1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

๑۩۩๑ هــــــواداران تـــــــــــــاج آسـیــــــــا ๑۩۩๑

شروع موضوع توسط ŠEyyEÐ ĦÆþЇþ ‏19/7/12 در انجمن لیگ ایران

  1. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student


    [FONT=&amp] سلـــــــــــــــــــــــ ـــوم به همه استقلالیای گل[/FONT]






    [FONT=&amp]برادران و خواهران استقلالی فروم ، شك نكنين جاي همتون تو فروم از اين به بعد تو همين تاپيكه
    ( شوخي كردما...از فردا نبينم فعاليت تعطيل شه همه بريزين اين تو)[/FONT]





    [FONT=&amp]آره ديگه....رسمي ترين تاپيك استقلال تو فروم همينه [/FONT]





    [FONT=&amp]اخبار...عكس....بيوگرافي....كلا هرچي در مورد استقلال دارين تو ايـــــــــن تاپيك[/FONT]





    [FONT=&amp]قربون همتون.....[/FONT]



     
    12 نفر از این پست تشکر کرده اند.
  2. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    برتری استقلال مقابل آلومینیوم هرمزگان: [​IMG]به گزارس سایت رسمی باشگاه استقلال ،دیدار دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم هرمزگان با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
    تک گل استقلال را فابیوجانواریو در دقیقه 55 به ثمر رساند.
     
    3 نفر از این پست تشکر کرده اند.
  3. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    شماره پیراهن‌های بازیکنان استقلال مشخص شد: شماره پیراهن‌های بازیکنان استقلال مشخص شد
    به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، طی جشن پیراهن باشگاه استقلال که روز چهارشنبه و در فرهنگسرای بهمن از سوی مسئولان مربوطه باشگاه برگزار و شماره پیراهن‌های بازیکنان استقلال به شرح زیر معلوم شد: 1- سیدمهدی رحمتی 2- خسرو حیدری 3- جی‌لوید ساموئل 4- امیرحسین صادقی 5- حنیف عمران‌زاده 8- مجتبی جباری 9- آرش برهانی 10- میلاد میداودی 11- امین منوچهری 14- کیانوش رحمتی 15- محمد انصاری 16- میثم حسینی 17- میثم بائو 18- هاشم بیگ‌زاده 20- سیاوش اکبرپور 21- آرمان طهماسبیان 22- سیدحسین حسینی 28- مهران قاسمی 30- رودریگو توزی 32- فریدون زندی 33- پژمان منتظری 35- محمدهادی ریش‌اصفهانی 37- فابیو جانواریو 40- علی حمودی
     
    4 نفر از این پست تشکر کرده اند.
  4. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    [FONT=byekan,arial] [/FONT][FONT=byekan,arial]اکبرپور: آمده‌ایم که استقلال را قهرمان کنیم[/FONT]:

    [FONT=byekan,arial] [/FONT]



    به گزارش مرجع خبری استقلال ، سیاوش اکبرپور پس از برتری یک بر صفر استقلال برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: درست است که زیاد هماهنگ نبودیم اما توانستیم بر حریف غلبه کنیم. ما دور هم جمع شده‌ایم که استقلال را قهرمان کنیم و در این راه هر تلاشی انجام خواهیم داد.

    وی در خصوص اینکه در پست هافبک میانی به میدان رفت، گفت: من به استقلال آمده‌ام که کمک کنم. مهم این است که مربی از من چه می‌خواهد. اگر او بخواهد در خط هافبک بازی کنم این کار را انجام می‌دهم و اگر در هر پست دیگری روی من نظر داشته باشد به نظر او احترام می‌گذارم.

    خبرنگاری پرسید با این اتفاق آمار گلزنی‌ات پایین نمی‌آید که اکبرپور پاسخ داد: حرف شما درست است، من هم دوست دارم مهاجم باشم اما برایم فرقی نمی‌کند که مهاجم باشم یا هافبک مهم این است که تیمم برنده شود.



