1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کانال یابی دیجیتال تلویزیون

شروع موضوع توسط repair-service ‏15/4/19 در انجمن خانه و خانواده

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏17/1/19
    ارسال ها:
    22
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    خوشبختانه در طول سالهای اخیر، سرویس تلویزیون دیجیتال نیز همانند سایر نقاط دنیا، در ایران راه اندازی شده است. همانگونه که می‌دانید جهت دریافت شبکه های دیجیتال می‌بایست از دستگاه ستاپ باکس استفاده کرد. برای مشاهده کانال‌های دیجیتال در تلویزیون‌های امروزی می‌توان از دو روش استفاده کرد. روش نخست آن است که کانال‌های تلویزیونی را در دستگاه دریافت کننده سینگال تلویزیون دیجیتال یا همان ستاپ باکس (Set-Top Box) به صورت اتوماتیک سرچ کرد و روش دیگر جست و جوی کانال‌ها از طریق جست و جوی فرکانس است.

    از آنجا که تلویزیون های سامسونگ جزو دستگاه‌های پرفروش و پرطرفدار در کشور ما هستند، در این مقاله بر آن شده‌ایم تا شیوه کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ را شرح دهیم. در صورت استفاده از آموزش‌های ارائه شده در این بخش و نیاز به راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.

    [​IMG]
    آموزش کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ
    اولین کاری که می‌بایست انجام دهید، اتصال سیم های هم محور به برق است. در برخی از مدل های تلویزیون، دو درگاه برای سیم های هم محور وجود دارد. در این شرایط می‌بایست از ورودی متفاوتی برای این کار استفاده نمایید. (به تصویر ارائه شده دقت نمایید). پس از آنکه اتصالات سیم‌ها را به صورت دقیق و درست انجام دادید، تلویزیون را روشن نمایید. بسته به مدل تلویزیون، تنظیمات SetUp یا Channel Selection را باز کنید.

    در منوی باز شده، اطمینان حاصل نمایید که تنظیمات روی حالت Cable قرار گرفته است. (تنظیمات می‌بایست حتما بر روی حالت Cable قرار گیرد. اگر تنظیمات بر روی حالت ANT است آنرا به حالت Cable تغییر دهید). (نکته: تنظیمات توضیح داده شده ممکن است بسته به مدل تلویزیون شما، متفاوت باشد). در مرحله بعد کار اسکن (جست و جو) شبکه های تلویزیونی را انجام دهید.

    [​IMG]

    جست و جوی شبکه‌های تلویزیونی

    در کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ، برای آنکه تلویزیون کار جست و جوی شبکه‌های تلویزیونی را آغاز کند، ابتدا منوی Setting تلویزیون را باز نمایید. سپس گزینه ی Channel Setup یا Setup را پیدا کرده و انتخاب نمایید. پس از این کار، صفحه ای برای شما باز خواهد شد. در این صفحه گزینه Automatic Scan یا Auto Store را انتخاب نموده و روی دکمه‌ی Enter کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی دکمه ی Enter، می‌بایست منتظر بمانید تا کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ به پایان برسد و شبکه‌های موجود به فهرست شبکه‌های تلویزیون اضافه شوند.

    کانال یابی دیجیتال تلویزیون در برندهای دیگر
    برای کانال یابی دیجیتال تلویزیون در برندهای دیگر، احتمالاً بتوانید از همین روش آموزش داده شده، استفاده نمایید. مراحل و تنظیمات توضیح داده شده در تلویزیون های سونی و LG نیز تقریبا یکسان و مشابه تلویزیون های سامسونگ است و کافی است که مراحل بالا را به ترتیب دنبال نمایید تا موفق به دریافت شبکه ها به صورت دیجیتال گردید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در روند کانال یابی دیجیتال تلویزیون می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

    منبع: مرکز سخت افزار ایران
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏15/4/19
  2. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏27/6/21
    ارسال ها:
    41
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    این مجموعه از معدود شرکت هایی می باشد که در این بخش، خدمات تعمیر و تلویزیون ال ای دی سامسونگ و سایر مدل های تلویزیون این برند را به صورت انحصاری ارائه می دهد. بدین صورت که این مجموعه دارای تیم متخصص انواع تلویزیون های سامسونگ و تامین کننده قطعات اصل این برند است. در ادامه به معرفی اصلی ترین مزایای درخواست خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ که شامل هزینه تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ و قیمت تعمیر تلویزیون و پنل سامسونگ خواهیم پرداخت.

    تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران در کمترین فاصله از شما قرار دارند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏28/6/21