1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

باقري: كره‌شمالي هميشه دردسرساز بوده است

شروع موضوع توسط (̅(َ_̅_̅(َ)ڪے ‏14/1/11 در انجمن لیگ ایران

  1. Sert oğul

    تاریخ عضویت:
    ‏12/11/10
    ارسال ها:
    17,634
    تشکر شده:
    6,359
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    IOG
    خبرگزاري فارس: مشاور سرمربي تيم‌ ملي گفت: كره‌شمالي هميشه براي فوتبال ايران دردسرساز بوده است.
    [​IMG]

    به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از دوحه، كريم باقري در مورد شرايط تيم ملي عنوان كرد: خوشبختانه همه چيز خوب پيش مي‌رود. بازي نخست كه خيلي حساس بود را به خوبي پشت سر گذاشتيم و پيروز شديم. پس از بازي با عراق تمرينات خوبي انجام داديم و نقاط ضعفي كه در اين ديدار داشتيم را به بازيكنان گوشزد كرديم.
    مشاور سرمربي تيم ملي تاكيد كرد: بازيكنان بايد از فضاي بازي با عراق بيرون بيايند و تنها به پيروزي مقابل كره‌شمالي در ديدار فردا فكر كنند. اين تيم هميشه براي فوتبال ايران درد سرساز بوده است، اما مطمئنم بازيكنان قدر اين تورنمنت را مي‌دانند و موفق خواهند بود.
    باقري در مورد اينكه شايعه شده بود، اختلافاتي بين بازيكنان و كادرفني وجود دارد، تاكيد كرد: اصلاً اين طور نيست. شما در بازي با عراق ديديد كه همه بازيكنان و كادرفني پس از پيروزي يكدل و خوشحال بودند و مشكلي وجود نداشت. همه بايد اين طور فكر كنند كه تنها براي ايران مي‌جنگند و براي سربلندي ايران تلاش كنند.

    وي در مورد تيم هاي صعود كننده از گروه ايران گفت: خيلي سخت است كه از حالا تيمي را صعود كننده بدانيم. همه تيم‌ها براي صعود مي‌جنگندند و در گروه ما هم اگر عراق شكست خورد، نبايد اين تيم را بدون شانس تلقي كنيم.
    وي در مورد سرما خوردگي برخي بازيكنان گفت: اين موضوع طبيعي است و در اين شراط آب و هوايي بيماري هم بيشتر مي‌شود. در مجموع مشكل خاصي نيست و پزشكان در اختيار ملي‌پوشان هستند.
    كاپيتان سابق تيم ملي در مورد ارزيابي‌اش از جام پانزدهم گفت: چند تيم مانند اردن، سوريه و ازبكستان نتايج خوبي كسب كردند كه هيچ كس فكر آن را نمي‌كرد، اما فوتبال است و اتفاقات آن را نمي‌شود پيش بيني كرد.