     
    2 نفر از این پست تشکر کرده اند.
  5. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    [FONT=byekan,arial] [/FONT][FONT=byekan,arial]امیر قلعه‌نویی: اگر درباره من عدالت رعایت شد، شک کنید/یوفا اندازه کمیته انضباطی ما خبر ندارد![/FONT]

    [FONT=byekan,arial] [/FONT]



    به گزارش مرجع خبری استقلال ، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر آلومینیوم هرمزگان و بعد از حضور در نشست خبری در جمع رسانه‌های تصویری گفت: در هفته اول از نظر آماری از بچه‌ها راضی هستم اما از نظر کیفیت خوب نبودیم و به اکبر میثاقیان بابت اینکه تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات کرده، تبریک می‌گویم. امروز هرمزگانی‌ها تیم‌تر و بهتر از ما بودند.

    وی افزود: فقط خوشحالم که به ۳ امتیاز رسیدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده روان‌تر بازی کنیم. بازیکنانی مانند جانواریو و جباری دیرتر به ما اضافه شدند و کمی طول می‌کشد تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند. برخی بازیکنان ما اکنون شرایط بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ندارند. انشاءالله تا ۲ هفته دیگر با رسیدن به شرایط بدنی و تاکتیکی بهتر خواهند شد.
    قلعه‌نویی عنوان کرد: طبیعی است در بازی اول با توجه به تغییراتی که در تیم انجام شده، کمی دچار مشکل شدیم. همه تیم‌ها در هفته اول کیفیت لازم را ندارند، شما بازی اول اسپانیا که قهرمان اروپا شد، را نگاه کنید. این تیم در بازی اول مقابل ایتالیا یک بر صفر عقب افتاد و کم‌کم بازی و میدان را در دست گرفت. ما هم با توجه به تغییرات نیاز به زمان داریم.
    وی در پاسخ به این سؤال که چرا شما فصل گذشته جام نگرفتید، گفت:‌ مولا علی (ع) می‌فرمایند همیشه حرف حق را بزن، هرچند که تلخ باشد. من پایبند همه حرف‌هایی که زدم، هستم. حتی به خاطر آن حرف‌ها روی سکوها نشستم. من به حرف‌هایم اعتقاد دارم. این محرومیتم ۲ جلسه است اگر ۱۰۰ جلسه هم باشد حرف حق را خواهم زد. باید قبول کنیم فصل قبل مشکلاتی بود که ما قهرمان نشدیم. در حال حاضر در فصل جدید استقلال توانایی و بضاعت خوبی دارد، اما باید آن هماهنگی لازم بوجود آید. متاسفانه در فوتبال ما هر کسی که حرف حق را بزند باید برود و آن بالا بنشیند.
    قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چرا در مورد ممبینی و ترکی ۲ داور فوتبال ما صحبت کردید، گفت: آقای بلوخین در بازی با انگلیس گفت ما به اشتباهات داوری باختیم. ما هم همین حرف را زدیم حالا در آنجا یوفا اندازه کمیته انضباطی ما از هیچ چیز خبر ندارد و به خاطر همین بلوخین را به حال خودش رها کرد اما اینجا علیه ما شکایت کردند. در دو بازی حساس در فصل گذشته که ۶ امتیاز داشت، این دو داور ما را اذیت کردند. سپاهان مقابل مس سرچشمه امتیاز از دست داد و بهترین راه بود که ما به بالا برسیم. این بازی می‌توانست ما را به قهرمانی نزدیک کند چون بازی رودررو با حریفان داشتیم و حتی می‌توانست ما را قهرمان کند. من منظورم آن دو بازی بود و گفتم اشتباهات داوری ۱۲ امتیاز را از ما گرفت و باعث شد تراکتورسازی قهرمان نشود.
    قلعه‌نویی اضافه کرد: شاید هر کسی جای من بود که از تراکتورسازی به استقلال آمده بود این حرف‌ها را نمی‌زد چون لزومی ندارد این حرف‌ها را بزنیم اما حرف حق را باید زد حتی اگر ۱۰۰ جلسه محروم شویم.
    قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا محرومیتت را قبول دارید یا خیر، گفت: قبول ندارم، اگر روزی در این فوتبال راجع به امیر قلعه‌نویی عدالت رعایت شد باید شک کنید در غیر این صورت این مسائل برای من طبیعی است.

