1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

✠ فال های روزانه ✠

شروع موضوع توسط traffic ‏11/6/21 در انجمن محفل تاپ فرومی ها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 12 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: وقتی كه شما شروع به صحبت كردن می‌كنید، متوقف كردنش كار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینكه به حرفهایتان فكر كنید همه چیز را آشكار كنید. شاید شما فكر كنید كه كار بی‌ضرری كرده‌اید، ولی ممكن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینكه دیر شود برای حرفهایی كه می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد كنید، برای اینكه بعد از اینكه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: درست وقتی كه شما فكر می‌كنید می‌توانید كاملاً خود را كنترل كنید، یك نفر حرفی می‌زند و شما را كاملاً عصبانی می‌كند. عصبانی شدن به خاطر واكنشی كه دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت كردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ كمكی نمی‌كند، برای اینكه بعداً یكدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است كه آنها را تحت كنترل خود داشته باشید و به جای اینكه یكدفعه سرریز كنند، اجازه دهید كم كم ظاهر شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی كه می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممكن است شما احساس كنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فكر می‌كنید كه هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این كار را بكنید. البته همیشه راهی وجود دارد كه بتوانید عملكرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است كه نسبت به نتیجه كارتان هم اطمینان حاصل كنید. امروز عاقلانه‌ترین كار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت كنند به طوری كه دیگران مطمئن خواهند شد كه شما صادقانه صحبت می‌كنید. اما حقیقت این است كه شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی كه اعتقاد ندارید تظاهر كنید. فقط همان كسی باشید كه واقعاً هستید نه كس دیگری.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: در حالی كه عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می‌توانید درمورد چیزهایی كه بهشان فكر می‌كنید صحبت كنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی كه نیاز است صحبت نكنید. اكنون خویشتن داری یك روش كاملاً درست است، چون فقط به این خاطر كه شما می‌خواهید احساسات خود را ابراز كنید دلیل قانع كننده‌ای نیست كه دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور:تنها بودن با خودتان و تفكر كردن برای شما راحت‌تر از این است كه رهبری یك گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید كرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی كه در ذهنتان مجسم می‌كنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: شما می‌توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده‌تان، گروهی از نزدیكترین دوستانتان و یا در جمع یك سری از افراد هم فكرتان داشته باشید. اما قبل از اینكه بتوانید تأثیر مثبتی بر كل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام كنید. اگر فقط یك بار روشتان را تغییر دهید می‌توانید یك راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: بر عهده گرفتن یك مسئولیت با استفاده از تشریح كردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یك تاكتیك مفید است، اما دانستن اینكه چه وقت باید صحبت كردن هوشمندانه خود را متوقف كنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و كارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌كنند. فقط سعی كنید كه ترس و واهمه به شما رخنه نكند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی كنید و در حین فعالیت كردن باریك بین باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز ژوپیتر سیاره بخت شما كمی شما را آشفته است، در عین حال اطلاعات خیلی زیادی در مورد خط مشی‌ها و اصول عمومی دریافت می‌كنید. همچنین ژوپیتر به شما توصیه می‌كند كه همه امكانات خود را باور داشته باشید؛ همه كارهایی را كه لازم است انجام دهید و موقعیت خود را حفظ كنید. اما این طرز فكر به طور موقت مفید واقع می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان نیست. دید خود را وسیع‌تر كنید و برای آینده‌تان یك برنامه‌ریزی سازنده داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده‌ترین و عمیق‌ترین حسهای خود صحبت كنید، ولی ممكن است كه راحت‌ترین راه را انتخاب كنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینكه به دیگران درس اخلاق دهید، بهتر است كه ساكت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می‌توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز شما كملاً می‌توانید بفهمید كه همسرتان و یا یكی از دوستانتان دقیقاً حرفهایی به شما می‌زند. شما كاملاً حرفهای آنها را گوش می‌كنید، اما شاید آنها فكر كنند كه شما به اندازه كافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می‌كنید جوابهای مبهمی می‌شنوید. به جای اینكه بحث را بیشتر كش بدهید، به فكر پیدا كردن یك راه حل باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌كنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درك كنید. با وجود این اكنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد كنید. انتظار نداشته باشید كه زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را كه مهم‌تر است را ترجیح دهید.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 13 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز كارهای شما به گونه ای است كه نیاز به توجه زیاد دارد، اما شما زیاد دوست ندارید كه این كارها را انجام دهید. اما باز هم گاهی اوقات شما دارای انگیزه شده و اگر شما كارهایی كه قصد انجام دادنش را داشتید انجام دهید اطرافیانتان بیشتر شما را تحسین خواهند كرد. مهم نیست كه برای سرعت بخشیدن و بهتر كردن عملكرد خود از چه چیزی استفاده می‌كنید؛ مهم این است كه وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهید و سپس بعد از این شما وقت كافی برای تفریح كردن و لذت بردن خواهید داشت.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شما روشی كاربردی و عملی دارید كه با آن می‌توانید روزتان را تغییر داده و به روزی توأم با لذت و خوشی تبدیل كنید. فقط شما دوست دارید اطمینان حاصل كنید كه همه چیز روبراه است یا نه و همین موضوع باعث می‌شود خودتان را موقتاً از لذت بردن محروم كنید. شما نسبت به همه احساس مسئولیت می‌كنید، اما فقط شما اینگونه هستید. اگر دیگران نمی‌خواهند در كارها با شما همكاری كنند، شاید آنها نباید در خوشی ها هم با شما شریك شوند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما با یكی از والدینتان یا یكی از افراد مهم زندگیتان كه دورادور شما را راهنمایی می‌كرده مشاجره و دعوا می‌كنید. در ابتدا به نظر می‌رسد كه این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می‌توانید چیزهای مهمی ‌از او یاد بگیرید. هم اكنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی كنید كه به خودتان شك و دودلی راه ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: در حالیكه ماه به بهرام ملحق می‌شود شما با برنامه های كاریتان درگیر شده‌اید. اما خوشبختی زمانی فرا می‌رسد كه شما خودتان را مجبور كنید كه با دقت كارهایتان را انجام دهید. هر دفعه كه شما یكی از برنامه های قدیمی‌خود را اجرا می‌كنید، شما برای شاد بودن و تفریح كردن آماده تر می‌شوید. اگر كسی به شما فرصت كاری را پیشنهاد داد خیلی راحت به او جواب مثبت بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یك چنین شرایطی دیگران