1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اخبار و معرفی تبلت ها -

شروع موضوع توسط Am!R~Mr ‏5/1/12 در انجمن تبلت ها

  1. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]دوام ۲۰ ساعته iPad 3?![/h]
    تنها چند ماه مانده تا Apple محصول جدیدش ipad3 را معرفی کند که، دوباره شایعات زیادی بگوش می‌رسد. این بار بر اساس شایعات، ipad3 دارای ظرفیت باتری معادل دوبرابر ipad2 خواهد بود و همراه با صفحه‌ی نمایش Retina ارائه خواهد شد.



    [​IMG]


    Digi time به نقل از منابع صنعتی گزارش داد: ipad3 بر خلاف ipad2 که دارای باتری ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعت بود، با باتری ۱۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه خواهد شد.

    Ipad2 با یک بار شارژ کامل به آسانی ۱۱ ساعت دوام می‌آورد. پس به لحاظ منطقی و فنی یک باتری ۱۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند تبلت را تقریباً ۲۰ ساعت تغذیه کند.
    در گزارش همچنین بیان شد، Apple ممکن است دو نوع ipad با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه کند. می‌توان این موضوع را مشابه عرضه‌ی iPhone 4 و iPhone 3GS به یک دوراهی تشبیه کرد.
    با این تفاسیر Apple ممکن است، یک ipad2 با قیمت ارزانتر و یک ipad3 را همزمان به بازار عرضه کند.
    یک ipad با قیمت ۳۰۰ یا ۳۵۰ دلار نمی‌تواند عطش خرید یک Amazon Kindle را بین عموم کم کند، ولی خواهد توانست نظر مردم را نسبت به مقرون به صرفه بودنش تغییر دهد.




    [​IMG]



    البته این را هم اضافه کنم که، اگر ipad3 با صفحه نمایش Retina عرضه شود، طبیعتاً دارای صفحه نمایش پرمصرفتری نسبت به مدل‌های قبلی خواهد بود و باتری با دو برابر ظرفیت ipad2 نمی‌تواند منجر به زمان قابل استفاده‌ی ۲ برابری برای ipad3 گردد.

    شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ باتری با دوام ۲۰ ساعته یا صفحه نمایش Retina ؟​
     
  2. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]تبلت a700 ایسر، خلق تصاویر به صورت hd[/h]
    پیش از این خبری از یک تبلت از کمپانی ایسر را منتشر کردیم که این تبلت با پردازنده ۴ هسته ای NVIDIA Tegra 3 قرار بود به بازار عرضه شود و هم پای رقبای خود یعنی‌ ایسوس،لنوو و… قد علم کند این محصول ایسر حتما سرو صدای زیادی به پا خواهد کرد. چرا؟
    به دلیل اینکه این تبلت با وضوح تصویر فوق‌العاده ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ به بازار خواهد آمد که می توانید تصور کنید که چه وضوح تصویری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.





    [​IMG]


    وضوحی که شاید در هیچ کدام از تبلت‌های حال حاضر مشاهده نشده است. حال عکس‌هایی از این تبلت به بیرون درز کرده که دیدن آنها خالی‌ از لطف نیست.








    [​IMG]


    این تبلت مجهز به دوربین ۵ مگا پیکسلی در پشت ،همراه با فلش LED است که قادر است تصاویر را به صورت HD برای شما خلق کند.

    این تبلت کمی‌ مانند برادر قبلی‌ خود سنگین به نظر می‌رسد وزن آن به ۶۴۹ گرم رسیده است.
    اما این افزایش وزن نیز بی‌ دلیل نیست زیرا این تبلت دارای باطری ۹۸۰۰ میلی‌ آمپری خواهد بود که به جّد می‌توان گفت در هیچ تبلت دیگری نمونه مشابهی مشاهده نشده است. و احتمالا به خاطره پردازنده ۴ هسته ای آن این باتری را برای آن در نظر گرفته شده است .
    نت‌ویزارد مکانی است برای شما که علاقه‌مند به آخرین اخبار روز دنیا در حیطه تکنولوژی و IT هستید.
    نت‌ویزارد برای ارتقادانش فنی‌ و اطلاعات شما خلق شده تا بتواند سهمی در بالاتر بردن این دانش و اطلاع رسانی در بین مردم و خوانندگان محترم داشته باشد.​
     
  3. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]iCade گجتی برای تبلت های iPad[/h]
    دستگاه های بازی جعبه ای رو یادتون میاد یا نه ؟ همون جعبه های بازی که باید ژتون می خریدیم و داخلش می انداختیم تا بتونیم یه دست بازی کنیم .بازی های سگا مخصوصا سونیک . خوشحال باشید که iCade می تونه خاطرات ما رو دوباره زنده کنه .
    iCade گجتی برای تبلت های iPad می باشد که اونو تبدیل به یک جعبه بازی دوست داشتنی میکنه . iCade در واقع وسیله جانبی برای iPad در هنگام بازی کردن می باشد.




