1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه
digibonyan2019
آخرین فعالیت:
‏17/10/20
تاریخ عضویت:
‏11/4/19
ارسال ها:
2
تشکر شده:
1
امتیاز دستاورد:
1
جنسیت:
مرد
تاریخ تولد:
‏12/2/69 (سن: 55)
وب سایت:

digibonyan2019

عضو جدید, مرد, 55

آخرین فعالیت digibonyan2019:
‏17/10/20
    1. digibonyan2019 هنوز هیچ پیام کاربری دریافت نکرده است.
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • اطلاعات شخصی

    جنسیت:
    مرد
    تاریخ تولد:
    ‏12/2/69 (سن: 55)
    وب سایت:
    http://digibonyan.com
    امروزه هدفمند کردن پژوهش به سمت حل مشکل یا تولید محصول و خلق ثروت موجب تغییر نگاه متولیان امر تحقیق و فن آوری در کشور شده است. برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه با ایجاد مدیریت های فناوری در دانشگاه ها با سرعت بیشتری به سمت تحقق عینی در حال حرکت است.

    از حدود کمتر از یک دهه قبل با تدوین آئین نامه ها و قوانین شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها با سرعتی ولو کند اما رو به رشد به سمت تولید محصول و خلق ثروت در کنار تولید علم پیش می روند .

    خوشبختانه این تغیر نگاه در سطح ملی و کلان موجب شکل گیری تعداد قابل توجهی از شرکتهای دانش بنیان در دل مراکز رشد دانشگاهی شده است. تولید و خدمات این شرکت ها با توجه به پایه ی علمی قوی تشکیل دهنده آنها به طور چشمگیری قابل توجه و مشکل گشا بوده اند. اما کار به اینجا ختم نمی شود و مسیر از ایده تا محصول در اینجا خاتمه نمی یابد .

    در حقیقت مرحله نهایی در نیل به اهداف تعیین شده در این شرکتها فاز تجاری سازی است. تجاری سازی امری اساسی و علمی در حفظ و توسعه این نهضت در حال رشد خواهد بود. مجموعه دیجی بنیان با همین نگاه و با هدف ایجاد یک نمایشگاه و فروشگاه دائمی برای محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت شکل گرفته است.ما متعهدیم تا فاصله بین تولید کنندگان و جویندگان خدمات و محصولات دانش بنیان و همچنین فاصله بین کارفرمایان و نیروی انسانی متخصص جویای کار را به حداقل ممکن برسانیم.کاهش زمان و هزینه، برقراری ارتباط موثر و بدون واسطه بین فروشنده و خریدار، امکان برقراری ارتباط مستقیم بین شرکت های مختلف را می توان از مزایای این مجموعه دانست. این موضوع شاید به نوعی موجب افزایش سرعت رشد فناوری از طریق میان بر شدن رسیدن به محصول نهایی از طریق خرید خدمت از شرکت های با فناوری مشابه و واسط شود.

    موضوع به اینجا ختم نمی شود، دیجی بنیان رسالت دیگر خود را برقراری ارتباط موثر بین کارفرمایان و نیروی انسانی متخصص جویای کار می داند. آموزش قوانین و مقررات و راه های راه اندازی کسب و کارهای موفق فن آورانه با کاهش حاشیه ریسک های موجود در این بازار را باید از دیگر رسالت هایی دانست که دیجی بنیان بر دوش خود احساس می کند.امید است که این مجموعه بتواند با خدمات فروشگاهی، نمایشگاهی، کاریابی، کارآفرینی و آموزشی خود بتواند گامی موثردر جهت رونق کسب و کارهای نوپای شرکت های دانش بنیان در سطح کشور عزیزمان ایران بردارد .