از شما درخواستی می‌كنند شما نمی‌توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی‌خواهید آنها ناامید شوند و شاید فكر می‌كنید كه اگر الان به آنها كمك كنید بعداً خواهید توانست به آنها تكیه كنید. به هر دلیلی كه شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیكه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یك نفر دیگر، تصمیم می‌گیرید، فرصت رویارویی با مشكلات خودتان را از دست ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: اكنون كه ماه به نشانه شما بازگشته است امكان دارد هممه چیز مثل قبل عالی نباشد و ارتباطش با سیاره بهرام باعث شده است شما در مسائل عاطفیتان كمی‌دچار مشكل بشوید. هنوز شما متقاعد نشده اید كه احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، برای اینكه ماه امروز صبح به بهرام پیوسته است. در نهایت انعطاف پذیریتان در حالیكه بهتان كمك می‌كند مشكلات عشقیتان را حل كنید، باعث موفقیتتان نیز می‌شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز برای شما روز پركار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همكارانتان به شما كمك نكنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید كه اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینكه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت كنید، به آنچه كه در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شكل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست كه شما نیاز دارید كه به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلكه به معنی این است كه شما باید به خاطر نعمتهایی كه دارید شكرگزار باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: شما مدت زمان زیادی را صرف فكركردن بر روی آینده تان كرده اید. در حالی كه شما تلاش می‌كنید زندگی متفاوتی برای خود فراهم كنید. به جای اینكه با موانع و مقاومتهایی كه در برابر شما می‌شود بجنگید، از تعلقات خاطر و وابستگی هایی كه شما را از اهدافتان دور می‌كنند دست بكشید. اگر شما خودتان را از توقعات و انتظارات قبلی خود آزاد كنید، از اتفاقاتی كه خواهد افتاد شگفت زده خواهید شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز شما وقتی كه با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینكه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی كنید، برای اینكه همه چیز در حال تغییر كردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید كه به هرچیزی كه می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی كه قبلاً به شما حسادت می‌كرده، اكنون برای اینكه با شما همكاری كند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، ممكن است تحمل كردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه كردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید كه بیشتر به پشت سرتان نگاه كنید تا به جلو. آمادگی رها كردن آنچه كه در گذشته كسب كرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق كنید كه به واسطه آن بتوانید برای ایجاد كردن یك مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان كمك كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز شما دوست دارید كه روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می‌رسد كه دیگران از اینكه با شما صمیمی‌ بشوند می‌ترسند. عجیب اینكه یكی از دوستانتان هم فكر می‌كند شما از نزدیك شدن به او اجتناب می‌كنید. به جای اینكه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت كنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می‌شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: اگر امروز افرادی قصد دارند شما را به یك ماجرای حادثه ای بكشانند، خیلی رك با آنها صحبت كرده و بهشان بگویید كه می‌خواهید تنها باشید. حتی اگر شما احساس كردید كه تحت فشار قرار گرفته اید، در برابر وسوسه بدبینی و نگرشهای منفی تسلیم نشوید. شما وقت ندارید درگیر یك ماجرای تازه شوید، برای اینكه شما هم اكنون برای هفته آینده خود هم برنامه ریزی كرده اید.
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  3. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - شنبه 16 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما قدرت خود باوری و اعتماد به نفس تان در این روزهای اخیر بسیار کم شده است، شاید به دلیل صحبت‌های دوستان‌تان باشد یا شاید هم به دلیل اتفاقات ناگواری باشد که برایتان پیش ﺁمده است و باعث شده است که شما اعتماد به نفس‌تان را از دست بدهید. شما به تازگی دوست دارید به قلب‌تان گوش دهید تا این که با عقل‌تان رفتار کنید زیرا عقل‌تان گاهی پیشنهادهایی را به شما می‌دهد که تمایلی به انجام ﺁنها ندارید. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود ﺁورید، زیرا زندگی‌تان دچار یکنواختی شده است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شما در این روزها احساس می‌کنید فاصله‌ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله‌ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می‌کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه‌ها و درهای زندگی عبور کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما بسیار از این که از دیگران نقد کنید و ﺁنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می‌شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می‌شود تا شما وجهه مثبت خود را از دست دهید. با دیدی مثبت به همه چیز نگاه می‌کنید و در دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید به سر می‌برید بهتر است از این دنیا خارج شده و افرادی را که در اطراف شما هستند یا وقایعی را که رخ می‌دهید مشاهده کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: وقایع منفی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثر منفی بر روی شما گذاشته است و شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید. شما در کشاکش زندگی واقع شده بودید اما بهتر است راه خود را در این تنازع و جدل پیدا کنید، زیرا اگر راه‌تان را پیدا نکنید دچار نا امیدی می‌شوید. به صحبت‌هایی که می‌شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:شما در این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. زیرا بیش از حد برای ﺁینده خود تلاش کرده‌اید و به همین دلیل اکنون خسته شده‌اید و دیگر توانی برای ادامه راه ندارید. شما به تصورات خود بیش از حد پر و بال می‌دهید، رویا برای شما لازم است اما در نه در این حد که باعث سقوط شما شود. اکنون زمان ﺁن فرا رسیده است که شما یک پرش برای ﺁینده داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین ﺁبان: شما به راحتی نمی‌توانید هیجانات و صحبت‌های خود را کنترل کنید، شاید به نظرتان این صحبت‌ها کوچک باشد و ناچیز به نظر برسد اما باید به صحبت‌های خود دقت کنید زیرا ممکن است از همین صحبت‌هایتان بر علیه شما استفاده شود. شما زیادی بی‌احتیاط هستید و در کارهایتان با بی دقتی کامل عمل می‌کنید اما باید مواظب باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین ﺁذر:شما در بهترین موقعیت قرار دارید، بهتر است از این فرصت خود استفاده کنید، و تا جایی که می‌توانید از زمین اوج بگیرید. شما بیش از حد مثبت بین هستید نباید در زندگی تا این حد مثبت بین باشید زیرا حوادث و اتفاقات ناگوار زیادی برایتان رخ می‌دهد، چون شما همه چیز را با دیدی خوب می‌نگرید. به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می‌کنید بهتر است تا این حد فکر و خیال نداشته باشید. اجازه دهید اطرافیان‌تان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند زیرا زندگی‌تان ساده‌تر خواهد شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: با اتفاقاتی که برایتان پیش می‌ﺁید زیادی جدی و سخت بر