1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نیمار را زدند؛ حمله خودی‌ها به ستاره سلسائو! (+تصاویر)

شروع موضوع توسط traffic ‏7/6/21 در انجمن اخبار ورزشی

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    در اتفاقی بی سابقه نیمار از سوی 3 هوادار مورد عجیب ترین استقبال قرار گرفت و چیزی نمانده بود به شدت مصدوم شود.
    به گزارش ورزش سه، تیم ملی برزیل ساعت 5 بامداد فردا در پورتو آلگره میزبان اکوادور از دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است. این پنجمین بازی دو تیم محسوب می شود و سلسائو با برتری در هر 4 بازی قبلی خود با یک بازی کمتر از آرژانتین صدر را در اختیار دارد.



    کاروان تیم ملی برزیل بامداد امروز وارد پورتوآلگره شد و در هتل محل اقامتش مستقر گشت اما اتفاقی بسیار عجیب قبل از ورود بازیکنان به هتل رخ داد که به بی توجهی نیروهای حراست سلسائو مرتبط بود.



    سه نفر از هواداران نیمار با دیدن او کنترل خود را از دست دادند و با اشتیاق یه سمت وی هجوم بردند تا او را در آغوش بگیرند اما هیچ چیز مطابق انتظار پیش نرفت.

    [​IMG]


    نیمار ستاره برزیل و پی اس جی که محبوب ترین بازیکن سلسائو است و در دنیا هواداران بی شماری دارد، به اینگونه استقبال ها عادت دارد ولی واکنش این سه دوست دار نیمار در نوع خود بی سابقه بود.




    نیمار و دیگر بازیکنان برزیل در چنین مواقعی همواره تحت حفاظت نیروهای حراست قرار دارند ولی این بار سه نفر توانستند با گذر از آنها خود را به نیمار برسانند.



    یکی از آنها به محض رسیدن به نیمار لیز خورد و با برخورد به مچ پای او باعث شد تا ستاره برزیلی سرنگون شود. برای لحظاتی همه ترسیدند ولی نیمار از زمین بلند شد و نیروهای حراست نیز هر سه نفر را از او دور کردند. نیمار سپس لنگ لنگان راهی هتل شد تا وحشت اردوی برزیل را فرا بگیرد اما در ادامه اعلام شد که او مصدوم نشده و مشکلی برای بازی با اکوادور ندارد.




    کسی که از امروز صبح همه توجهات را به خود جلب کرده، یک نوجوان 15 ساله به نام لوکاس نوگوئراست. او در مورد برخوردش با نیمار گفت:« نیمار را دیدم و باورم نمی شد او در چند قدمی ام باشد. از میله ها عبور کردم و به سمتش دویدم. وقتی به او رسیدم، به یکباره لیز خوردم و مثل تصادف با ماشین بود. همه چیز در چند ثانیه اتفاق افتاد و من کنترلی روی احساساتم نداشتم.»



    نیمار در طول دوران فوبالش چندین بار با مصدومیت مچ پا مواجه شده اما همگی درون زمین و از سوی رقبا بوده ولی این بار چیزی نمانده بود که توسط یکی از هوادارانش مصدوم شود ولی خوشبختانه خطر از بیخ او گذر کرد.



    [​IMG]

    منبع بیتوته