    سرمربی استقلال در مورد جذب فرهاد مجیدی و جواد نکونام گفت:‌ درباره مجیدی با فتح‌الله‌زاده حرف زدم و اگر نهایی شد اعلام می‌کنیم اما جواد نکونام را می‌خواهیم. به نظرم روز شنبه در جلسه‌ای ۳ نفره همه چیز را نهایی کنیم. در مورد مجیدی بیشتر حرف نمی‌زنم و به همین حرف‌هایی که می‌زنم بسنده کنید.
    قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که خیلی‌ها فکر می‌کردند اگر شما به استقلال بیایید بازیکنانی مانند جباری، رحمتی و چند نفر دیگر باید از این تیم بروند، خاطرنشان کرد:‌ خدا از من نگذرد که بخواهم بخاطر نفسم تصمیم شخصی و تسویه حساب شخصی کنم. من نیامدم که سرمایه‌سوزی کنم. این عزیزانی که گفتید سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند. یک سری مسائل بوده که برای گذشته است. ما باید درباره حال و آینده صحبت کنیم. همه باید در چارچوب باشگاه باشند. خدا را شکر که الان در آن چارچوب هستیم و حاشیه هم نداریم. تک تک بازیکنانمان از این مسئله راضی هستند. من باید دو تشکر داشته باشم. یکی از مردم خوب ایران و استقلالی‌ها و دومی از بازیکنانم.
    وی افزود: باید حرفی را حتما بزنم که در باره بازیکنان است. امروز هفته پنجم کار ما در استقلال تمام می‌شود اما این بازیکنان یک ریال پول نگرفتند. واقعا از بازیکنانم تشکر و به مردم توصیه می‌کنم بجای اینکه به دنبال این باشند که این آقا و آن آقا چه وقتی به استقلال می‌آیند، بیایند و بازیکنانی که مخلصانه زحمت کشیدند را تشویق کنند. اینها بازیکنانی هستند که به خاطر مردم و عشق استقلال تمرین می‌کنند و به میدان می‌روند. اگر من می‌گویم چارچوبی داریم به خاطر اینکه این مسئله یک موضوع اصولی است. این موضوع ربطی به سال گذشته و امسال ندارد و همه باید به خاطر منافع استقلال و مردم در این چارچوب باشند.


     
    یک شخص از این تشکر کرد.
  6. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    [​IMG]


    [h=3][/h] [h=1]خوشحالی نکونام از بازگشت به لیگ ایران/ اگر اوساسونا پول نمی خواست، زودتر از این ها به استقلال می آمدم [​IMG][/h] [h=2]لیگ برتر - ایسنا نوشت:[/h]
    [h=4]بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید خوشحال است که پس از 7 سال دوری از لیگ ایران دوباره به ایران بازگشته و می‌تواند برای استقلال بازی کند.جواد نکونام با اشاره به امضای قراردادش با باشگاه استقلال گفت: پس از آنکه جدایی‌ام از اوساسونا قطعی شد، دنبال این بودم که به استقلال بیایم و برای این تیم بازی کنم، گفت‌وگوهایی را بر همین اساس با مسئولان باشگاه استقلال انجام دادم و آن‌ها هم به دنبال جور کردن پول رضایت‌نامه‌ام بودند و پس از آنکه همه چیز هماهنگ شد، امروز با استقلال قرارداد یک ساله بستم و از حضور در این تیم خوشحالم.
    وی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها اعلام کردند که باشگاه استقلال نیازی نیست در ازای دریافت رضایت‌نامه شما پولی را به اوساسونا بپردازد؟ گفت: به هیچ وجه این مسئله درست نیست، چرا که اگر قرار بر این بود که رضایت‌نامه من بدون پول صادر شود نیازی به این همه زمان نبود و من خیلی زودتر می‌توانستم به استقلال بیایم و تا زمانی که آن‌ها پول را دریافت نمی‌کردند، رضایت‌نامه‌ام را برای استقلال صادر نمی‌کردند.
    نکونام افزود: به هر حال پس از طی این مسائل و هماهنگی‌های انجام گرفته من به استقلال پیوستم و امیدوارم که بتوانم برای این تیم مفید باشم.