خورد می‌کنید زیرا خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند، نیازمند این همه تحقیق را ندارند، با این کارهای اضافی فقط خودتان را خسته می‌کنید. اجازه دهید به شما خوش بگذرد و به وقایعی که پیش می‌ﺁید لبخند بزنید. شما ریسک‌های بزرگی را در زندگی‌تان انجام می‌دهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: احساس می‌کنید با زندگی که در حال حاضر دارید کمی بیگانه شده‌اید و نمی‌دانید چه نقشی را در زندگی حاضر دارید. به همین دلیل دچار سردرگمی شده‌اید، توصیه می‌شود اول و در ابتدا خود را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاقات تازه‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد، که باعث می‌شود دید تازه‌ای پیدا کنید و انرژی فوق العاده زیادی را از این اتفاق به دست بیاورید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 20 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز روزی است كه همه اطرافیانتان كاملاً با شما مخالف هستند، حتی اگر شما بدانید كه چه حرفهایی باید بزنید، باز هم آنها حرفهای شما را تأیید نخواهند كرد! اما با وجود این شما باز هم می‌خواهید حرف خود را بزنید!! فراموش نكنید كه شما بالاخره از این نمایش خسته می‌شوید و این موضوع پیامهای شما را كاهش می‌دهد. حرفهای خود را بزنید و بعد ساكت شوید، در این صورت می‌توانید به صحبتهای افراد دیگر هم گوش بدهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت:امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی كه ازش روی گردان بودید تحقیق كنید. همه ترس و هراسهای شما نسبت به این موضوع امروز كاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید كه دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا كه می‌دانید هم اكنون تأثیر فوق‌العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینكه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت كافی بدهید كه نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز شما می‌توانید بین روش بی‌تكلف خاص خودتان و شیوه مستقیم تر در ابراز كردن احساسات تعادل برقرار كنید. دانستن اینكه دیگران در پشت این شوخ طبعی و بذله گویی شما چه چیزی را می‌بینند، موضوع خیلی مهمی‌است. بنابراین به بذله گویی خود ادامه بدهید تا این گفتگو بیشتر طول بكشد. با خود آنها به فضای احساسیشان وارد شوید و بعد ببینید كه چه احساسی دارید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: امروز اصلاً نمی‌توان این حقیقت كه حسهای شما خیلی قوی هستند را كتمان كرد. اكنون شما دلتان می‌خواهد كه به كشف ناشناخته ها بروید، اما این ناشناخته‌ها آن طور كه شما دوست داشتید خیلی رازآمیز و بی كران نیستند. در عوض اگر شما حسابهای بانكیتان را متعادل كنید و یا مشكل صورت حسابهای پرداخت نشده‌تان را حل كنید، شاید مشكلات جدیدتان خیلی پیش پا افتاده و معمولی جلوه كنند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما اعتقاد دارید كه اگر اصلاً تاریكی و هیچ چیز مبهمی‌وجود نداشته باشد - و یا حداقل هركس یك چراق قوه دستش بگیرد و در ظلمات و تاریكی آن را روشن كند!!- شما شادتر خواهید شد. حالا شما تصمیم گرفته‌اید وقتی كه قدرت آنها كم می‌شود خودتان رازها را كشف كنید. یادتان باشد كه اصلاً خوب نیست از اعتماد دیگران سوءاستفاده كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور:شما دوست ندارید به افرادی كه می‌خواهند در مورد موضوعات روان شناسی صحبت كنند اعتماد كنید، چراكه شما فكر می‌كنند اینجور مسائل موضوعاتی خصوصی و شخصی هستند. شاید فلسفه شما این است كه فقط باید در مورد موضوعات كلی و ضروری صحبت كرد و نه هیچ چیز دیگر، اما حالا شما وسوسه می‌شوید كه ذهنتان را ازچیزهایی كه تا حالا پیش خود نگه داشته اید پاك كنید. ولی باید به آرامی‌شروع كنید، وگرنه شما بیشتر از آن چیزی كه قصد داشتید بگویید را فاش خواهید كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است و می‌توانید در مورد چیزهایی كه تا بحال ازشان فرار می‌كردید صحبت كنید. در حالی كه در نظر دارید با فردی كه قبلاً به شما اعتماد كرده تبادل نظر كنید ولی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. دیگر لازم نیست كه كار دیگری انجام دهید.گفتن حقیقت به اندازه كافی خوب است و همه چیز را درست خواهد كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان:نسبت به دیروز امروز برایتان راحت‌تر است كه تصمیم مهمی‌بگیرید. اما خیلی اهمیت دارد كه همین امروز این كار را بكنید، چون فردا تصمیم‌گیری باز هم سخت‌تر خواهد شد. عطارد با پلوتو كه در جلویش قرار دارد گفتگو و گپ دوستانه‌ای دارد و به شما این امكان را می‌دهد كه از این گفتگو سود ببرید. چرا كه موضوعات پنهانی را آشكار می‌كند و مشكلات را به شما نشان می‌دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز شما وقتی كه به یاد یك سنت مذهبی قدیمی ‌می‌افتید و یا وقتی یك جشن و مراسم مذهبی متفاوتی را یاد می‌گیرید، این آیین وتشریفات مذهبی برایتان خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید شما بخواهید دیگران هم این چیزها را بدانند، ولی ابتدا باید در موردش به آنها توضیح بدهید. ولی مشكل اینجاست كه شاید آنها به اندازه شما علاقه و هیجان نداشته باشند. به جای اینكه صبر كنید تا آنها از شما بخواهند كه دیگر در مورد این موضوع صحبت نكنید، خودتان این كار را بكنید و لزوماً با كسانی صحبت كنید كه با شما هم عقیده‌اند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی:هدف شما این است كه نظریاتتان برپایه دیدگاه های قابل قبول باشد، اما همین كه شروع به صحبت می‌كنید چیزهایی را كه نمی‌خواستید كسی بداند را هم فاش می‌كنید. پس امروز همین طوری بدون برنامه قبلی صحبت كنید؛ اول برای خود برنامه‌ریزی كنید و بعد شروع كنید. این كار بهتان كمك می‌كند كه در مسیر خود باقی بمانید و بیشتر از آنچه باید بگویید حرف نزنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: مثل اینكه وقت شما در حال تمام شدن است!!! اگر فردی می‌خواهد با شما صحبت كند و حرفی برای گفتن دارد، از صحبت كردن با او امتناع نكنید، برای اینكه شاید روزهای آینده فرصت و زمان كافی برای صحبت كردن در مورد احساساتتان را نداشته باشید. فراموش نكنید كه با آگاهی بعضی از دیدگاه‌های درست را قبول كنید، چون كه شما با دید خاص خودتان به جهان اطرافتان نگاه می‌كنید و این نوع نگاه همه چیز را بزرگتر از حد واقع به شما نشان می‌دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند:امروز وقتی رشته كلامتان در حین صحبت كردن پاره شود شما خیلی عصبانی می‌شوید. با فكر كردن به اینكه چه حرفی می‌خواستید بزنید وقتتان را تلف نكنید، برای اینكه هم اكنون همه شرایط بر علیه شماست. به جای اینكه بحث را به سمت موضوع خاطره انگیزی بكشانید، فقط بگذارید شور و هیجان شما گفتگو را هدایت كند. مطمئن باشید كه اگر این كار را بكنید، راضی‌تر خواهید شد.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  5. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - جمعه 22 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما در این روزها برای انجام فعالیت‌های روزمره تان دیگر هیجان ندارید، بسیاری از کارهایی را که در سابق ﺁرزوی ﺁنها را داشته اید و امروز به این ﺁرزوهای بزرگ رسیده اید اما دیگر شوق و ذوق سابق را ندارید، به خود یادﺁوری کنید که شما برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید مشقت‌های فراوانی را متحمل شده اید. شما نباید در یک مسیر ثابت بمانید و تسلیم سرنوشت شوید. روحیه تهاجم جویانه‌ای که در شما وجود دارد را از خود دور کنید تا بتوانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. برای این که بتوانید به یک وضعیت ثابت برسید، بهتر است برای مدتی استراحت کنید و از تمام صحنه‌های اجتماعی و شغلی دور شوید

