1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سفارشی‌ سازی بسته‌ های ترکیبی ایرانسل

شروع موضوع توسط Soheil ‏15/7/15 در انجمن اپراتورها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/6/15
    ارسال ها:
    1,474
    تشکر شده:
    2,166
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    دانشجو
    ایرانسل همواره تلاش نموده تا علاوه بر تکنولوژی های برتر، تنوع بسته های پیشنهادی خود را بالا برده و در نتیجه بتواند تا جای ممکن، رضایت کاربران را فراهم آورد. از همین رو، امروز اپراتور دوم کشورمان از فراهم شدن امکان سفارشی سازی بسته های ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت از طریق کد دستوری (USSD) خبر داد.


    اپراتور دوم ارتباطی کشور، توانسته با ارائه نسل های پیشرفته ارتباطی و در کنار آن سرویس های جالب و کاربردی، مشترکان بی شماری را به سمت خرید سیم کارت های خود جلب کند.

    گزارش روابط عمومی ایرانسل، “بسته ترکیبی من”، بسته تخفیفی است که مشترکین بنا بر نیاز و میزان مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت خود به صورت سفارشی و ویژه خط خود تعریف و فعال سازی می‌کنند.

    به نقل از دیجیاتو، بر این اساس و با فراهم شدن این امکان جدید، مشترکین با شماره گیری کددستوری #۲*۵*۵*۵۵۵* از خطوط اعتباری خود می‌توانند بسته مورد‌‌ نظر خویش را طراحی و فعال سازی کنند. کافیست مشترک تعداد روز، دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیاز خود را تعیین کند تا بسته ویژه و شخصی سازی شده وی طراحی و روی سیم کارت ایرانسل فعال‌ سازی شود.

    [​IMG]

    مشترکین می‌توانند با خرید “بسته ترکیبی من” در مقایسه با طرح مصرف آزاد، تا ۹۹ درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

    اطلاع از باقیمانده بسته ترکیبی از طریق شماره گیری کددستوری #۵۶*۱۴۱* در هر لحظه امکان پذیر است.

    سفارشی‌ سازی بسته‌ های ترکیبی ایرانسل ...

    اطلاعات بیشتر در خصوص “بسته ترکیبی من” و نسخه مبتنی بر وب بسته‌ ساز این سرویس و همچنین سایر بسته‌ های افزایشی مکالمه، پیامک، اینترنت و ترکیبی ایرانسل از طریق وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.


    Gsmaria