1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

حمل بار به ترکیه

شروع موضوع توسط atiyecontent ‏24/7/21 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏10/7/21
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    خرید ملک در ترکیه و شرایط اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید، احتمالا با سوالاتی از این قبیل مواجه می شوید. شرایط خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان چیست؟ آیا با مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک می توان تابعیت این کشور را به دست آورد؟
    متوسط قیمت خانه در ترکیه چقدر است؟ برای سرمایه گذاری در ترکیه کدام شهرها مناسب می باشند؟ مدارک لازم برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک چیست؟شرایط عمومی خرید ملک در ترکیهآیا می دانید افراد خارجی با خرید ملک می توانند اقامت ترکیه را به دست آورند؟ دولت ترکیه تلاش زیادی برای ایجاد انگیزه و حمایت از سرمایه گذاران خارجی در ترکیه نشان می دهد. خرید ملک در ترکیه روشی امن برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت ترکیه می باشد. پردازش مراحل خرید ملک در ترکیه می تواند تا چندین هفته طول بکشد. خریداران معمولا 7% تا 10.5% از قیمت ملک را به عنوان کارمزد پرداخت می کنند.در چند سال گذشته تحول زیادی در شهرهای ترکیه اتفاق افتاده است و همین موضوع باعث شده، ارزش املاک و مستغلات ترکیه در سراسر جهان مورد توجه قرار بگیرد. از اوایل سال 2000 میلادی روند طولانی مدتی در افزایش قیمت مسکن به خصوص در استانبول ثبت شده است و در حال حاضر نیز تقاضا برای آن زیاد می باشد.

    شرایط خرید ملک در ترکیهبسیاری از کشورها طرح ویزای طلایی را ارائه می دهند. در طرح ویزای طلایی افراد می توانند با خرید ملک اقامت و تابعیت آن کشور را به دست آورند. برنامه اقامتی ترکیه در مقابل کشورهایی مثل اسپانیا یا پرتغال روند سریع تر، آسان تر و ارزان تری دارد.
    متقاضیان برای دریافت اقامت ترکیه باید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا خریداری کرده و این ملک را به مدت حداقل 3 سال حفظ کنند. تابعیت طی 3 تا 6 ماه پس از سرمایه گذاری برای شخص متقاضی صادر می شود. طی 4 سال گذشته تقریبا 9000 نفر از این طریق تابعیت ترکیه را به دست آورده اند.ترکیه امکان تابعیت با سرمایه گذاری را در سال 2016 اعلام کرد. این کشور اقامت، تابعیت و پاسپورت دوم را به متقاضیان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا سپرده بانکی اعطا می کند.
    خرید ملک در ترکیه یکی از کم هزینه ترین برنامه های سرمایه گذاری برای اخذ اقامت می باشد. مبلغ سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ابتدا یک میلیون دلار تعیین شد؛
    اما در سال 2018 این مبلغ به شدت کاهش پیدا کرد. پاسپورت ترکیه امکان سفر بدون ویزا (یا ویزا هنگام ورود) به 125 کشور در سراسر جهان را می دهد. شهروندان ترکیه همچنین امکان دسترسی بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا را دارند.به طور کلی شرایط زیر برای اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک و اخذ تابعیت لازم است.
    • خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار
    • نگهداری از ملک برای حداقل 3 سال
    • سن شخص متقاضی بالای 18 سال باشد.
    • هرگز نباید به طور غیر قانونی در ترکیه اقامت داشته باشد.
    • مالیات و هزینه های فرآیند را باید پرداخت کرده باشد.

    مدارک لازم اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیهعلاوه بر شرایط ذکر شده شخص متقاضی باید مدارک زیر را جمع آوری کرده و برای اخذ اقامت و تابعیت ترکیه ارائه دهد.
    اگر شخص متقاضی قصد دارد، به همراه خانواده خود به ترکیه مهاجرت کند، باید مدارک آن ها را نیز ارائه دهد. افراد خانواده شامل همسر، فرزندان زیر 21 سال و فرزندان وابسته بالای 21 سال می باشد.
    • شناسنامه شخص متقاضی و اعضای خانواده
    • پاسپورت معتبر
    • اثبات محل اقامت
    • عکس
    • سند ازدواج
    • گواهی فوت همسر یا طلاق
    • اثبات عدو سوء سابقه
    • اثبات بیمه درمانی معتبر در ترکیه
    • اثبات سرمایه گذاری حداقل 250 هزار دلاری
    • شماره شناسه مالیاتی ترکیه