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شما افکار منفی زیادی را در این روزها در ذهن خود می‌پرورانید این عادت را از ذهن خود دور کنید. بهتر است هر روز با این فکر از خواب بیدار شوید که امروز بزرگترین و مهم تر ین روز در زندگی شما می‌باشد پس باید بهترین نقش خود را ایفا کنید. متاسفانه هنگامی‌که مشکلی بر سر راه شما قرار می‌گیرد نمی‌دانید چطور با ﺁن روبرو شوید و بلافاصله دست و پای خود را گم می‌کنید، علی رغم تجارب زیادی که دارید، اما نمی‌دانید که چطور باید از ﺁنها استفاده کنید و تنها تجارب تان را در ذهن‌تان نگه می‌دارید، از ﺁنها استفاده نمی‌کنید

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: شما امروز کمی‌نسبت به زندگی‌ای که در این روزها تجربه می‌کنید حالت گیجی و سر در گمی‌دارید. باور این موضوع که سرتان تا این حد شلوغ شده است و مشکلات گذشته کم کم در حال نابودی است برایتان سخت است، اما لازم است بدانید که هر سختی مانند راحتی دوام طولانی ندارد پس ﺁسایشی که امروز در زندگی تان به وجود ﺁمده است را باور کنید و از ﺁن لذت ببرید. اکنون زمان خوبی برای شما فراهم ﺁمده است تا استراحتی داشته باشید و برای رویارویی با مشکلات بعدی انرژی کافی را داشته باشید

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می‌دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد مهره‌هایتان را حرکت دهید، فقط زود نا امید نشوید زیرا جنگ و مبارزه برای به دست وردن خواسته‌هاست که به انسان‌ها امید زندگی کردن را می‌بخشد

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: شما امروز در وضعیت بهتری نسبت به دیروز به سر می‌برید. شما در روزهای ﺁینده شانس بیشتری برای انجام کارهایتان دارید و فعالیت‌های جدیدی افزون بر کارهای روزمره‌تان به شما پیشنهاد می‌شود. قدرت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید زیرا شما مسئول کارهای مهمی‌خواهید شد و باید انعطاف بیشتری برای صبحت با دیگران به خرج دهید

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: شما قدرت فوق العاده زیادی در درک صحیح و درست مطالب و اتفاقات زندگی تان دارید. شما همیشه تلاش خود را انجام داده اید و با قدرت درک بالایی که دارید ﺁینده خوبی را برای خودتان رقم زده ‌اید. شما طبعا انسانی سخت کوش هستید و در هر جا و هر مرحله از زندگی تان باشد تلاش را سر لوحه زندگی‌تان قرار می‌دهید به همین دلیل خیلی کم دیده می‌شود که شما از زندگی تان نا امید باشید. اصلا نگران مسائل شغلی و روابط اجتماعی تان نباشید زیرا به بهترین نحو ممکن حل می‌شوند. مثل سابق به تلاش‌هایتان ادامه دهید

