1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی طراحان وکتور مدگرا

شروع موضوع توسط نگآر ‏2/9/15 در انجمن گرافیک عمومی

  1. کثر طراحان زمانی که قصد خلق طرح هایی را دارند که در آنها نیاز به ویرایش جزییات در سطح بالایی هست، مثل جزییات صورت و سایه و نورپردازی، ترجیحا از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کنند. در حالیکه برای خلق جزییات و تصاویری که قابلیت تغییر سایز به هر اندازه ای را دارند برنامه Adobe Illustrator ابزارهای دقیق و مناسبی از جمله ابزار Pen و Pathfinder برای این کار در اختیار کاربر قرار می دهد. به همین دلیل، بسیاری از هنرمندانی که در زمینه طراحی های فشن فعالیت می کنند به تصاویر وکتور گرویده اند. در این مجموعه گزیده ای از تصاویر وکتور با کیفیت، فوق العاده، زیبا و منحصر به فرد با موضوع مد یا فشن از هنرمندانی از سراسر دنیا که اغلب آنها در صنعت مد مشول به فعالیت هستند برای شما به نمایش گذاشته شده است. ما را دعوت به دیدن این کلکسیون زیبا دعوت می کنیم.


    Arthur Mount [​IMG]
    Arthur Mount یکی از طراحان حرفه ای آمریکایی است. او در سال 1995 در زمینه نقاشی برنده جایزه BFA از CCA شد. آثار او در کشورهای مختلفی از جمله ایالات متحده، کانادا، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای مختلف اروپایی به نمایش درآمده است. او در سال 2005 برنده مداد نقره ای D&AD شده است.



    Nina Edwards [​IMG]
    Nina Edwards طراحی است که اغلب در زمینه تبلیغات، آثار هنری در زمینه مد، طراحی های مجله ای و انتشارات فعالیت می کند. در کنار کار با فتوشاپ و ایلوستریتور نقاشی آبرنگ او نیز حایز اهمیت است.



    Christophe Lardot [​IMG]
    Christophe Lardot طراحی است که در زمینه مد فعالیت می کند و بیشتر کارهای او با خطوط استروک ظریف و ساده و رنگ بندی های روشن طراحی شده اند. کیفیت کارهای او مخصوصا در طراحی لباسی که در تصویر بالا مشاهده می کنید شگفت آور است.



    Kun-Sung Chung [​IMG]
    [​IMG]
    Kun-Sung Chung تحصیلات خود را در رشته طراحی در کالج هنرهای زیبای Ontario در تورنتو به پایان رسانده است. از آن پس طراحی در زمینه مد توجه او را به خود جلب کرد. پس از اتمام تحصیلات 4 ساله اش در رشته طراحی گرافیکی در کشور کره، توانست مهارت هایش در زمینه طراحی دیجیتالی، عکاسی و نقاشی را در هم ادغام کرده و آثار فشن زیبا و بدیعی را در زمینه مد خلق کند.


    Irene Maria Jacobs [​IMG]
    Irene Maria Jacobs یکی از طراحان بسیار موفق است که نام تعداد زیادی از کمپانی های بزرگ و مشهور از جمله Vancouver 2010 و Vodafone و Vibe Magazine و ESPN NY و Toyota و MTV و Hedkandi and Mens Health NY در کارنامه کاری او قرار دارد.


    Jens Rotzsche
    [​IMG]
    [​IMG]
    Jens Rotzsche یکی از طراحان با تجربه و فعال مخصوصا در زمینه طراحی وکتور است. او متولد سال 1965 است. Jens تحصیلات ود را به سرعت به اتمام رساند و بلافاصله شروع به فعالیت در زمینه نقاشی تئاتر در Staatstheater شهر کسل آلمان کرد. او تا سال 1992 مستقل کار می کرد. زمینه های فعالیت این طراح در سال های اخیر طراحی گرافیکی، انیمیشن کامپیوتری و طراحی های تجاری بوده است.


    Herman Yap [​IMG]
    Herman Yap کار خود را در سال 1998 به عنوان گرافیست آغاز کرد. علاقه شدید او در به نقاشی و طراحی در زمان کار کاهش پیدا نکرد. تعداد زیادی از قطعه های طراحی شده توسط این طراح در مجله ها، روزنامه ها و سایر نشریات به تصویر کشیده شده است.


