1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

قهرمان آسيا مقابل ايران سقوط كرد

شروع موضوع توسط (̅(َ_̅_̅(َ)ڪے ‏13/1/11 در انجمن لیگ ایران

  1. Sert oğul

    تاریخ عضویت:
    ‏12/11/10
    ارسال ها:
    17,634
    تشکر شده:
    6,359
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    IOG
    خبرگزاري فارس: رسانه‌هاي عربي به بازتاب پيروزي ايران مقابل عراق پرداخته و اعلام كردند قهرمان آسيا مقابل ايران سقوط كرد.

    به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم‌هاي ايران و عراق در چارچوب جام ملت‌هاي 2011 آسيا از گروه چهارم شب گذشته با برتري 2 بر يك تيم ملي كشورمان به پايان رسيد. با توجه به حساسيت بالاي اين مسابقه بيشتر رسانه‌هاي عربي خبر اين بازي را در صدر اخبار امروز خود قرار داده و به تحليل اين مسابقه پرداختند.

    روزنامه «الامارات» در گزارشي نوشت: در ديدار نخست تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و عراق در جام ملت‌هاي آسيا اين دو كشور بازي حساسي را پشت سر گذاشتند و شاهد «شكست غير منتظره عراق برابر ايران» بوديم.
    اين روزنامه اماراتي كه اين خبر را تيتر اول صفحه ورزشي خود كرده بود به قهرماني عراق در بازي‌هاي آسيايي دوره گذشته اشاره كرد و نوشت: با توجه به اينكه عراق عنوان قهرماني آسيا در دوره گذشته را در اختيار داشت، به شكست غير منتظره‌اي برابر ايران رسيد.

    «الوطن» نيز در اين باره نوشت: «قهرمان آسيا با اولين آزمايش سقوط كرد.» الوطن چاپ عراق در ادامه گزارش خود يادآور شد: امارات تنها كشور عربي است كه در گروه چهارم توانسته يك امتياز مقابل كره شمالي كسب كند، اين در حالي است كه قهرمان آسيا در اولين آزمايش خود برابر ايران سقوط كرد.

    «السفير» چاپ لبنان با بيان اينكه بازي ايران و عراق از بهترين ديدار‌هاي جام ملت‌ها تاكنون بوده است نوشت: «عراق كه عنوان قهرماني آسيا را يدك مي‌كشيد برابر ايران شكست خورد.»

    «الجزيره» قطر با نشان دادن گل ايمان مبعلي اعلام كرد: «ايران و عراق بازي مهيجي را از خود نشان دادند»
    در ادامه اين گزارش، الجزيره به پيروزي 2 بر يك ايران برابر عراق پرداخت و گفت: مسابقه ايران و عراق از نشاط و شگفتي خاصي برخوردار بود.

    منبع خبري «سانا» سوريه در اين باره تنها به تيتر ساده «ايران برابر عراق به پيروزي رسيد» اكتفا كرد.
    اين منبع خبري با به تصوير كشيدن عكس گل غلامرضا رضايي زننده اولين گل ايران به شكست عراق در اين بازي اشاره كرد و نوشت: در نيمه دوم اين بازي شاهد برتري ايران برابر عراق بوديم.