    بهترین مناطق برای خرید ملک در ترکیهترکیه سی و ششمین کشور بزرگ جهان و دارای چشم اندازها، آب و هوا و زیرساخت های متنوع است. شما می توانید در ترکیه ویلای ساحلی، آپارتمان در محله تاریخی و یا پنت هاوس خریداری کنید.
    در ادامه مناطقی از ترکیه را نام برده، که برای سرمایه گذاران خارجی محبوب بوده و به دنبال خرید ملک در این شهرها هستند.خرید ملک در استانبولدرست است، که پایتخت ترکیه آنکارا می باشد. اما استانبول مرکز اصلی اقتصادی، مالی، آموزشی و گردشگری در ترکیه است. استانبول بزرگترین شهر ترکیه بوده و دارای دو فرودگاه است. خریداران ملک در این شهر هم از افراد محلی بوده و هم افراد خارجی.
    مهاجرانی که در این شهر به دلایل مختلفی زندگی می کنند، از کیفیت و استانداردهای آن راضی هستند. این شهر زیرساخت های پیشرفته ای همچون سالن های کنسرت، مراکز تناسب اندام، سالن های زیبایی و مراکز تفریحی دارد.
    استانبول با سرعت زیادی در حال پیشرفت بوده و بسیاری از محله های آن در حال بازسازی است. سرمایه گذاران با تجربه از این فرصت برای خرید خانه در مناطقی با امکان افزایش قیمت استفاده می کنند.خرید ملک در آنتالیاآنتالیا بعد از استانبول محبوب ترین مقصد برای گردشگری می باشد. این تفریحگاه ساحلی در ساحل مدیترانه واقع شده است. تقاضای خرید ملک در این منطقه همیشه بالا بوده است. با این حال قیمت املاک در آنتالیا مقرون به صرفه است.
    در مرکز شهر زیر ساخت های استاندارد شهری را مشاهده خواهید کرد. در نواحی ساحلی و استراحتگاه ها مهاجران متعددی به خصوص از کشورهای غربی دیده می شوند.
    سرمایه گذارانی که تمایل به خرید خانه به منظور اجاره فصلی دارند، آلانیا را انتخاب می کنند. اگر به گلف علاقه دارید، خرید خانه در بلک را در نظر بگیرید. این منطقه بهترین مکان برای این ورزش است. ساحل لارا نیز از محبوبیت روزافزونی در میان افراد خارجی برخوردار است.
    خرید ملک در بدروماین استراحتگاه عالی در منطقه اژه قرار دارد و دارای فرودگاه است. در این منطقه می توانید افراد خارجی با ملیت های مختلف را مشاهده کنید. خانه های بدروم خریداران زیادی را به خود جذب می کنند. استراحتگاه های تورگوتریس و یالیکاواک به مناطق محبوب مهاجران تبدیل شده اند.خرید ملک در کالکانبیشتر خانه ها در کالکان مشرف به دریا هستند. اما در این منطقه زمین محدود بوده و ساخت خانه های جدید از نظر فنی غیر ممکن است. کالکان عمدتا به دلیل ویلاهای آن معروف است و آپارتمان های زیادی ندارد.خرید ملک در بورسادر شمال غربی ترکیه قرار دارد و شهری ساحلی نیست. این منطقه بیشتر در میان سرمایه گذاران خاورمیانه محبوب است. شهروندان خاورمیانه به دلیل شباهت تاریخ، فرهنگ و غذا در این منطقه، بورسا را برای زندگی انتخاب می کنند.
    بورسا از سال 2014 به لیست یونسکو اضافه شد. به همین دلیل در آینده به یک مرکز جهانی تبدیل می شود. علاوه بر این هر ساله تعداد زیادی از گردشگران خارجی و داخلی برای اسکی در دامنه کوه اولوداگ به این منطقه سفر می کنند.
    خرید ملک در یالووااگر قصد دارید، هزینه های خود را کاهش دهید، خرید ملک در یالووا را در نظر بگیرید. این تفرجگاه در فاصله 34 مایلی بورسا در کنار دریای مرمره واقع شده است. با خرید خانه در این منطقه می توانید از سبک زندگی آرام لذت ببرید. با این حال با شلوغی استانبول تنها یک ساعت فاصله دارد.قیمت ملک در مناطق مختلف ترکیهدر سال 2021 همانند دیگر سال ها استانبول به عنوان پویاترین شهر ترکیه مورد توجه مهاجران قرار گرفته است. به طور کلی در اکثر مناطق ترکیه خرید ملک نسبت به سال قبل بسیار افزایش پیدا کرده است.
