1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

شرایط خرید ملک در ترکیه

شروع موضوع توسط atiyecontent ‏4/8/21 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏10/7/21
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    بسیاری از کشورها طرح ویزای طلایی را ارائه می دهند. در طرح ویزای طلایی افراد می توانند با خرید ملک اقامت و تابعیت ترکیه را به دست آورند. برنامه اقامتی ترکیه در مقابل کشورهایی مثل اسپانیا یا پرتغال روند سریع تر، آسان تر و ارزان تری دارد.
    متقاضیان برای دریافت اقامت ترکیه باید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا خریداری کرده و این ملک را به مدت حداقل 3 سال حفظ کنند. تابعیت طی 3 تا 6 ماه پس از سرمایه گذاری برای شخص متقاضی صادر می شود. طی 4 سال گذشته تقریبا 9000 نفر از این طریق تابعیت ترکیه را به دست آورده اند.

    ترکیه امکان تابعیت با سرمایه گذاری را در سال 2016 اعلام کرد. این کشور اقامت، تابعیت و پاسپورت دوم را به متقاضیان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا سپرده بانکی اعطا می کند.
    خرید ملک در ترکیه یکی از کم هزینه ترین برنامه های سرمایه گذاری برای اخذ اقامت می باشد. مبلغ سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ابتدا یک میلیون دلار تعیین شد؛ اما در سال 2018 این مبلغ به شدت کاهش پیدا کرد.
    پاسپورت ترکیه امکان سفر بدون ویزا (یا ویزا هنگام ورود) به 125 کشور در سراسر جهان را می دهد. شهروندان ترکیه همچنین امکان دسترسی بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا را دارند.

    به طور کلی شرایط زیر برای اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک و اخذ تابعیت لازم است.

    [​IMG]

    هر گونه سوالی در رابطه با مهاجرت کاری ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه و سایر کشورهای جهان داشتید ازم بپرسید و یا به سایت آتیه آفرینان ایرانیان مراجعه بفرمایید.​
     
  2. کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏22/2/21
    ارسال ها:
    208
    تشکر شده:
    19
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    خرید ملک، خانه، آپارتمان، ویلا در بهترین محله های استانبول
    [​IMG]

    تمام کسانی که قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه را دارند، باید با بهترین محله های استانبول برای خرید خانه در استانبول و اجاره خانه، آشنا باشند. خرید ملک و اجاره خانه، علاوه بر اینکه یک نوع سرمایه گذاری در ترکیه، محسوب می شود، بلکه امکان اخذ اقامت، شهروندی و پاسپورت ترکیه را برای متقاضی، میسر میکند.

    در این راستا، شهر استانبول از شهرهای مهم و بزرگ ترکیه محسوب میشود که از شرقی ترین نقطه تا غربی ترین منطقه آن 4 ساعت فاصله است. از این رو تنوع قیمت با توجه به نوع ساختمان مد نظر اعم از تجاری یا خرید آپارتمان در استانبول و یا خرید ویلا و اجاره آنها، پیشنهاد های متفاوتی وجود دارد. در استانبول با حداقل هزینه 35 هزار دلار می توان صاحب خانه شد. اما این مبلغ برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و اخذ اقامت باید 250 هزار دلار باشد.
    خرید خانه در استانبول
    در زیر به پرطرفدارترین و بهترین محله های استانبول برای خرید و اجاره ملک و خانه، اشاره کرده ایم. هریک از این محله ها دارای شرایط و امکانات مخصوص به خود هستند.

    بهترین محله با توجه به شرایط و سرمایه مد نظر شما برای املاک در استانبول، متفاوت خواهد بود. اینکه شما به دنبال چه جور اقلیم و خانه و شرایطی هستید، بسیار تعیین کننده میباشد. بنابراین برای خرید خانه در استانبول اطلاع یافتن از بهترین محله های در زیر آمده را از دست ندهید.

    منطقه اسن یورت esenyurt استانبول
    محله اسن یورت، منطقه اروپایی استانبول و قسمتی از شهرداری شهر و جزو منطقه بیلیکدوزو است. این منطقه در حال رشد چشمگیری است و در حال حاضر از مناطق ارزان استانبول محسوب میشود، اما در آینده برای این منطقه، راهی روشن و متفاوت پیش بینی شده و سرمایه گذاری در آن بسیار مفید است.

    نکته بسیار مهم این که دولت ترکیه در ژانویه سال 2021 اعلام نموده که اتباع خارجی در این محله و محله های اطراف و وابسته به اسن یورت حق اجاره کردن ملک را ندارند.

    میانگین قیمت در این منطقه برای هر متر مربع آپارتمان 5783 لیر بوده و با افزایش قیمت 3.2 % روبرو بوده است.

    اسن یورت دارای 4 مرکز فرهنگی به نام های زیر میباشد:

    ینی کنت
    اسن یورت
    یونوس بالتا
    سعادت دره
    ادامه در خرید ملک در استانبول
     
  3. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏21/10/15
    ارسال ها:
    16,333
    تشکر شده:
    74,302
    امتیاز دستاورد:
    149
    جنسیت:
    زن
    تاپیک های همنام ادغام شدند.