    [/h]
     
    یک شخص از این تشکر کرد.
  7. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    [​IMG]


    [h=3][/h] [h=1]جانواریو: این گل برایم عزیز بود/ سعی کردم با تمام وجود شادی کنم [​IMG][/h] [h=2]لیگ برتر - هافبک استقلال خوشحال است که توانسته بازگشت باشکوهی داشته باشد.[/h]
    [h=4]به گزارش خبرآنلاین؛ جانواریو هافبک استقلال در مورد گلی که به آلومینیوم زد گفت: «من خیلی دوست داشتم این گل را. برایم عزیز بود. بازگشت باشکوهی شد برای من و هواداران. خیلی لذت بردیم از این اتفاقی که افتاد. من نمی‌توانم در مورد این حرف بزنم که چرا در ترکیب بودم یا نبودم.»
    هافبک استقلال در مورد شادی گلی که زد هم می‌گوید: «این‌قدر که هواداران برایم هیجان درست کرده بودند، سعی کردم با تمام وجود شادی کنم. برای همین بود که شادی گلم زیاد به چشم آمد.»
    جانواریو در مورد سپاهان هم گفت: «سپاهان تیم بزرگی است و به هر حال استقلال هم تیم خوبی است. مهم این است که الان بازیکن استقلال هستم. برایم مهم است که برای هواداران استقلال بازی می‌کنم.»

    [/h]
     
  8. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    [​IMG]