    Lucy Truman [​IMG]
    [​IMG]
    Lucy Truman طراحی است که گرایش به سبک های شیک و مد روز و زندگی ایدآل دارد. برخی از مشتریان او عبارتند از Marie Claire و You Magazine و Independent on Sunday و The Daily Mail. او اساسا به طراحی طراحی محصولات زنانه، شیک و مد روز معروف است.


    Jacquie O'Neill [​IMG]
    Jacquie O'Neill دارای مشتریات مختلف زیادی هم از انگلستان و هم ایالات متحده است. او طراحی است که به صورت مستقل در استودیوی شخصی خود که در ساحل زیبای کونیش در کشور انگلستان قرار دارد کار می کند.


    Zed [​IMG]
    Zed از زمانی که در مدرسه درس می خواند همیشه در حال کشیدن نقاشی بود. در سن 21 سالگی، از مهارت خود در طراحی و تصویرگری استفاده کرد و برای یک روزنامه محلی در لندن آثاری را طراحی نمود. او همچنین در زمینه فیلم های انیمیشن، طراحی لباس، تصاویر کتاب و آلبوم نیز فعالیت می کند. بیشترین تمرکز او روی طراحی تصاویر مقاله ای و تبلیغاتی است. مشتریان او عبارتند از Playboy و Red Bull و MTV.


    Amy De Wolfe [​IMG]
    Amy De Wolfe طراحو گرافیستی است که به مدت 4 سال به طور مستقل کار می کرد. منابع الهام بخش او مردم و منظر شهر هستند. او از این الهامات برای به تصویر کشیدن تصاویر زیبا و زنده کمک می گیرد. Amy برای کمپانی ها و موسسات مختلفی از جمله Woman و We Go Eco و Storieboards طراحی کرده است.


    Mats Bergen [​IMG]
    Mats Bergen شخصیت مرموزی دارد و هیچ اطلاعات خاصی در زمینه زندگی او در وب سایتش وجود ندارد. تنها چیزی که در مورد او می دانیم این است که در شهرهای وین و اتریش زندگی کرده و برای سرزنده و با نشاط کردن طرح هایش همیشه از رنگ های روشن استفاده می کند.


    Morgan Jones [​IMG]
    Morgan Jones گرافیست 22 ساله اهل شهر ولف همتون انگلیس است. او به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و هم اکنون وارد دنیای پر رمز راز و شگفت انگیز طراحی شده است.


    Svetlana Makarova [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Svetlana Makarova طراحی های با سلیقه و ظریف و زیبایی انجام می دهد. او در خلق کارهایش به طرز ماهرانه و دقیقی از گرادیانت های ظریف و خطوط باریک استفاده می کند


    Becky Coyle [​IMG]
    [​IMG]
    Becky Coyle طراحی است که اخیرا وارد عرصه طراحی وب شده است. او به طور مستقل در زمینه های مختلف از طراحی و تصویر گری گرفته تا طراحی بروشور فعالیت می کند.


    Juan Camilo [​IMG]
    Juan Camilo یک فرد بسیار با هوش و با استعدا است و می تواند در زمینه ها و مهارت های مختلفی از جمله طراحی گرافیکی، تصویر گری و هنرهای سه بعدی آثار در خور توجهی خلق کند. او در حال حاضر مشغول تحصیل در دانشگاه است.


    Helen Huang [​IMG]
    Helen Huang در کشور چین متولد و در آنجا بزرگ شد و هم اکنون در کشور امریکا زندگی می کند. او از کودکی علاقه فراوانی به نقاشی داشت. در حال حاضر به صورت تمام وقت در یک آژانس تبلیغاتی در لوس آنجلس مشغول به فعالیت است و شبها پس از کار به طراحی آثار فانتزی خود می پردازد.


    Merwe [​IMG]
    Merwe طراح با استعداد و پر کاری است که در تمام کارهایش از عناصر وکتور استفاده می کند. او با استفاده از خطوط و رنگ های پر رنگ طرح های فانتزی زیبایی خلق می کند.


    Natalie Walsh [​IMG]
    Natalie Walsh از سن 10 سالگی شروع به فعالیت هنری کرده است. او در زمینه طراحی جواهرات، شیشه کاری، طراحی روی پارچه و همچنین عکاسی مهارت خاصی دارد. او هم اکنون به عنوانکارگردان هنری مشغول فعالیت است.


    Yana Moskaluk [​IMG]
    Yana Moskaluk یک طراح روسی است و هم اکنون در شهر مسکو زندگی می کند. سبک کاری او منحصر به فرد و جذاب است.