1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نرم افزار پخش بی دردسر فرمت های صوتی و تصویری با Media Player Classic - Hom

شروع موضوع توسط !!!OMID!!! ‏18/10/15 در انجمن نرم افزار مدیا

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏10/10/15
    ارسال ها:
    3,457
    تشکر شده:
    4,066
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    کارشناس نظام مهندسی
    نام این نرم افزار بسیار مفید و کم حجم Media Player Classic میباشد که با وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.
    حجم این نرم افزار تنها در حدود 4مگابایت میباشد که در مقابل پلیرهای قدرتمند و پر حجم موجود زیاد حجیم به نظر نمیرسد ! این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری پشتیبانی میکند و شما میتوانید با کمک آن تمام این قبیل فایلها را در سیستم خود به سادگی مشاهده نمایید.
    یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media Player به عهده بگیرد.
    این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.
    [​IMG]

    هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده نمایید.
    توجه داشته باشید که این نرم افزار تنها به عنوان پلیر در نظر گرفته میشود و شما به هیچ عنوان نباید آن را با Player ها و Convertor های قدرتمندی نظیر JetAudio و ... مقایسه نمایید. من این نرم افزار را با توجه به کمی حجم و سرعت بالایی که در اجرای انواع فایلها دارد و اینکه به هیچ وجه حافظه سیستم را مانند سایر نرم افزار های مشابه اشغال نمیکند به عنوان یک جایگزین مناسب برای انواع Player را معرفی کردم.
    شما نیز اگر کاربری هستید که به این موارد اهمیت میدهید توصیه میکنم حتما از این پلیر کوچک ولی قدرتمند استفاده نمایید ، زیرا میتوانید با کمک آن از بسیاری از نرم افزارهای پر حجم پلیر که ممکن است تنها از تعدادی خاص فرمت پشتیبانی کنند رهایی یابید و به این تریب با اشغال حجم کمتر سیستم میتوانید سلامت ویندوز خود را در دراز مدت تامین نمایید.
    فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار:
    WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV
    [COLOR=#FFFFFF !important]لینک های دانلود[/COLOR]
    [​IMG]
    [COLOR=#727272 !important]حجم فایل
    [/COLOR]
    [COLOR=#727272 !important]17 مگابایت
    [/COLOR]
    [​IMG]
    لینک دانلود
    دریافت نسخه Black Edition
    [​IMG]
    لینک دانلود
    دریافت نسخه

    Home Cinema



    منبع راسخو