    [h=3] [/h] [h=1] استقلال لیگ برتر را با برد شروع کرد/ گل ۳ امتیازی جانواریو تقدیم به ۵۰ هزار تماشاگر [​IMG] [/h] [h=2] لیگ برتر - استقلال با تک گل جانواریو موفق شد آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد.[/h]
    [h=4] به گزارش خبرآنلاین؛ عطش برای تماشای بازی های استقلال در لیگ برتر. این یکی از دلایلی بود که باعث شد تا در نخستین بازی آبی پوشان در لیگ برتر دوازدهم که از ساعت 22.15 شروع شد 50 هزار هوادار به آزادی بیایند و یک صدا داد بزنند « استقلال». آنها دل‌تنگ شده بودند. دل‌تنگ برای تشویق کردن ستاره های محبوب‌شان. از سید مهدی رحمتی گرفته تا میثم بائو؛ داداش سیا، آرش آقای گل و البته میلاد میداوودی؛ آن هم با آن سبک خاصی که در تشویق این بازیکن دارند. «میلاد میداووی؛واویلا،واویلا».
    هیجان بود و هیجان. به خصوص که در بازی استقلال با آلومینیوم لیگ برتر رسما افتتاح شد و کاپیتان آبی پوشان مرام‌نامه آن را قرائت کرد. از تشویق کردن های «رحمتیِ حجازی» که بگذریم و به زمان آغاز بازی برسیم فریادهایی به جز نام امیر قلعه نویی به گوش نمی رسید. کل و کل های همیشگی با رقیب سنتی (پرسپولیس) باعث شده بود تا استقلالی ها مدام سرمربی خود را که از نشستن روی نیمکت محروم بود را تشویق کنند.
    زدن سوت بازی توسط احمد صالحی و شروع هیجانی دیگر. البته این بار این هیجان هواداران را وادار به سکوت کرده بود. آلومینیوم تیم ناشناخته ای بود که در بازی دوستانه پرسپولیس را برده بود و سرمربی ای آن را هدایت می کرد که از تجربه بالایی برخوردار است؛ اکبر میثاقیان. احتیاط شرط عقل بود و استقلالی ها هرچند که در خانه خود بازی می کردند اما نباید بی گدار هم به آب می زدند.
    محک زدن تیم میثاقیان بیشترین کاری بود که شاگردان قلعه نویی در نیمه نخست انجام دادند. به همین دلیل هم بود که این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
    با شروع نیمه دوم اما استقلالی ها تغییر بزرگی کرده بودند. آنها از این رو به آن رو شده بودند و طوری روی دروازه آلومینیوم فشار آوردند که جان دوباره ای به هواداران دادند. ورود جانواریو به زمین به جای جی لوید ساموئل که عملکرد خوبی هم در نیمه نخست نداشت ورزشگاه را منفجر کرد. محبوبیت بازیکن برزیلی استقلال بر کسی پوشیده نیست. همان زمان که طرفداران جانواریو را به شدت تشویق می کردند او با یک ضربه شوت زمینی نخستین گل استقلالی ها در لیگ برتر دوازدهم را به ثمر رساند تا هواداران دیگر قابل کنترل نباشند. جانواریو، امیر قلعه نویی و مدیر محبوب ما، حاج علی فتح الله از جمله شعارهایی بود که تا دقایقی پس از گلزنی آبی پوشان در دقیقه 56 به گوش می رسید.
    استقلال با همین گل موفق شد آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد تا سه امتیاز از اولین بازی اش در لیگ برتر دوازدهم بگیرد.

    [/h]
     
  9. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    [​IMG]

    [h=3][/h] [h=1]پرچمی به بزرگی جایگاه ورزشگاه آزادی/استقلالی ها سنگ تمام گذاشتند [​IMG][/h] [h=2]لیگ برتر - هواداران استقلال در نخستین بازی این تیم در لیگ برتر دوازدهم برای این تیم سنگ تمام گذاشتند.[/h]
    [h=4]به گزارش خبرآنلاین؛دقایقی قبل از آغاز بازی تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان،تماشاگرانی که در جایگاه ورزشگاه آزادی حضور داشتند از پرچم بزرگی رو نمایی کردند که توجه همه را به خودش جلب کرد.
    این پرچم به اندازه ای بزرگ بود که تمام جایگاه ورزشگاه آزادی را پوشاند و باعث شد تا جو ورزشگاه آزادی برای دقایقی پر از هیجان شود.بیش از 15 نفر مسئولیت حمل این پرچم را بر عهده داشتند.

    [/h]
     
  10. کاربر ویژه ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    9,684
    تشکر شده:
    11,485
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    med_student
    پاسخ : کانون هواداران بكس آبي استقلال

    [​IMG]

    [h=3][/h] [h=1]قلعه نویی در قفس/ عکس [​IMG][/h] [h=2]لیگ برتر - امیر قلعه نویی نتوانست روی نیمکت تیمش در اولین بازی لیگ جدید بنشیند.[/h]
    [h=4]به گزارش خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی که به حکم کمیته انضیاطی اجازه نشستن روی نیمکت استقلال را نداشت این بازی را از جایگاه جدید ورزشگاه آزادی که برای مربیان تیم های ملی و مهمانان خاص ساخته شده تماشا کرد. نکته جالب این بود که اکبر میثاقیان هم به دلیلی مشابه نمی توانست روی نیمکت تیمش بنشیند. طرفداران استقلال در این بازی تا می توانستند ، مربی تیم محبوب شان را تشویق کردند.
    [​IMG]


    [/h]