    [​IMG]
    فال روز متولدین ﺁبان: شما در این روزها بیش از اندازه کار می‌کنید، فعالیت‌های اجتماعی‌تان فوق العاده زیاد است. شما از این کارهای خیلی خسته شده اید اما به دلیل مسئولیت‌های زیادی که دارید نمی‌توانید از ﺁنها شانه خالی کنید، اما توصیه می‌کنیم که کم کم مسئولیت‌های اجتماعی تان را کاهش دهید و به زندگی شخصی تان نیز بپردازید و قبل از این که دیر شود به زندگی خانوادگی تان نیز اهمیت بیشتری بدهید

    [​IMG]
    فال روز متولدین ﺁذر:شما در روزهای گذشته انرژی مثبت بیشتری را برای مقابله با مشکلات زندگی‌تان داشتید، اما در این اواخر انرژی مثبت تان کاهش پیدا کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جنبه‌های مختلف زندگی‌تان انجام می‌دهید اما متاسفانه هیچ کدام از این راه حل‌ها نیز جواب نمی‌دهند اما به شما توصیه می‌کنیم به جای این که در چندین نقطه انرژی تان را پخش کنید، در یک نقطه و با تمرکز بیشتری انرژی‌تان را متمرکز کنید

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی:شما به ﺁسانی به افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: شما در این روزها احساس می‌کنید که زندگی تان یا فعالیت‌های اجتماعی‌تان به بن بست رسیده است، اما شما قدرت فوق العاده مثبتی برای حل مشکلات دارید و این صفت شما بزرگترین حسنی است که خداوند به شما عطا کرده است. شما تنها با مشخص کردن هدف تان به سادگی می‌توانید به ﺁینده‌ای بهتر برسید. استراتژی‌های سابق‌تان را پشت سر بگذارید، زیرا استراتژی‌های سابق در زندگی امروز شما جواب نمی‌دهد. صحبت‌های خود را به هر شخصی نگویید

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما نظرها و ایده‌هایی را دارید که مانع از رسیدن شما به ﺁینده‌ای برتر می‌شود، بهتر است حداقل برای مدتی این اهداف و مقاصد را کنار بگذارید تا بتوانید ساده تر به اهداف تان برسید. شما تا حدودی فردی بیش از حد محتاط هستید و برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید بیش از حد جوانب کار را در نطز می‌گیرید، شرایطی در زندگی هر شخصی پیش می‌ﺁید که باید ریسک کرد
     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  6. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - شنبه 23 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: شما امروز از كمك كردن به افراد دیگر دست كشیده‌اید، برای اینكه می‌خواهید پیام خود را بلندتر و واضح‌تر به گوش آنها برسانید. یا شاید هم می‌خواهید خودتان را از قید پروژه‌ای كه فكر می‌كنید به بیراهه رفته آزاد كنید. در هر دو مورد شما باید به انگیزه‌هایتان اهمیت بدهید، چراكه اگر ترس انگیزه اصلی شما باشد، هیچ كدام از كارهایتان فایده‌ای نخواهد داشت. ذخیره كردن انرژی‌تان كار عاقلانه‌ای است، اما نگذارید یك نفر دیگر تاوان اشتباه شما را پس بدهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: سیاره بخت شما، یعنی ونوس، مجبور است در برابر سلطه كیوان سخت گیر تسلیم شود. اگرچه ممكن است شما اول مقاومت كنید، اما تسلیم شدن و مقاومت نكردن خیلی زود شرایط دشوار را تبدیل به خوشی و شادی خواهد كرد. برای تداوم داشتن عشقی كه آرزویش را دارید، كمی بی‌تفاوتی بهایی است كه شما باید در دراز مدت در ازای آن بپردازید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: اگر شما شانه خالی كردن از زیر بار مسئولیتهایتان را تمرین می‌كنید، امروز انتخاب خیلی سختی پیش رو خواهید داشت. شما می توانید به خاطر نیازتان به ارتباط برقرار كردن دلیل قانع كننده‌ای مطرح كنید، اما هنوز هم وقتی فردی از نظر احساسی به شما نزدیك می شود، عقب نشینی می‌كنید. اگر وقت مناسبی برای ایجاد كردن شجاعت در خود وجود داشته باشد، زمانش همین الان است. لازم نیست كه از ترس آسیب دیدن از همان الگوهای قدیمی استفاده كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: شما یك دوست و یا یك هواخواه دارید كه می توانید بهش تكیه كنید، بنابراین لزومی ندارد كه در تنهایی و انزوا به سر ببرید. هنوز تصور این موضوع كه این شخص به خاطر شما الان اینجا حضور دارد سخت است. بنابراین شما به راحتی نمی‌توانید ریسك كنید. به جای اینكه در همین موقعیت جدید خود باقی بمانید، به سمت گرفتاری‌ها و شرایط سخت متمایل شوید تا ببینید یك رابطه دوستی قابل اطمینان چه فوایدی دارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: در حال حاضر شما با مشكل مالی كم اهمیتی روبرو شده‌اید، حالا وقت این است كه در مورد اینكه چطوری باید پولهایتان را خرج كنید و چطوری خرج نكنید تصمیمی جدی بگیرید. اما این موضوع فقط یك مشكل مالی معمولی نیست، بلكه با اعتماد به نفستان هم ارتباط دارد. وقتی كه شما ارزش خودتان را فهمیدید، آن موقع توانایی این را هم دارید كه به حرفهای دیگران گوش بدهید. بنابراین با دست كم گرفتن خود نسبت به آنچه كه واقعاً هستید خودتان را توی مشكل نیندازید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: شما امروز زیاد تمایل ندارید انرژی‌تان را با صحبت كردن در مورد احساساتتان هدر بدهید، چرا كه امروز نسبت به همیشه منطقی‌تر شده اید. شما در مقابل قطع كردن خوشی‌های پوچ و بی ارزش خیلی منطقی عمل می‌كنید. وقتی كه شما به منبع محدودیتهایتان رسیدگی می‌كنید، آن موقع گفتگوها هم برایتان اهمیت پیدا می‌كنند، اما فراموش نكنید كه هیچ محدودیتی در عشق وجود ندارد. پس وقتی برایتان پیش آمد ازش دوری نكنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر:امروز اصلاً لازم نیست كه شما در تنهایی غصه بخورید، و اگر با یك مشكل قدیمی دوباره روبرو شده‌اید، اصلاً لزومی ندارد كه غصه بخورید. این گوشه گیری شما بیشتر از آن چیزی كه خودتان فكر می‌كنید اختیاری است. گوشه گیریتان به خاطر اتفاقاتی كه در گذشته پیش آمده نیست، بلكه به خاطر واكنشهایی است كه شما نسبت به مسائل احساسی از خود نشان داده‌اید. واقع بین بودن بهتر از بدبینی است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: اگردوستانتان شما را از خودشان ناامید كرده‌اند و هیچ كاری نمی‌كنند، وقتش رسیده كه شما نقش خودتان را به درستی اجرا كنید. اما اگر به خاطر احساس ضعف و بی‌كفایتی دیدی منفی پیدا كرده باشید، برای اجتناب كردن از تفریح و لذت خیلی دیر شده است. به جای اینكه از روی ناآگاهی شكستهای خودتان را به گردن دیگران بیندازید، بدون اینكه خجالت بكشید در مورد آنها صحبت كنید.<