    [​IMG]



    به راحتی و با قرار دادن تبلت iPad یا iPad2 در جایگاه مانیتور این وسیله و وصل شدن از طریق Bluetooth به iCade به راحتی بازی های تجربه بازی های قدیمی برای شما زنده خواهد شد .




    [​IMG]



    برای iCade بیش از ۱۰۰ بازی مخصوص مانند Asteroids ، Centipede ، Battlezone و Tempest ساخته شده است . iCade منبع تغذیه خود را از طریق یک جفت باطری AA تامین می کند .

    خبر خوب اینه که با جیلبریک کردن هم می توان این بازی ها رو بصورت رایگان انجام داد . جالبه بدونید در تبلیغی که برای این گجت ساخته شده ، عنوان شده شما می توانید از این گجت در رخت خواب ، دستشویی و هر جایی که دلتون خواست بازی کنید .



    [​IMG]



    این گجت با قیمت ۵۰ دلار در کریسمس به فروش خواهد رسید .

    نت‌ویزارد مکانی است برای شما که علاقه‌مند به آخرین اخبار روز دنیا در حیطه تکنولوژی و IT هستید.
    نت‌ویزارد برای ارتقادانش فنی‌ و اطلاعات شما خلق شده تا بتواند سهمی در بالاتر بردن این دانش و اطلاع رسانی در بین مردم و خوانندگان محترم داشته باشد.​
     
  4. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]یک گجت منحصر به فرد دیگر برای انواع iPad ; یک قاب عکس چرمی با قابلیت شارژ[/h]
    [​IMG]


    این بار شرکت Hammcher به تازگی یک قاب عکس چرمی جالب را برای انواع iPad به بازار معرفی کرده است . این قاب عکس کاملا به اندازه تبلت‌های Apple است و قابلیت شارژ همزمان آن را هم به کاربرانش می‌دهد . ابعاد این قاب عکس برابر 5×75/11×10 اینچ بوده و وزن آن به حدود یک کیلو می‌رسد. طراحی این قاب عکس به گونه‌ای است که می‌توان از آن به صورت عمودی یا افقی هم استفاده کرد . این قاب مجهز به رابط 30 پینی است تا امکان اتصال راحت به انواع iPad را به کاربرانش بدهد. اگر به داشتن این قاب عکس جالب علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است بدانید که باید چیزی در حدود 100 دلار برای خرید آن هزینه کنید .
     
  5. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    پردازنده Clover Trail اینتل برای تبلت های مبتنی بر ویندوز 8

    به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از Cnet، پردازنده Clover Trail اینتل به احتمال فراوان برای اولین بار در تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 به کار می روند. یک منبع آشنا به پردازنده های اینتل به سی نت گفته که احتمالا تبلت های ویندوزی با پردازنده Clover Trail نیمه دوم سال به بازار می آیند.

    انتظار می رود که اینتل نمونه اولیه این تبلت های ویندوزی با پردازنده جدید خود را در اواخر این ماه و در نمایشگاه CES به معرض دید عموم بگذارد.
    ویندوز 8 مایکروسافت خیلی بیشتر از ویندوز 7 با تبلت ها سازگار است و اولین سیستم عاملی است که با تراشه هر دو کمپانی یعنی اینتل و AMD سازگار است.
     
  6. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    سیاست اپل برای ادامه حضور موفق در بازار تبلت

    به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از Yahoo، ناظران بازار عمدتا انتظار دارند که اپل طبق سنت قیمت گذاری های خود عمل کرده و با معرفی نسل بعدی تبلت های خود قیمت آی پد 2 را از 499 دلار به 399 دلار کاهش دهد.

    اما DigiTimes گفته اگر اپل دو نسخه از آی پد جدید خود به بازار عرضه کند شاید این استراتژی عوض شود.
    در این راستا منابع خبری از اپل خبر آورده اند که احتمالا دو نسخه از آی پد جدید به قصد جذب مشتری در سطح بالا و متوسط به بازار خواهد آمد.

    اما اپل برای رقابت با تبلت های بازار از جمله تبلت Kindle آمازون، باید سیاستی جدید اتخاذ کند و شاید ارائه قیمتی بین 199 تا 399 دلار برای مدل های مختلف آی پد معقول به نظر برسد.
     
  7. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    سونی قیمت تبلت های خود را 100 دلار کاهش داد

    به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از .C.W، سونی در سال جدید با سیاستهای قیمت گذاری جدید، قیمت تبلت های 9.4 اینچی خود Tablet S، را 100 دلار کاهش داد و حالا مدل 16 گیگ آن 400 دلار و مدل 32 گیگ آن 500 دلار قیمت گذاری شده است.

    سونی پیش از این و در 15 دسامبر هم قیمت تبلت های خود را برای آخرین بار در سال 2011، 50 دلار کاهش داده بود.
    در مجموع و با این کاهش 100 دلاری، باز هم نمی توان با قاطعیت در مورد فروش تبلت های سونی اظهار نظر کرد.

