های مختلف برش داده می شود و بر روی سطح مورد نظر مانند پلی استیشن 4 چسبانده می شود. برچسب یا اسکین PS4 از وسایل جانبی پلی استیشن 4 است.
    [​IMG]

    استفاده از برچسب یا اسکین PS4 چه فوایدی دارد؟

    از آنجاییکه دستگاه های دیجیتال مانند پلی استیشن 4 دارای ظاهری ساده و کسل کننده هستند استفاده از اسکین باعث ایجاد تنوع شده و به کنسول ظاهری جذاب و زیبا می بخشد. علاوه بر جنبه تزئینی، اسکین PS4 از کنسول بازی در برابر خط و خش و گرد و غبار محافظت می کند. استفاده از اسکین ها همان طور که گفته شد ظاهری متفاوت به دستگاه داده و شخصیت متفاوت کاربر را به نمایش می گذارد. تجربه ثابت کرده طرح های مختص بازی های پلی استیشن برای گیمرها از طرح های معمولی جذاب تر بوده است.

    برای انتخاب یک اسکین مناسب و با کیفیت چه نکاتی اهمیت دارد؟

    • در ابتدا باید به کیفیت چاپ اسکین توجه داشت. یک اسکین یا برچسب پلی استیشن 4 با کیفیت حتما تصویری شفاف و واضح خواهد داشت.
    • یک اسکن مرغوب باید ضخامت مناسبی داشته باشد و از حداقل سه لایه تشکیل شده باشد. لایه چسبی، لایه چاپی و لایه محافظتی. توجه داشته باشید که اسکین های براق احتمالا لایه محافظتی ندارند و در گذر زمان به زوری رنگ لایه چاپی از بین می رود و کنسول ظاهری نامناسب پیدا می کند.
    • به اندازه اسکین توجه کنید که دقیقا ابعاد آن با ابعاد دستگاه برابر بوده تا به راحتی نصب شود. زیرا اسکین هایی در بازار موجود است که ابعاد آن ها هیچ تناسبی با دستگاه نداشته و لبه های آن یا از کناره های دستگاه بیرون زده اند و یا کوچکتر از حد نرمال بوده و قسمت هایی از دستگاه را به طور کامل پوشش نمی دهند.
    چگونه از اسکین مراقبت کنیم تا طول عمر بیشتری داشته باشد؟

    • خشک بودن بدنه دستگاه در حین چسباندن اسکین به سطح
    • یکپارچه نصب کردن اسکین به طوری که حبابی بر روی سطح باقی نماند
    • قرار دادن دستگاه در سطحی صاف تا باعث خراش روی برچسل نشود
    • دستگاهی که بر روی آن اسکین وجود دارد در مکان بسیار گرم قرار نگیرد
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏25/4/20
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.