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: اگر از نظر كاری به اندازه‌ای كه حقتان است و سزاوارش هستید به شما احترام و توجه نشود، شاید صدمه ببینید. متأسفانه شما خودتان هم خود را دست انداخته‌اید!! چون كه هر روز فكر می‌كنید دیگران باید بیشتر شما را تحسین كنند. به این وسوسه‌ها اهمیت ندهید و وقتتان را به خاطر شهرت و محبوبیت تلف نكنید. فقط كاری را كه فكر می‌كنید خوب است انجام بدهید . مطئناً نتیجه كارتان را خواهید دید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز كیوان «یعنی سیاره بخت شما» با ونوس زیبا روبرو می‌شود و با خوشی‌ها و لذت‌های زودگذر شما را به بازی می‌گیرد. اما تسلیم شدن در برابر خواسته‌های لذت گرایانه جزو برنامه شما نبوده است. با شكایت كردن از چیزهایی كه از دستشان داده‌اید وقتتان را تلف نكنید. درعوض به جای اینكه با سرعت به سمت هدفتان پیش بروید، از مسیری كه در پیش گرفته‌اید هم لذت ببرید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: اگر شما كاملاً از شریك كاریتان احساس رضایت می‌كنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از كسی كه دوستش دارید به خاطر اینكه فكر می‌كنید هیچ هدف مشتركی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل كبك سرتان را زیر برف فرو كنید، ولی این كار مشكل شما را حل نمی‌كند. روبرو شدن با ضعفها و مشكلات یك رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌كند.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: امروز شاید آتش خوشی و لذت كمی فروكش كرده باشد، اما كاملاً خاموش نشده است. حتی اگر به نظر می‌رسد كه سعی و تلاشتان بیهوده است اما باز هم تسلیم خوشی‌های زندگی نشوید. در عوض از آن به عنوان یك راه عبور تأمل برانگیز استفاده كنید تا بفهمید كه دقیقاً از زندگی چه می خواهید. تهیه كردن یك فهرست اولین قدم برای مشخص كردن آرزوهایتان است.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  7. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 26 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردين: شما احساس می‌كنيد كه آرزوهای خيلی جاه‌طلبانه جزو بهترين اهداف شما به حساب می‌آيند. لازم نيست كه توقعات خود را پايين بياوريد؛ آنچه كه اهميت دارد اين است كه بايد خلاقيت خود را بيشتر كرده و كارهايی را انجام دهيد كه از نظر روانی احساس خوبی در شما ايجاد كنند. چيزهايی كه برايتان مهم هستند فرار نمی‌كنند؛ آنها همين جا هستند تا شما با انرژی و قدرت جديدی كه كسب می كنيد دوباره بهشان رسيدگی كنيد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین ارديبهشت: امروز در خانه شما و همچينن در خانه مربوط به مسائل شغلی‌تان كسوف رخ می‌دهد، بنابراين به شما پيشنهاد می‌شود كه خودتان را برای يك حركت خيلی حرفه‌ای آماده كنيد و يا نقش خود در جامعه را اصلاح كنيد. اما هر كدام از اين كارها راكه انجام بدهيد، تأثيرات غير قابل پيش بينی در فعاليت‌های افراد خانواده‌تان خواهد گذاشت، چرا كه اين دو موضوع به هم مرتبط هستند. بنابراين به تنهايی تصميم‌گيری نكنيد؛ كسانی را كه تصميم‌گيری‌های شما بر زندگی آنها تأثير می‌گذارد را هم در تصميم‌گيری‌هايتان شركت دهيد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز شما چيز جديدی ياد می‌گيريد كه برايتان سود و منفعت معنوی و سياسی خواهد داشت، اما مدتی طول خواهد كشيد كه شما قلباً اين موضوع را بپذيريد. مطالعات اخير شما تا حدودی ذهنتان را باز كرده و بهتان كمك می‌كند كه به زندگی با ديد متفاوتی نگاه كنيد؛ بنابراين شما ايده‌های جديد را جذب می‌كنيد. خوشبختانه علايق جديد شما خواسته‌هایتان را بهتان يادآوری كرده، شما را آگاه می‌كند و به زندگی‌تان نيز معنا می‌دهد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تير: امروز نشانه شما نسبت به ماه بيشتر از نشانه‌های ديگر حساس‌ شده است، بنابراين در هشتمين خانه شما- يعنی خانه دگرگونی و تغيير شكل كسوف رخ داده و ناراحتی روحی عميق شما بيرون كشيده می‌شود. اين اتفاق بر روی احساس بدی كه نسبت به خود داريد عميقاً تأثير خواهد گذاشت و اين تغيير حال حتی بر شرايط مالی‌تان هم اثر خواهد گذاشت. در نهايت اگر شما بخواهيد از اسرار سر در بياوريد، اين تغيير شكل و دگرگونی برای شما مفيد واقع خواهد شد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: امروز ماه به طور كامل بر هفتمين خانه شما- يعنی خانه دوستان و همكاران- سايه می‌افكند و اين اتفاق كاملاً مورد مخالفت خورشيد ماه اسد قرار می‌گيرد. بنابراين در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌يابی شما تغيير و دگرگونی حاصل می‌شود. خوشبختانه هر اتفاقی كه باعث تغيير دادن فعاليت‌های مربوط به روابط كاريتان شود، باعث بيشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراين احساس بهتری نسبت به شغلتان پيدا خواهد كرد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهريور: امروز ممكن است اثرات كسوف به سرعت بر روی شما ظاهر نشود، برای اينكه اثرات قوی و زيركانه آن ممكن است فقط در ضمير ناخودآگاه حس شود. شما امروز خيلی به اهداف خود اطمينان نداريد، برای اينكه ديگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی‌گويند كه چه خواسته‌هايی دارند. بگذاريد اين چرخه‌های بي‌پايان ذهنی از زندگی‌تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببريد. هم اكنون تأثيری كه استراحت كردن بر شما می‌گذارد، خيلی بيشتر از انجام دادن يك كار بخصوص است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز روز عشق ورزيدن است و كسوفی كه رخ داده است برايتان چندين اتفاق شگفت‌انگيز همراه خواهد داشت. باوجود اينكه شما ديگران را به طور واقع بينانه‌ای ارزيابی نمی‌كنيد، ولی می‌توانيد بهترين خصوصيات هر فرد را ببينيد. فقط فراموش نكنيد كه در پس ظاهر جذاب هر آدم، چيزهای پيچيده ديگری نيز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شايد اين حقيقت زياد زيبا نباشد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: در حاليكه شما از فكر كردن به خاطرات گذشته دست كشيده‌ايد، باز هم احساس بيهودگی می‌كنيد. ولی اگر بخواهيد به خود تكانی بدهيد، يادآوری فكر و خيالات قديمی پالايش كننده خواهد بود. كسوف كردن ماه در برج دلو آينده‌نگر به شما اين توانايی را می‌دهد كه به سرعت آسيب‌های احساسی قديمی خود و همچنين ديد منفی باقيمانده در وجودتان را بهبود ببخشيد. خوشبختانه يك تجربه شگفت‌انگيز در زمان حال می‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان كمك كند، بنابراين شما می‌توانيد از عشق و محبتی كه دور و برتان هست لذت ببريد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: با ايجاد شدن كسوف ماه در سومين خانه شما - يعني خانه ارتباطات - نسبت به هميشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتی اگر ديگران خواستند با شما در مورد ايده‌ها و تفكراتشان صحبت كنند، شما بايد به نيازهای خودتان هم توجه كنيد. وقت بيشتری را به فعاليت‌های لذت بخش، مثل كار كردن در باغ و يا باغچه خانه‌تان و يا تغيير دكوراسيون يكي از اتاق‌های خانه‌تان، اختصاص بدهيد تا زندگی‌تان را زيباتر كنيد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: اگر شما زياد به جزئيات توجه نكنيد، اعتماد بيش از اندازه‌تان به ديگران می‌تواند شما را به اشتباه بيندازد. اگرچه شما احساس می‌كنيد كه فرد پولداری هستيد، ولي چون ماه در دومين خانه شما كه با مسائل مالی ارتباط دارد كسوف كرده است، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنيد. همچنين نزديكی و مجاورت با نپتون پوشيده در مه افكار شما را مغشوش می‌كند و شما را وسوسه می‌كند تصميم اشتباهی گرفته و چيزی را بخريد كه واقعاً بدان نياز نداريد. چند روزی صبر كنيد و بعد دوباره اختيارات خود را ارزش‌گذاری كنيد.<