    فروش املاک به افراد خارجی 23% نسبت به سال قبل در همان ماه افزایش داشته است. تقاضا در برخی مناطق بیشتر بوده است. ویژگی هایی مثل قرارگیری ملک در مرکز شهر، نبود مشکل حمل و نقل، ایجاد فرصت موثر در محیط اجتماعی و عملکرد صحیح زیرساخت ها باعث افزایش تقاضا می شود. در جدول زیر قیمت املاک و مستغلات در مناطق مختلف ترکیه ذکر شده است.راهنمای خرید ملک در ترکیهدر اولین قدم باید برای دریافت شماره شناسه مالیاتی اقدام کنید. بدون شماره مالیاتی سیستم حقوقی به شما اجازه ادامه کار و خرید ملک را نمی دهد. پس از دریافت شماره مالیات باید حسابی در ترکیه باز کنید و ملکی که قرار است، خریداری شود، شناسایی کنید.
    برای خرید ملک باید گواهی صلاحیت دریافت کنید. گواهی صلاحیت برای افرادی صادر می شود، که شرایط ذکر شده در این مطلب را داشته باشد. برای این امر متقاضی باید به اداره کل ثبت اسناد و شهرسازی مراجعه کند.
    برای انجام کلیه این مراحل نیازی به حضور در کشور ترکیه نیست. اما اگر بخواهید به صورت حضوری این اقدامات را انجام دهید، در یک بازه زمانی 24 ساعته انجام می گیرد.نرخ مالیات در ترکیهترکیه بابت درآمد شما خارج از این کشور هیچ گونه مالیاتی دریافت نمی کند. همچنین اگر قصد داشته باشید، کمتر از 6 ماه در ترکیه اقامت داشته باشید، نیازی به پرداخت مالیات نیست. اما در زمان اقامت طولانی مدت درآمدی که در ترکیه به دست می آید، شامل پرداخت مالیات می شود. به عنوان مثال اگر ملک خود را اجاره دهید، ملزم به پرداخت مالیات هستید. مالیات بر املاک هر ساله طی دو قسط پرداخت می شود.نرخ مالیات سالانه برای آپارتمان ها و خانه ها در کلان شهری مثل استانبول 0.2% است. اگر ملکی به ارزش 1500000 لیر ترکیه خریداری کرده باشید، باید در مجموع سالانه 3000 لیر ترکیه به عنوان مالیات پرداخت کنید.
    قسط اول در ماه مه و قسط دوم در ماه نوامبر پرداخت می شود. اگر تصمیم داشته باشید، ملک خود را بفروشید، باید پیش از انتقال سند مالیات انباشته سال های گذشته را پرداخت کنید.سخن پایانی خرید ملک در ترکیهخرید ملک در ترکیه و نحوه اخذ تابعیت ترکیه در این مطلب مورد بررسی قرار گفت. اگر می خواهید در ترکیه سرمایه گذاری کرده و از این راه تابعیت این کشور را به دست آورید، خرید ملک می تواند بهترین گزینه باشد.
    ترکیه به نسبت دیگر کشورها مسیر تابعیت راحت تری داشته و با تنها 250 هزار دلار می توان برای آن اقدام کرد. در این مطلب بهترین شهرها برای خرید خانه و متوسط قیمت مسکن در ترکیه توضیح داده شد. همچنین نحوه خرید ملک، مدارک لازم و شرایط اخذ تابعیت عنوان شد.
    برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید ملک در ترکیه می توانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان (atiyeafarinan.com) تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی (02172207) استفاده کنید. همچنین می توانید، در بخش دیدگاه، که پایین همین مطلب قرار دارد، سوالات خود را مطرح کرده، تا کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخ شما را ارسال کنند.
    اگر سوالی در مورد شرایط خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به کشورهای مختلف دارید ازم بپرسید.
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/10/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    ارسال اثاث منزل به ترکیه از طریق شرکت حمل و نقل آنی بار
    برای ارسال بار به استانبول ، ارسال بار به آنتالیا ، ارسال بار به آنکارا و . . . می توانید با شرکت آنی بار از طریق شماره 57669-021 تماس حاصل نمایید.
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏28/10/21
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام
    رفتن به مسافرت های طولانی میتونه خطرناک باشه و احتمال هر حادثه ای هست و با داشتن امکاناتی مثل بیمه مسافرتی و انواع بیمه های دیگه می توان به ما کمک کنه که با خیال راحت به مسافرت رفت و از امکانات بیمه استفاده کرد.