    سخت است که وارد قلمرو اپل و آی پد شد اما شرکت های مختلفی در تلاش اند تا سهمی از این بازار را در اختیار بگیرند. سامسونگ، Asus، سونی، آمازون و توشیبا از این دسته هستند.
     
  8. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    آمازون با فروش تبلت خود در تعطیلات رکورد شکست

    به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از Google، آمازون پر فروشترین های سایت خود در سال 2011 را معرفی می کند اما از شواهد پیداست که تبلت این شرکت Kindle Fire در راس این لیست در فصل تعطیلات قرار دارد.

    آمازون لیست خود را در گروه ها و شاخه های مختلف منتشر می کند و پر فروشترین و محبوب ترین ها را در سال 2011 لیست می کند.
    اما تبلت آمازون ظاهرا داغ ترین محصول سال 2011 این شرکت بوده است. لیست کامل پرفروشترین ها را می توانید در Amazon Press Page مشاهده کنید.

    در ماه دسامبر آمازون هر هفته بالغ بر 1 میلیون دستگاه Kindle Fire به فروش رسانده است و در جمعه سیاه 2011 فروش این محصول 175 درصد نسبت به سال 2010 رشد داشته است.
     
  9. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/13
    ارسال ها:
    3,327
    تشکر شده:
    5,865
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    کاربر
    پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    گویا شرکت HTC در حال تولید یک تبلت جدید است که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز خواهد بود.

    [​IMG]به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،
    براساس گزارش DisplaySearch این شرکت تصمیم دارد تبلت جدیدش را در اواخر سال 2013 رسما وارد بازار خواهد کرد. هرچند در این گزارش مشخص نشده که این تبلت براساس معماری ARM و ویندوز RT طراحی شده یا ویندوز 8 و معماری x86، اما در گزارش آمده که تبلت جدید HTC از یک نمایشگر 1/10 اینچی با وضوح تصویر مناسب بهره می‌برد.
    براساس این گزارش تبلت جدید HTC تصاویر را با وضوح 1920 در 1080 و تراکم 218 پیکسل در اینچ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. شرکت HTC اولین بار در ماه فوریه 2011 با معرفی تبلت 7 اینچی
    HTC Flyer وارد بازار تبلت‌ها شد. این تبلت 7 اینچی مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید بود و از یک قلم دیجیتال برای یادداشت برداری و طراحی هم بهره می‌برد. این شرکت 7 ماه بعد تبلت HTC Jetstream را با صفحه نمایش 1/10 اینچی و قابلیت پشتیبانی از 4G LTE وارد بازار کرد. تبلت آندرویدی Jetstream هم از قلم دیجیتال Scribe پشتیبانی می‌کرد. وجه تمایز تبلت‌های HTC در پشتیبانی آنها از قلم دیجیتال بود که در آن زمان کمتر تبلتی از آن بهره می‌برد، اما با این حال این شرکت هیچ وقت نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در بازار تبلت موفق شود.
    HTC در سال میلادی گذشته اولین تبلت ویندوزی خود را معرفی کرد، اما مایکروسافت اعلام کرده بود که به دنبال شرکت‌های سخت‌افزاری قوی‌تر است. در آن زمان HTC سهم بسیار کمی از بازار تبلت‌ها داشت و محبوبیت محصولات این شرکت در بازار موبایل‌های هوشمند هم رو به کاهش بود. با این همه اما هنوز هیچ کدام از دو شرکت مایکروسافت و HTC اطلاعاتی درباره این تبلت جدید را اعلام و منتشر نکرده‌اند.
     
    یک شخص از این تشکر کرد.
  10. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/13
    ارسال ها:
    3,327
    تشکر شده:
    5,865
    امتیاز دستاورد:
    0
    حرفه:
    کاربر
    پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    تبلت Galaxy Tab 3 با صفحه ی نمایش 7 اینچی به دست علاقه مندان می رسد.

    به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،سامسونگ اعلام کرد به زودی تبلت جدید Galaxy Tab 3 را وارد بازار می کند.فروش بالای تبلت های این شرکت باعث شده تا محصولات جدید خود را با فواصل کمتر به بازار معرفی کند و همچنان در فهرست برترین ها بماند.



    [​IMG]


    این محصول در طبقه بندی تبلت های ارزان قیمت شرکت سازنده قرار می گیرد چراکه صفحه ی نمایش به کار رفته در آن 7 اینچی بوده و دارای قابلیت تفکیک پذیری 1024 در 600 می باشد.این محصول اولین تبلت آندرویدی می باشد که با پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی کار می کند.


    از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی از نسل سوم و چهارم شبکه های بی سیم اشاره کرد.این تبلت دارای حافظه داخلی 8 و 16 گیگابایتی است که می توان آن را تا 64 گیگابایت ارتقا داد.Galaxy Tab 3 دارای یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری می باشد.
     
    یک شخص از این تشکر کرد.