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: امروز كسوف كامل ماه در نشانه‌تان باعث شده احساسات شما به اوج خود برسد. از يك طرف شما می‌دانيد چه می‌خواهيد و اعتقاد داريد كه كاملاً هم استحقاقش را خواهيد داشت. از طرف ديگر نظرات يك نفر ديگر در مورد زندگی شما می‌تواند زندگی‌تان را آشفته و پريشان كند. حواستان باشد كه بر مشكلات ناراحت كننده سرپوش نگذاريد تا روابط‌تان تيره و تار نشود. برملا كردن و بر زبان آوردن همه چيز، استراتژی معقولی برای برطرف كردن استرس‌های پنهانی است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شايد شما هنوز برای اينكه ديگران احساسات شما را بفهمند آمادگی نداشته باشيد. اما فراموش نكنيد امتناع كردن نمی‌تواند برنامه طولانی مدت ماندگاری برای ثبات بخشيدن به روابط‌تان باشد. اگر شما برای اينكه می‌خواهيد اول تصميم خود را بگيريد، بحث‌های مهم را به تعويق انداخته‌ايد، بايد اول اين ديوارها را خراب كنيد و بعد تصميم‌گيری كنيد. باوجود اين شما فقط پشت گوش می‌اندازيد و امروز و فردا می‌كنيد؛ ولی برای تبادل نظر كردن امروز بهتر از فردا است.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  8. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - پنج شنبه 28 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: امروز بهتان توصیه می‌شود كه دید مثبتی داشته باشید، برای اینكه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می‌افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می‌شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه‌هایی كه كاملاً با دیدگاه‌های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهید شد. به جای اینكه عقاید خود را بر دیگران تحمیل كنید، فقط كارهایی را انجام دهید كه انجام دادنشان برایتان مفید است.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده‌های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می‌شود كه قبل از اینكه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی كنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه كمی بیشتر شده است، برای اینكه می‌خواهید در نهایت قبل از افشا كردن آنچه كه در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی كه می‌گویید اطمینان حاصل كنید. اما نباید مدت زیادی تأمل كنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: امروز پیروی كردن از پیشنهادات یك نفر دیگر مادامی كه شما خود چنین خواسته‌های بزرگی ندارید كه به ناامیدی‌هایتان پایان دهد، می‌تواند حركت واقعاً عاقلانه‌ای باشد. با وجود این واقع‌بینی به شما اجازه می‌دهد وارد ارتباطی بشوید كه این رابطه بیشتر بر پایه زمینه‌های مشترك استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما كمك خواهد كرد كه ارتباطات بیشتری داشته باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر:امروز ماه كاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می‌گیرید كه یك خاطره عشقی قدیمی كه از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می‌شود. اما نباید تصور كنید كه تمام پیش آمدهایی كه جدیداً رخ داده‌اند به شما صدمه زده‌اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنكه به حوادثی كه در جهان بیرون اتفاق می‌افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد: در این هفته شما قبل از اینكه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید كارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع كنید زودتر هم كارهایتان را تمام خواهید كرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما كه مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می‌شود كه برایتان لازم است بر روی چیزهای كوچك و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمركز كنید. اگر فقط یك بار نكات مبهم را برطرف كردید، بعد از آن شما می‌توانید بیشتر تفریح كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور: وقتی كه شما مجبورید با توجه به یك برنامه‌ریزی سخت و بسته فعالیت كنید، مسلماً خلاقیت داشتن كار خیلی سختی می‌شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می‌شوند. برای اینكه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می‌شود و رویاپردازی ها و عدم تمركز شما كمتر می شود. عجیب اینكه لازم است كه این محدودیتها را جدی‌تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان كمك می‌كند كه مفیدتر باشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می‌کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده‌اند. شما می‌ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می‌کردید بد نیست. از بحث‌های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می‌شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می‌گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می‌تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر:زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن: حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته‌تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می‌فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می‌دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می‌کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی‌تان است قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.
  9. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    ماه تولد فال روزانه - شنبه 30 مرداد 1400

