1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

[ از عجیب ترین موجودات حیات وحش]

شروع موضوع توسط حــنا ‏14/6/21 در انجمن دیدنی و شنیدنی

  1. Be weird : ) مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏10/9/19
    ارسال ها:
    1,813
    تشکر شده:
    13,980
    امتیاز دستاورد:
    123
    جنسیت:
    زن
    حیات وحش همیشه ما را با تنوع مخلوقاتش شگفت زده می‌کند. بسیاری از موجودات هستند که تا امروز چیزی درباره آن‌ها نمی‌دانستید. موجوداتی که با دیدنشان متعجب می‌شوید.
    در ادامه قصد داریم شما را با چند تا از این موجودات عجیب آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
    تارسیر یا میمون شبگرد هندی
    این موجودات کوچک در جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کنند و اندازه آن‌ها ۷ الی ۱۵ سانتیمتر است. چشمان زرد و انگشتان بلند آن‌ها شما را شگفت زده خواهد کرد. تارسیر‌ها را نمی‌توان به عنوان حیوان اهلی نگهداری کرد، چون آن‌ها فقط در جنگل زنده می‌مانند.

    [​IMG]
    شیر سفید
    نوعی اختلال ژنتیکی در این حیوانات آن‌ها را نسبت به همنوعانشان متفاوت کرده است. شیر‌های سفید را می‌توان در جنوب آفریقا یافت.

    [​IMG]
    آکسولوتل
    آکسولوتل یکی از عجیب‌ترین موجودات دریایی است که آبشش‌های بیرون زده اش آن را منحصر به فرد ساخته. این ماهی قادر است به سرعت زخم‌های بدنش را ترمیم کند.

    [​IMG]
    شیطان خاردار
    شیطان خاردار نوعی سوسمار منحصر به فرد در استرالیاست که شاخ‌های روی سرش هم دشمنان و هم طعمه‌ها را فریب می‌دهد. این سوسمار در روز هزاران مورچه را می‌خورد.

    [​IMG]
    حباب ماهی
    این ماهی در ظاهر یکی از عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین موجودات دریایی است. تراکم حباب ماهی از آب دریا خیلی کمتر است به همین دلیل می‌تواند بدون هیچ تلاشی در آب‌ها شنا کند. گوشت این ماهی بسیار لذیذ است.

    [​IMG]
    نی ماهی اسفنجی
    این ماهی‌ها به شکل لوله‌هایی هستند که از بعضی زوایا ظاهر خیلی جالبی دارند. هر کدام از این ماهی‌ها یک متر و نیم قد و حدود ۷ سانتیمتر پهنا دارند و تا زمانی که زنده هستند از رشد متوقف نمی‌شوند.

    [​IMG]
    مارمولک گردن چین‌دار
    اگر اژد‌ها واقعا وجود داشت شباهت خیلی زیادی به این مارمولک‌ها داشت. این مارمولک‌ها علیرغم کوچک بودنشان شکارچیان خیلی خوبی هستند.

    [​IMG]
     
    کوکی♥❄ و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.