1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

جلالي: مقابل كره‌شمالي و امارات هم مشكلي نخواهيم داشت

شروع موضوع توسط (̅(َ_̅_̅(َ)ڪے ‏12/1/11 در انجمن لیگ ایران

  1. Sert oğul

    تاریخ عضویت:
    ‏12/11/10
    ارسال ها:
    17,634
    تشکر شده:
    6,359
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    IOG
    خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: فكر مي‌كنم ايران مقابل امارات و كره‌شمالي مشكل خاصي نداشته باشد.
    [​IMG]

    مجيد جلالي در تحليل بازي ايران و عراق كه به پيروزي 2 بر يك ايران انجاميد به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: يك بازي خيلي قوي و فيزيكي را از دو تيم شاهد بودم كه البته اين موضوع در تيم ايران بيشتر به چشم مي‌آمد. راه غلبه بر عراق هم همين بود. اكنون آنچه اهميت دارد نوع بازسازي تيم براي مسابقه بعدي است.
    وي افزود: مهمترين مسئله اين است كه تيم ملي نتيجه بگيرد و فكر مي كنم فوتبال ما در مقطعي است كه بايد بارقه هاي اميد را در بين مردم دوباره زنده كند. در حال حاضر كه مردم نسبت به فوتبال انگيزه خود را از دست داده اند بايد دوباره جايگاه اجتماعي قبلي فوتبال را برگرداند.
    سرمربي فولاد خوزستان تاكيد كرد: اينكه ما در چه سبكي بازي مي كنيم و چطور گل مي زنيم در مراحل بعدي اهميت دارد. بايد تفكر پيروزي در تيم جاري باشد. به نظرم ديروز ساختار دفاعي ايران خوب بود. بعد در زدن گل دوم هم بازيكنان خط دفاعي فداكارانه و هوشيارانه عمل كردند.

    جلالي در مورد عراق تصريح كرد: اين تيم خوب بود اما ايران سرحال تر از عراق بود. ما بايد تيم هاي ژاپن و كره جنوبي را الگوي بازي خود قرار دهيم. ايران از نظر بدني و فيزيكي يكي از بهترين هاي اين جام است. بايد در بخش مالكيت توپ دقت خود را بالا ببريم. نكته مهمتر اين است كه در اين تورنمنت تيم ها هر چهار روز يك بار بايد به ميدان بروند. ما بايد از سازمان ليگ ممنون باشيم كه شرايط را طوري فراهم كرد تا بازيكنان ايران با چنين شرايطي آشنا هستند و به مشكل نمي خورند.
    وي در پايان به فارس گفت: در چنين مسابقاتي مهم فقط اتفاقاتي است كه در اين مدت بر تيم مي گذرد. اين كه در گذشته چطور تيم كار كرده و چه بازيكناني دعوت شده اند نمي تواند مهم باشد. فكر مي كنم ايران مقابل تيم هاي امارات و كره شمالي مشكل خاصي نداشته باشد چون ما به لحاظ فيزيكي در شرايط بهتري هستيم.