    [​IMG]
    فال روز متولدین فروردین: همچنانكه خورشید تا ماه آینده به پرتو افشانی در سرتاسر جوزای پرشتاب ادامه می‌دهد، شما نیز می‌توانید انرژی بیشتری از خود به اطراف ساطع كنید. امروز همچنانكه ستاره بخت شما یعنی بهرام در مقابل زحل قرار گرفته است كار عاقلانه‌ای كه می‌توانید بكنید این است كه به صورت جدی برای دستیابی به هدفهایتان تلاش كنید. برای حركت كردن به جلو فرصت را از دست ندهید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اردیبهشت: شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید كه این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت كه نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی كردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر كردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یكنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسك كردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده كارتان دلخوش نباشید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین خرداد: این ماه ماه تولد شما می‌باشد ‌پس از این روزها استفاده كنید تا به خودشناسی برسید و تصمیم بگیرید به كجا می‌خواهید بروید. حس كنجكاوی تشدید یافته‌تان به منزله سرمایه‌ای برای شماست، پس در سئوال كردن در مورد عقیده و نظر دوستانتان تردید نداشته باشید. فراموش نكن كه با سئوال كردن فقط نصف راه را طی كرده‌اید. شما باید شنونده‌ای با ذهن باز باشید تا بتوانید تجربه‌های ارزشمندی كسب كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین تیر: هنگامی كه خورشید وارد ماه جوزا می‌شود لازم است كه شما همكاریهای قبلی‌تان را تمام كنید. پروژه‌هایی را كه در فصل زمستان شروع كرده بودید الان باید در حال تكمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش كن؛ سال شما در حال نزدیك شدن است، پس همان طور كه فصل تابستان از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هركاری را كه می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مرداد :تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است كه این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می‌باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می‌تواند این باشد كه شما اكنون نمی‌خواهید تنها باشید. همكاری كردن با یك گروه برای شما از اینكه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینكه بتوانید بهترین بازیكن تیمی در حد امكان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین شهریور:خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینكه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌كنید. شما به طور ناراحت كننده‌ای از فداكاریهای شخصی كه برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر كاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فكر كنید و تصمیم بگیرید كه برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین مهر: شما فرصت رشد كردن در امری را داری كه شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی كه خورشید به سمت نشان‌های یكی از ماهها حركت می‌كند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی كه می‌خواهی سفر كن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال كنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیك مطالعه كنید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آبان: اكنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حركت می‌كند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید كه چه كاسه‌ای زیر نیم كاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق كردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از كلام استفاده كنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده كنید تا به جوهره واقعی برسید.

    [​IMG]
    فال روز متولدین آذر: امروز كه ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. درضمن الان كه خورشید در هفتمین خانه شریكان شما قرار دارد، تأكیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یك تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان كنید درحالی كه برای رابطه‌های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نكنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست كه افراد دیگر را فرا‌موش كنیم.

    [​IMG]
    فال روز متولدین دی: اكنون كه خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می‌ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می‌سازد. حتی اگر الان شما فردی تك رو هستید، اكنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یك رابطه دوستی جدید را شروع كرده‌اید یا انگیزه پیدا كرده‌اید كه اینك رابطه جدیدی را شروع كنید فقط این اطمینان را كسب كنید كه هیچ كدام از نیازهای شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین بهمن:خورشید همچنانكه در مسیر برج جوزا حركت می‌كند یك هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیكه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متكی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی كه فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای آنكه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود.

    [​IMG]
    فال روز متولدین اسفند: از زمانیكه شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برج جوزا برای شما می‌تواند كاملاً خسته كننده باشد. در این ماه خورشید معمولاً بیشتر از آن چیزی كه شما اغلب می‌خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می‌دهد. حواستان جمع باشد؛ مشكلات سر بر می‌آورند و شما را از توجه كردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه‌تان بروید.
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.